En dan beweert El_Matador nog dat ik niets te zoeken heb op BNWquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
32211 in heel BNW sinds 2010Guyvie mooie 2e met 13158
haha en die coladrinker wel dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan beweert El_Matador nog dat ik niets te zoeken heb op BNW
oe kan da noe?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
FB / Hoeveel notes heb ik? #4
Ik heb er al 6...
Dronken bui denk ik, dus dit weekend zullen het er wel meer wordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oe kan da noe?
enkel positieve denk ik.
nog bedankt. Ben ze net wezen halen. Uut den strekequote:
Oeh .. dat heb ik al heeel lang niet meer gehad, dus ik zou niet weten hoe je het maakt, maar denk dat ik dat binnenkort ook even ga maken...quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nog bedankt. Ben ze net wezen halen. Uut den streke
Lekker simpel, tartaartje en puree erbij.
heb jij toevallig, of iemand anders, nog lekker recept voor chili con carne liggen?
Ga ik volgende week weer eens maken als m'n huis vol visite zit. Wil eens een ander recept proberen maar zijn er zoveel.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:32 schreef Erasmo het volgende:
Niburu op zijn best: http://niburu.co/index.ph(...)=12:et&Itemid=25#top
Ohja, ik zit in BNWquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je doet net alsof het onzin is.![]()
was jij erbij?
jaa hahaha.quote:
Oh, je bent serieus?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jaa hahaha.
ik geloof dit verhaal direct. Is ook pas de 1e keer dat zoiets langskomt op niburu dus dat maakt het wel aannemelijk.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tuurlijk. Bewijs maar dat het niet waar is
quote:
Party Hardy Guyvquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef theguyver het volgende:
Party peeps zijn er .. fijn weekend luitjes![]()
Ik doe altijd gehakt, uitjes, tomatenpuree en een zakje mix voor chili en rode paprika. Op het laatste de bruine bonen erbij. En dan lekker veel sambal erdoor. En voor de frissigheid Amerikaanse coleslaw erbijquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nog bedankt. Ben ze net wezen halen. Uut den streke
Lekker simpel, tartaartje en puree erbij.
heb jij toevallig, of iemand anders, nog lekker recept voor chili con carne liggen?
Ga ik volgende week weer eens maken als m'n huis vol visite zit. Wil eens een ander recept proberen maar zijn er zoveel.
Die gaan natuurlijk naar Serious Requestquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:32 schreef Erasmo het volgende:
Niburu op zijn best: http://niburu.co/index.ph(...)=12:et&Itemid=25#top
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe altijd gehakt, uitjes, tomatenpuree en een zakje mix voor chili en rode paprika. Op het laatste de bruine bonen erbij. En dan lekker veel sambal erdoor. En voor de frissigheid Amerikaanse coleslaw erbij
Dat is chili met tortilla chips erbij . Ziet er ook heel lekker uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam laatst voorbij op de FB van m'n favo kledingmerk. Jammer genoeg stond het recept er niet bij
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is chili met tortilla chips erbij . Ziet er ook heel lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |