Dat vind ik ook van de spullen van de zaak met de goudgele M...maar daar is ook niet iedereen het mee eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat mag niet eens de naam voedsel hebben wmb
In vergelijking met soepballlen uit blik is dat haute cuisine...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van de spullen van de zaak met de goudgele M...maar daar is ook niet iedereen het mee eens.
Ik heb die blikballen nooit gehad en voor een vette hap ga ik liever naar de friet/patat-Chinezen hier in mijn wijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In vergelijking met soepballlen uit blik is dat haute cuisine...
Naww, knuffeltjes heeft ze nodigquote:Op donderdag 18 december 2014 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, normaal wel.
Ze is wel een beetje stilletjes en bedrukt. Vannacht maar bij ons in bed, want nu is ze zielig.Morgen gaat het vast beter.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Naww, knuffeltjes heeft ze nodig
Geweldige prestatie inderdaad, en zo onverwachtquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef golfer het volgende:
Ajax heeft niet echt zin in de beker dit jaar.
Doorpakken @ferkansiequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Noh... hoe kan dat nou?? Ineens Lanzarote geboekt en betaald voor maart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |