Eens. Maar Buji komt jammer genoeg nog niet eens in de buurt van Netanyahu in populariteit en wordt zowat ingehaald door Bennett.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou afgezet, verslagen in de verkiezingen, ik ga voor Livni en Herzog als mijn favorieten en die zijn al een lijstverbinding aangegaan dus wat dat betreft!!
Nou mogelijk dat Lieberman dus samen gaat werken met Kahlon dat kan Likoed flink wat stemmen schelen, dat scheelt ook weer voor een lijstverbinding van Herzog en Livni, overigens is ook Lieberman veel doortastender, naar verwachting, wat betreft het vredesproces.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:23 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Eens. Maar Buji komt jammer genoeg nog niet eens in de buurt van Netanyahu in populariteit en wordt zowat ingehaald door Bennett.
Die zijn er niet dus dat scheelt heel erg.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:26 schreef meth1745 het volgende:
[..]
kritiek op joodse oorlogsmisdadigers is not done...
of doodsverwensingen, whatever..
Oeps, idd, misdadigers tegen de mensheid bedoel ik.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die zijn er niet dus dat scheelt heel erg.
Evenmin maar dank dat ik dit ook nog even kan duidelijk maken dus.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Oeps, idd, misdadigers tegen de mensheid bedoel ik.
Terroristen als Netanyahu verdienen het dan ook niet om te leven.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:26 schreef meth1745 het volgende:
[..]
kritiek op joodse oorlogsmisdadigers is not done...
of doodsverwensingen, whatever..
je weet toch wie de media controleertquote:Op zondag 18 januari 2015 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Terroristen als Netanyahu verdienen het dan ook niet om te leven.
Apart dat het werd weggehaald.
+ Lapid, dat wordt dan het centrale blok, Herzog en Livni het linkse blok en Bibi en Bennett het rechtse blok.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou mogelijk dat Lieberman dus samen gaat werken met Kahlon dat kan Likoed flink wat stemmen schelen, dat scheelt ook weer voor een lijstverbinding van Herzog en Livni,
Klopt, maar wel alleen met zijn eigen volstrekt belachelijke vredesplan: Hamas uitroeien, Abbas afzetten en vervolgens samen met de omringende Arabische landen verkiezingen in de Palestijnse gebieden organiseren en dan praten. Dan heb je nog Naftali "shrapnel in de kont" Bennett met zijn annexatieplannen.quote:overigens is ook Lieberman veel doortastender, naar verwachting, wat betreft het vredesproces.
mja, stukje. als ik het mij goed herinner zou ongv. 18% Herzog prefereren en 13% Bennett.quote:Overigens denk ik dat Herzog nog wel kan teren op zijn komst als nieuwkomer en volgens mij is hij toch wel een stukje populairder dan Bennett of is er iets veranderd in de peilingen?!
Nou dat kan dus nog aardig spannend wordenquote:Op zondag 18 januari 2015 03:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
+ Lapid, dat wordt dan het centrale blok, Herzog en Livni het linkse blok en Bibi en Bennett het rechtse blok.
Het unilaterale vredesplan van Lieberman vind ik eigenlijk helemaal niet zo belachelijk, denk dus niet dat Abbas afzetten daar daadwerkelijk onderdeel van zijn, hard optreden tegen Hamas uiteraard wel maar het gaat meer om het terugtrekken en teruggeven wat hij daarover zegt.quote:Klopt, maar wel alleen met zijn eigen volstrekt belachelijke vredesplan: Hamas uitroeien, Abbas afzetten en vervolgens samen met de omringende Arabische landen verkiezingen in de Palestijnse gebieden organiseren en dan praten. Dan heb je nog Naftali "shrapnel in de kont" Bennett met zijn annexatieplannen.
1000x liever Bibi dan die mongolen.
Haha dat is een behoorlijk verschil in mijn ogen en met die vele Israelische kandidaten.quote:mja, stukje. als ik het mij goed herinner zou ongv. 18% Herzog prefereren en 13% Bennett.
quote:Israël: Stop bijdrage aan ICC!
Israël probeert lidstaten van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag over te halen hun bijdrage aan het hof te verminderen of helemaal te staken. Daarmee reageert de Joodse staat op het onderzoek dat aanklagers van het hof doen naar eventuele oorlogsmisdaden van Israël in Palestina.
De Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Avigdor Lieberman zei vandaag dat hij ,,vrienden'' als Canada, Australië en Duitsland vraagt om ,,simpel te stoppen'' met hun financiële bijdrage aan het ICC. Israël erkent het ICC niet.
Ad
Hamas en zijn macht en invloed proberen te marginaliseren d.m.v. oorlogen is toch totaal hopeloos (gebleken).quote:Op zondag 18 januari 2015 03:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou dat kan dus nog aardig spannend worden![]()
.
[..]
[..]
Het unilaterale vredesplan van Lieberman vind ik eigenlijk helemaal niet zo belachelijk, denk dus niet dat Abbas afzetten daar daadwerkelijk onderdeel van zijn, hard optreden tegen Hamas uiteraard wel maar het gaat meer om het terugtrekken en teruggeven wat hij daarover zegt.
[..]
[..]
Haha dat is een behoorlijk verschil in mijn ogen en met die vele Israelische kandidaten.
Ik denk niet dat dit ooit het doel was, of überhaupt geprobeerd, maar de slagkracht van Hamas is natuurlijk met al die aanvallen wel telkens behoorlijk gedecimeerd al is het dan maar tijdelijk even.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hamas en zijn macht en invloed proberen te marginaliseren d.m.v. oorlogen is toch totaal hopeloos (gebleken).
Ik krijg gaandeweg steeds meer het gevoel dat het Israel eigenlijk gaat om een voortdurende marteling. Om simpel pesten en afknijpen. Niet om een oplossing van een probleem, maar om het zo lang mogelijk laten voortbestaan van een probleem.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hamas en zijn macht en invloed proberen te marginaliseren d.m.v. oorlogen is toch totaal hopeloos (gebleken).
Als jij een betere oplossing kent vertel het je zou er zomaar de Nobelprijs voor de Vrede mee in de wacht kunnen slepen.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik krijg gaandeweg steeds meer het gevoel dat het Israel eigenlijk gaat om een voortdurende marteling. Om simpel pesten en afknijpen. Niet om een oplossing van een probleem, maar om het zo lang mogelijk laten voortbestaan van een probleem.
Een soort Dutroux, zeg maar.
Wat daar de lol van is ontgaat me, maar kennelijk zijn er figuren die zich voeden met het martelen van anderen.
Klopt.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit ooit het doel was, of überhaupt geprobeerd,
telkens met de volgende gevolgen:quote:maar de slagkracht van Hamas is natuurlijk met al die aanvallen wel telkens behoorlijk gedecimeerd al is het dan maar tijdelijk even.
Omdat Lieberman in mijn ogen wel overgaat tot een duidelijker constructief vredesakkoord met de vertegenwoordigers op de Westbank waardoor hun invloed in Gaza ook groter zal worden. Mocht dit niet het geval zijn, maar de Westbank en Israel wel iets meer richting constructieve akkoorden al dan niet gesprekken gaan, dan zal die steun voor Hamas ook minder snel toenemen en hebben bepaalde militaire acties zowel meer steun als effect zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
telkens met de volgende gevolgen:
-2 jaar later een hardere terugslag en een verhoogde stroom van wapens en geld vanuit Iran en Libanon etc;
-in de duizend Palestijnse burgerslachtoffers;
-half Gaza in puin;
-66 dode soldaten (tzuk eitan).
als Israel over zou gaan tot marginalisatie dan worden die gevolgen doorgetrokken tot in het extreme. hoe valt dat te rijmen met het slagen van Lieberman zijn plan?
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 19:23:48PHOTO: Israeli armoured vehicles heading up to northern #Israel towards Lebanese border. via @IsraelHatzolah http://t.co/H8b5BldZQe reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 19:32:10Israel's Old Northern Road near border
Lebanon now closed due to military activity. Witnesses also say tanks have been deployed in area. reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 17:28:30Tanks being transported iron domes being deployed in the northern cities #Israel via @ILNewsAlerts http://t.co/exPMovDjSs reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 18:51:03BREAKING: Reports of Israeli fighter jets hovering over the Israeli-Lebanon border at low altitude. via @IsraelHatzolah reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 19:40:57PHOTOS: Confrontations erupt between Palestinians and #IDF in Rahat Negev, 3 young men were detainedhttp://t.co/13GXsQteIe via @iFalasteen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |