Ik eis een verontschuldiging of ik ga vieze dingen zeggen.quote:
Hoink.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is onderdeel van je spel.
Eerst ontman je me, dan blijf je volhouden dat het voor jou geen grapje is en wil dat het op houdt, vervolgens ga je dezelfde grappen wel met anderen uithalen en nu doe je alsof ik zelf gek ben en het me inbeeld.
whut?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:50 schreef voederbietel het volgende:
Hoink srs. Het is het internet.
Ik ben benieuwd wat voor vieze dingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik eis een verontschuldiging of ik ga vieze dingen zeggen.
Klopt zou je een keer gedp'd willen worden?quote:
Wat jij je inbeeldt is dat ik je ook maar iets verschuldigd ben.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is onderdeel van je spel.
Eerst ontman je me, dan blijf je volhouden dat het voor jou geen grapje is en wil dat het op houdt, vervolgens ga je dezelfde grappen wel met anderen uithalen en nu doe je alsof ik zelf gek ben en het me inbeeld.
Haring met slagroomquote:Op donderdag 18 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor vieze dingen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Klopt zou je een keer gedp'd willen worden?
hoink=killquote:Op donderdag 18 december 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
Hoink is de weg een beetje kwijt volgens mij.
whehehquote:
Lekker man, met ham en kaas....quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat jij je inbeeldt is dat ik je ook maar iets verschuldigd ben.
Ik weet niet hoe jij mensen doorgaans feliciteert maar ik hou het meestal in de orale omgeving.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En betekent waarschijnlijk ook anaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |