sorryquote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is vergeven en vergeten
ze konden zijn swek niet meer hendelenquote:
die jongen ging weer te hard shinen zekerquote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze konden zijn swek niet meer hendelen
jij?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
Je kan wel goed zien wie Guus' vrienden zijn.
waar dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verkeerde post gequote met een duimpje
Niemand weet volgens mij wat er gebeurd is.quote:
Ik ben een brugklasserquote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze grapjes maak je maar tegen andere brugklassers.
jaquote:
Guus is natuurlijk ook wel een beetje een badboy.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand weet volgens mij wat er gebeurd is.
ja net bij de gym geweest ik ga de concurrentie aan met blauwetijgerquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geld voor sigaretten?
Begin bij je benenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef BozeHaas het volgende:
ja net bij de gym geweest ik ga de concurrentie aan met blauwetijger
Wil je heel breed worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Guus is natuurlijk ook wel een beetje een badboy.
[..]
ja net bij de gym geweest ik ga de concurrentie aan met blauwetijger
deze boi weetquote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sowieso is fitness voor mensen met een lelijke kop
vieze ecto gespotquote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter dan een lelijke kop met ook nog eens een flubberlijf.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
beter dan een lelijke kop met ook nog eens een flubberlijf.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want er bestaan geen andere sporten dan fitness
Datenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van.
doe dan maar een slank iemand met weinig spiermassa.
Presentquote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van.
Zie er het nut überhaupt niet van inquote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah kap man... mijn natte droom om zo er uit te zien
ga dan gewoon gelijk met vrouwen datenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van.
Meest zinloze opmerking van vandaag.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga dan gewoon gelijk met vrouwen daten
Gewaagde uitspraak.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meest zinloze opmerking van vandaag.
Nou voor mij ben je een echte topperquote:
dit ja. ineens moet iedereen de sportschool in..quote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat toch met die bodybuilding obsessie die veel mensen de laatste jaren hebben.
niet 4x je eigen massa kunnen benchenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat toch met die bodybuilding obsessie die veel mensen de laatste jaren hebben.
Dat is in mijn geval nog steeds niet heel veel.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet 4x je eigen massa kunnen benchen___!
verklaar je nader, meisjes die een beetje afgetraind zijn vind ik wel mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
Dat gasten dat doen boeit me verder niet, maar ook genoeg chicks verneuken hun hele figuur ermee.
Dat kan, ik vind er weinig aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
verklaar je nader, meisjes die een beetje afgetraind zijn vind ik wel mooi
ik heb het niet over dikke 6pack op vrouwen enzo
hehequote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval nog steeds niet heel veel.
Dat vind jij, jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Een beetje kan wel mooi zijn idd.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor veraquote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wat valt er verder uit te leggen? Het is gewoon mijn smaak niet, kan toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch ookik vraag om een uitleg
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor vera
Jullie moeten echt een keer elkaars ijs nemenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor vera
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen die zo zeiken op alles wat mooi is snap ik nietlekker anders dan de menigte zijn!!11
Ja Vera, dat is het inderdaad. Lekker tegendraads, lekker anders. Lekker gek.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen die zo zeiken op alles wat mooi is snap ik nietlekker anders dan de menigte zijn!!11
Nou wat vind je dan wel mooi bedoelde ik meer, als je dat niet mooi vindt, vind je dan vrouwen met een beetje een buikje mooi of moddervette vrouwen (of mannen)? Of wat? Anorexia? 3 tieten? Wat vnid je mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat valt er verder uit te leggen? Het is gewoon mijn smaak niet, kan toch.
Want?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie moeten echt een keer elkaars ijs nemen
Enige wat ik echt triest vind is als mensen er stoer mee gaan doen, en helemaal op het internet.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
Dat gasten dat doen boeit me verder niet, maar ook genoeg chicks verneuken hun hele figuur ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon, normale meisjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou wat vind je dan wel mooi bedoelde ik meer, als je dat niet mooi vindt, vind je dan vrouwen met een beetje een buikje mooi of moddervette vrouwen (of mannen)? Of wat? Anorexia? 3 tieten? Wat vnid je mooi
weeniequote:
Niet zo bitchen, zo bedoelde ik dit niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja Vera, dat is het inderdaad. Lekker tegendraads, lekker anders. Lekker gek.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Enige wat ik echt triest vind is als mensen er stoer mee gaan doen, en helemaal op het internet.Ja trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ja dat vind ik ook mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel gespierd genoeg.
wat is er voor uitleg dan? Ik vind gele broeken ook lelijk.. Waarom? Al sla je me dood, het is gewoon lelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch ookik vraag om een uitleg
Simpele ziel.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zijn wij het vaak eens vandaag, over 0118-vier ook al.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er voor uitleg dan? Ik vind gele broeken ook lelijk.. Waarom? Al sla je me dood, het is gewoon lelijk
Wat vind je dan wél mooi? Buikje of geen buikje of watquote:Op donderdag 18 december 2014 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er voor uitleg dan? Ik vind gele broeken ook lelijk.. Waarom? Al sla je me dood, het is gewoon lelijk
Klopt, moet niet te vaak gebeuren man. Beetje saai zoquote:Op donderdag 18 december 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zijn wij het vaak eens vandaag, over 0118-vier ook al.
Verschilt sws gewoon per meisje.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wat vind je dan wél mooi? Buikje of geen buikje of wat
Gewoon, normaal. Maak me niet zo heel veel uitquote:Op donderdag 18 december 2014 19:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wat vind je dan wél mooi? Buikje of geen buikje of wat
geilquote:Op donderdag 18 december 2014 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
maar liever gewoon zo:
[ afbeelding ]
En innerlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:38 schreef DjeDje het volgende:
Fuck lichamen.. Gaat meer om het hoofd en uitstraling vind ik.
Ja ben ik.quote:
dat ben jij he zeg maar eerlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
maar liever gewoon zo:
[ afbeelding ]
En dit minder maar oké ik snap 't ergens welquote:Op donderdag 18 december 2014 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gewoon, normaal. Maak me niet zo heel veel uit
Oké dat vind ik een agradable antwoordquote:Op donderdag 18 december 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verschilt sws gewoon per meisje.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Enige wat ik echt triest vind is als mensen er stoer mee gaan doen, en helemaal op het internet.Onzin, als vrouwen hun lijf tonen waar ze veel aandacht en tijd aan hebben besteedt is iedereen dol enthousiast, waarom zou een vent dat niet mogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee ik ben graflelijk en skinny, maar ik zie echt wel of een vent mooi is...
Ik zou dat ook willen, maar heb er geen zin in, en heb het lijf er ook niet voor, ik heb daar ok=ok vrede mee, maar daarom zie ik nog wel dat iets mooi is...
Ik hecht persoonlijk alleen meer waarde aan mijn intellect (lekker makkelijk ja, daar ben ik mee geboren)
Ik ben dan ook niet zoals al die anderen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja ben ik.
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen (mooi zelfs als je niet zo bent) maar mensen die ik spreek vinden alles wat beroemd is om hun uiterlijk lelijk en dat kan bijna niet. Dat voelt als afgunst en lekker anders dan iedereen zijn door dat niet mooi te vinden net zoals vroeger patat (friet) vies vinden omdat elk kind dat wel lekker vond.
Ook niet altijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich natuurlijk.
kan 2 dingen betekenen maar je bent vast wel okéquote:Op donderdag 18 december 2014 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zoals al die anderen.
Zoals Doutzen Kroes, Kim Kardashian en Yolanthe?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
Ik vind veel mensen die beroemd zijn om hun uiterlijk eigenlijk ook best lelijk.
terechte klachtquote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
Zoals dat Kardashian wijf bijvoorbeeld.
Uh gadver, ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
Zoals dat Kardashian wijf bijvoorbeeld.
Doutzen Kroes valt wel mee, Kardashian dus wel idd zoals ik al zei. Yolanthe weet ik niet precies van hoe ze eruit ziet.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoals Doutzen Kroes, Kim Kardashian en Yolanthe?
Bij yolanthe is het een kwestie van licht.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou ze allemaal stuk voor stuk geven ik doe niet moeilijkquote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je dan perse als een aandachtshoer gedragen? Voor vrouwen geldt hetzelfde.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Onzin, als vrouwen hun lijf tonen waar ze veel aandacht en tijd aan hebben besteedt is iedereen dol enthousiast, waarom zou een vent dat niet mogen?
En nee ik ben graflelijk en skinny, maar ik zie echt wel of een vent mooi is...
Ik zou dat ook willen, maar heb er geen zin in, en heb het lijf er ook niet voor, ik heb daar ok=ok vrede mee, maar daarom zie ik nog wel dat iets mooi is...
Ik hecht persoonlijk alleen meer waarde aan mijn intellect (lekker makkelijk ja, daar ben ik mee geboren)
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
dat ben jij he zeg maar eerlijk
Weet niet, heb haar nog nooit in het donker ontmoet. Maar zal er vast beter uitzien jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Bij yolanthe is het een kwestie van licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Hee, waarom gaan jullie geen Skype gesprek starten?
Is een stuk gemakkelijker toch?Zou niet weten hoe dat het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een stuk gemakkelijker toch?Hoop dat je dood gaat op je verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Is een stuk gemakkelijker toch?Je wilt te graag gehaat worden. Best sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
moest lachenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoop dat je dood gaat op je verjaardag
Nee, dit was een serieuze tip, maar ik wist van te voren al dat het afgekraakt zou worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je wilt te graag gehaat worden. Best sneu.
Waarom zouden we gaan skypen? Werkt toch prima zo.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, dit was een serieuze tip, maar ik wist van te voren al dat het afgekraakt zou worden.
Nee je kan het ook gewoon als een soort msn gebruiken.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Skype dan komt je kop toch ook in beeld of niet?
Waarom zei je het dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, dit was een serieuze tip, maar ik wist van te voren al dat het afgekraakt zou worden.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zouden we gaan skypen? Werkt toch prima zo.
gaat sneller lijkt mequote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Skype dan komt je kop toch ook in beeld of niet?
Omdat ik me geen zak aantrek van jullie gehaatquote:
Het gaat hier anders snel genoeg wat mij betreft.quote:
;pquote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat ik me geen zak aantrek van jullie gehaat
ik kan het nu al vaak niet bijhoudenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
gaat sneller lijkt me
En nee, je kop hoeft niet in beeld. Anders zou deadprez spontaan doodvallen
ja, jammer dat je die nergens anders hebtquote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Op skype is sowieso desmiley niet.. Toch wel essentieel denk ik
Oja, en is prive. Dan heb je 'kutusers' zoals mij er niet bijquote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan het nu al vaak niet bijhouden![]()
voeg me toe danquote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens weten wat voor puber er altijd over aandelen lult
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oja, en is prive. Dan heb je 'kutusers' zoals mij er niet bij
Ja, hij had een topic gemaakt waarin hij uitgebreid een twitteraar belachelijk maakte met foto's en tweets erbij.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
Heeft iemand toevallig gezien over welk topic Copthorne het heeft?
Zouden we eens bij hem moeten doen met zijn pohi, dan is het weer huilen geblazen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, hij had een topic gemaakt waarin hij uitgebreid een twitteraar belachelijk maakte met foto's en tweets erbij.
Deze kerel https://twitter.com/mbsimon1973quote:Op donderdag 18 december 2014 19:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, hij had een topic gemaakt waarin hij uitgebreid een twitteraar belachelijk maakte met foto's en tweets erbij.
Was goeie dag man AEX ruim 3% gestegenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens weten wat voor puber er altijd over aandelen lult
Geen idee. Hoop dat je niet in Russische roebels belegt hebt trouwensquote:Op donderdag 18 december 2014 19:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Was goeie dag man AEX ruim 3% gestegen
Ik stel me gewoon altijd het figuur in de UI voorquote:Op donderdag 18 december 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Ik stel me bij Copthorne eigenlijk ook zo'n figuur voor.
zal me allemaal niets verbazenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Ik stel me bij Copthorne eigenlijk ook zo'n figuur voor.
dan ben ik best een slons of nietquote:Op donderdag 18 december 2014 20:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik stel me gewoon altijd het figuur in de UI voor
Ja daar wordt het een beetje verwarrend. Stel jij je mij voor als een kip ;Squote:Op donderdag 18 december 2014 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan ben ik best een slons of niet
Niet echt.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja daar wordt het een beetje verwarrend. Stel jij je mij voor als een kip ;S
ik ook nietquote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sterker nog ik kan me totaal geen voorstelling maken van jou
we kunnen foto's uitwisselen maar dat zou alles verpesten, naast dat ik mijne gewoon zou googelen natuurlijkquote:
Het ging toch over FreeNastico?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
Heeft iemand toevallig gezien over welk topic Copthorne het heeft?
Is die verwijderd dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het ging toch over FreeNastico?
Tevens
#freenastico
Nee, maar was de enigste die ik kon vinden ;squote:
Goh gek, dat je een verwijderd topic niet kan vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, maar was de enigste die ik kon vinden ;s
Zoiets denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sterker nog ik kan me totaal geen voorstelling maken van jou
Ja joh dan zal het wel een erg (mooi) topic geweest zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goh gek, dat je een verwijderd topic niet kan vinden.
Nee, laten we dat inderdaad maar niet doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we kunnen foto's uitwisselen maar dat zou alles verpesten, naast dat ik mijne gewoon zou googelen natuurlijk
Maar dan bietje gothic.quote:
Meer zoiets:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Lastig om iets te vinden dat met wat je in gedachten hebtquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Meer zoiets:Ook gewoon niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best wel eigenlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook gewoon niet grappig.
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, maar was de enigste die ik kon vinden ;s
quote:opleiding: Universiteit
Wat een eer dat je op mijn profiel hebt geklikt.quote:
The Boondocks.quote:
witte boterhamspelquote:Op donderdag 18 december 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is een leuk spelletje?
nee SuperwormJim aan de link te zienquote:
hahahaquote:
Wat ga je me leugenaar noemen teringhond.quote:
wat een aidsquote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef PausNicolaas het volgende:
ONZ / [wees voorbereid op nachtmerrie] Trauma
ja, je was gewaarschuwd!quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef PausNicolaas het volgende:
ONZ / [wees voorbereid op nachtmerrie] Trauma
quote:
laterquote:
Iets in VBL blijkbaar. Zondag is ie weer vrij.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef john-hert het volgende:
#FREEGUUS in de TT, wat heb ik gemist?
tubgirl gepostquote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef john-hert het volgende:
#FREEGUUS in de TT, wat heb ik gemist?
Het is ook wel erg gewaagd om openbaar te maken dat je PSV supporter bentquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iets in VBL blijkbaar. Zondag is ie weer vrij.
Eindhovenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is ook wel erg gewaagd om openbaar te maken dat je PSV supporter bent
tis watquote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Zoo, dat was het topic alweer.
Is alweer dichtgesmeten
Oke, zal wel terecht zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iets in VBL blijkbaar. Zondag is ie weer vrij.
Guus bannen is nooit terecht.quote:
Wat stond er in dat topic?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Zoo, dat was het topic alweer.
Is alweer dichtgesmeten
ja een gifje met thunderbirdsquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja een gifje met thunderbirds
heb er zelfs een note voor gekregen wtf
quote:
wie?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Is die wijze kut puber gebanned? Mooi werk man.
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Is die wijze kut puber gebanned? Mooi werk man.
Guus natuurlijk, jij bent gewoon een kut puber.quote:
ik ben ook niet gebannedquote:Op donderdag 18 december 2014 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Guus natuurlijk, jij bent gewoon een kut puber.
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:55 schreef john-hert het volgende:
[..]
Had gerust wel een weekje langer gemogen
Ach ja, perfectie bestaat nu eenmaal niet.quote:
quote:
Dat niet doenquote:
Zie daar Catkillerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja, perfectie bestaat nu eenmaal niet.
Hij heeft over het algemeen gewoon gelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Catkiller het volgende:
Wel als ze denken altijd de slimste te zijn, zo komt hij op mij over in ieder geval. Mensen die altijd een weerwoord hebben en je zo goed als altijd tegenspreken zijn gewoon vermoeiend en irritant.
Als jij steeds de fout ingaat is dat voor ons ook vermoeiendquote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Catkiller het volgende:
Wel als ze denken altijd de slimste te zijn, zo komt hij op mij over in ieder geval. Mensen die altijd een weerwoord hebben en je zo goed als altijd tegenspreken zijn gewoon vermoeiend en irritant.
Helemaal niet!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Catkiller het volgende:
Dat maakt hem niet minder irritantquote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft over het algemeen gewoon gelijk.
2 jaarquote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw puberteit is bijna voorbij..
dat lijkt me héél sterkquote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw puberteit is bijna voorbij..
Ik discussieer vrijwel niet of ik ga in ieder geval niet ergens volop tegenin omdat ik er simpelweg toch geen plezier aan zou beleven. Of ik gelijk heb of niet. Verder spreek ik nooit met die jongen en ben ik er dus redelijk zeker van dat ik nooit in zo'n situatie ben gekomen, ik observeer dat alleen maar.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als jij steeds de fout ingaat is dat voor ons ook vermoeiend
Nee dat ben ik over 2 jaar zeg ik dusquote:
Denkenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij edit echt elke post van je, eerst denken dan tikken hè
Nee nee deze keer had ik iets verkeerds gedacht. Hiervoor was het met opzet.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij edit echt elke post van je, eerst denken dan tikken hè
Smoesjesquote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee nee deze keer had ik iets verkeerds gedacht. Hiervoor was het met opzet.
Je ging toch niet stemmen?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hey! Ik moet nog stemmen hè. Pas op.
Misssschienquote:Op donderdag 18 december 2014 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je ging toch niet stemmen?
mattie, hoe is het nu?quote:
Eyyy. Operatie is goed gegaan. Wel afwachten. Net wel.bijna flauwgevallen buiten bed helaas. Niet top dus. Daarna toch maar ff 3 broodjes gegeten.quote:
Nou ja, dat de operatie goed ging is al heul chill natuurlijk. Bijna flauwvallen zal wel komen doordat je flink verzwakt zal zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eyyy. Operatie is goed gegaan. Wel afwachten. Net wel.bijna flauwgevallen buiten bed helaas. Niet top dus. Daarna toch maar ff 3 broodjes gegeten.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eyyy. Operatie is goed gegaan. Wel afwachten. Net wel.bijna flauwgevallen buiten bed helaas. Niet top dus. Daarna toch maar ff 3 broodjes gegeten.
Chill dat het goed is gegaan toto.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zondagquote:
oooo valt mee.quote:
iddquote:
Hij heeft ook wel een goed CV, maar zijn potentiele modschap is wel met 26% gedaald na deze ban.quote:
Ben ik ook potentieel modmateriaal?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een goed CV, maar zijn potentiele modschap is wel met 26% gedaald na deze ban.
Hoeveel bans heb jij tot nu gehad?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben ik ook potentieel modmateriaal?
ESF lijkt me wel iets voor jouquote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben ik ook potentieel modmateriaal?
ETTUH SLAAPPUHH FEESTUHHHHHHHquote:Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ESF lijkt me wel iets voor jou
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef Blackings het volgende:
[..]
ETTUH SLAAPPUHH FEESTUHHHHHHH
4 keer 3 dagen ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb jij tot nu gehad?
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ESF lijkt me wel iets voor jou
Kan wel door de beugel.quote:
ik denk het ookquote:Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef Blackings het volgende:
Ik denk dat ik ook wel een aardige kans heb op mod worden
tegenwoordig post ik alleen maar in slowchats.. maar wat wil je met al die janktopics en infantielenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Kan wel door de beugel.
Maar het feit dat je bijna alleen in slowchats komt maakt het wel onmogelijk.
jij welquote:Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef Blackings het volgende:
Ik denk dat ik ook wel een aardige kans heb op mod worden
Zóóó snap je chef.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tegenwoordig post ik alleen maar in slowchats.. maar wat wil je met al die janktopics en infantielen
Beterschap, maat!!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |