Ik vond hem juist een radiohoofd hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:08 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Van sjors heb ik het gevoel dat hij ook nog wel opduikt in een Nederlandse speelfilm, hij heeft een echte acteurskop.
Het maakt niet uit, op de lange termijn gaat het weinig invloed hebben. Praktisch gezien zou beter Emmaly winnen aangezien O'g3ne toch wel een plaat gaat maken. Al zou Marco het zelf moeten betalen, die plaat komt er.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Emmaly heeft ook veel meer de gunfactor maar daar is dat puberpubliek niet gevoelig voor
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond hem juist een radiohoofd hebben
Anders. Je kan het niet vergelijken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind Emmaly's single ook echt wel een stapje beter dan die van Osjien.
Waarom neem je het niet op of laat je het niet opnemen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Kan zondagmiddag terug kijken, maar vrees dat ik voor die tijd al heb vernomen wie gewonnen heeft. Probeer Facebook, Twitter, fok en nieuwssites te vermijden tot zondagmiddag, maar dan nog is het niet zeker dat ik de uitslag niet verneem.
Ik vind de single van Emmaly eigenlijk het minst van de vierquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind Emmaly's single ook echt wel een stapje beter dan die van Osjien.
Over zijn hoofd doe ik geen uitspraken maar houterigheid wordt bij acteurs niet als een positieve kwaliteit gezien. Niets mis mee trouwens, het is juist mooi dat mensen wat variëren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond hem juist een radiohoofd hebben
Ik ben er ook niet gek op. Ik vind haar interessant maar die single niet. Het is niet de kant die zij op moet gaan als ze verder gaat in het muziekwereldje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind de single van Emmaly eigenlijk het minst van de vier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |