MVG en Klaasen - Kistquote:Op donderdag 18 december 2014 16:04 schreef Armageddon het volgende:
Vanavond begint het WK darten. Met je 3FM.
Ik geef nooit wat en het zal allemaal wel, maar vind het altijd wel fijne tv om op de achtergrond aan te hebben staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:39 schreef elplato het volgende:
Begonnen als leuk initiatief, maar ik ben ook wel een klein beetje klaar met opgedrongen zieligheid voor zaken waar we hier heel ver van af staan.
Maar wat ik me deze keer ook afvraag is wat nu de bedoeling is van het ingezamelde geld. Geven ze iedere vrouw in Afrika 20 euro mee zodat ze dit aan een belager kan geven waarna deze zich de goede bedoelingen van rijke mensen mensen in een ver land herinnert en vervolgens besluit af te zien van verkrachting?
Wordt IS een miljoen euro geschonken als de kalifaatmannen plechtig beloven nooit meer vrouwen te mishandelen en tot slaaf te maken?
Ik zie het allemaal niet.
WE HEBBEN EEN LEUKE DAG GEHAD HOOR!!! En uiteraard op elk station een KIJK-MIJ-EENS-GOED-ZIJN,-PLEBS-kop laten zientwitter:Tikemaan_sr twitterde op donderdag 18-12-2014 om 14:42:28Na 35 stations is dit de laatste Tik'm aan voor Serieus Request. We bedanken de NS voor de leuke dag #WeAreSerious http://t.co/KlUWB1iEOS reageer retweet
Dit!quote:Op donderdag 18 december 2014 14:51 schreef Dikkejordy het volgende:
Onterechte klacht. Altijd leuk om te kijken op de TV.
En, heb je al een businessplan klaarliggen hoe je dat geld wilt besteden aan de slachtoffers van verkrachtingen in oorlogsgebied? En welk oorlogsgebied? En op welke wijze? Anders zal het waarschijnlijk verspild geld zijn. Het is dit jaar nogal een erg vaag doel gegeven waardoor de kans groot is dat het inderdaad niet aan zal komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mensen die zeggen ik geef niks want het komt toch niet aan![]()
Geef gewoon toe dat je geen geld wil weggeven.
ik wil graag all i want for christmas is je moeder aanvragenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
bij mij kan je gratis liedjes aanvragen, jij vraagt, ik draai, kom maar op
http://www.dumpert.nl/med(...)t_for_christmas.htmlquote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ik wil graag all i want for christmas is je moeder aanvragen
Draai je op radio Bendeleider??quote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
bij mij kan je gratis liedjes aanvragen, jij vraagt, ik draai, kom maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |