SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Ben je dronken?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:57 schreef Dos37 het volgende:
Man wat een wedstrijd was dat gisteren![]()
Beste van het seizoen blijkt maar weer eens slecht verdediger levert leuke wedstrijden op.
Natuurlijk, jij niet?quote:
Zal niet lang duren voor De Jong deze twee heeft ingehaald.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef BeamofLight het volgende:
de 2 topspitsen van de ERE tegenover elkaar....
De link in zijn signature verklaart veel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:39 schreef Tyron het volgende:
Verminkte zielen. Boom heeft pijn, komt door de tak. Boom is kwaad op tak. Ze stoot hem af. Tak rot. Ziekte kruipt erin. Dan doodt de tak de boom.En ik zie ze. Verminkte zielen
stijn waar de tyfus slaat dit eigenlijk op hoezo wil je dat in je signature hebben
quote:Heeft Nordfeldt vanavond weer veel te doen?
Keepers die na zestien speelronden in dit eredivisieseizoen het meeste reddingen hebben verricht
Ik heb niet veel zin in VI omdat ik toch wel weet wat er gaat gebeuren met die opportunistenrotzooi.quote:
Higler zou zelfs en schot op de lat als goal rekenen. Soort latje trap.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:11 schreef Zorro het volgende:
Beide keepers geel. Een voor praten, de ander voor een Toni Schumachertje
Zelfs Higler is beter
Uiteraard. Nadat Ajax na die Europese wedstrijd dé titelkandidaat was en FdB zo lekker bezig was moeten er nu een hoop aankopen gedaan worden en was het eigenlijk de hele tijd al niets.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niet veel zin in VI omdat ik toch wel weet wat er gaat gebeuren met die opportunistenrotzooi.
PSV-Feyenoord besprekenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet veel zin in VI omdat ik toch wel weet wat er gaat gebeuren met die opportunistenrotzooi.
Ondertussen darts kijken, maar dat geheel terzijde.
En ze gaan vast doen alsof Ajax vernederd werd en Vitesse heel goed speelde. Wat ik beide geen juiste omschrijvingen vind.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard. Nadat Ajax na die Europese wedstrijd dé titelkandidaat was en FdB zo lekker bezig was moeten er nu een hoop aankopen gedaan worden en was het eigenlijk de hele tijd al niets.
Mwa, ik vind het wel een vernedering, 4-0 dat mag nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ze gaan vast doen alsof Ajax vernederd werd en Vitesse heel goed speelde. Wat ik beide geen juiste omschrijvingen vind.
Ik heb Vitesse betere wedstrijden zien spelen. Een vernedering zou ik omschrijven als PEC 5-1 Ajax.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel een vernedering, 4-0 dat mag nooit gebeuren.
Vitesse speelde laf, maar ach, dat is hun goed recht tegen Ajax uit.
Ajax was gisteren letterlijk kansloos. Ze hadden één schot op doel. In de 72 minuut. Uit een vrije trap.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Vitesse betere wedstrijden zien spelen. Een vernedering zou ik omschrijven als PEC 5-1 Ajax.
Daar was Ajax gewoon echt volkomen kansloos en speelde PEC ontzettend goed, maar Vitesse kan veel en veel beter.
En bij een wedstrijd van Twente ''Knallend 2015''.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zouden ze bij een wedstrijd van Volendam moeten doen, zo'n reclame bord als net.... Vlammend 2015...
Gisteren was dat ook wel het geval hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar was Ajax gewoon echt volkomen kansloos
Dat heb ik ook gezien, Hansje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax was gisteren letterlijk kansloos. Ze hadden één schot op doel. In de 72 minuut. Uit een vrije trap.
Ja godverdomme, maai even het gras voor m'n fouten weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax was gisteren letterlijk kansloos. Ze hadden één schot op doel. In de 72 minuut. Uit een vrije trap.
maw: Ajax was net zo kansloos, zo niet nog kanslozer, als tegen PEC.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, Hansje.
Ik begrijp best wel dat je dat vindt, maar ik vind het op de een of andere manier minder dramatisch dan andere hevige verliezen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren was dat ook wel het geval hoor.
Eén (!) schot op goal.
Ik zou dat wel als een vernedering omschrijven.
En dat terwijl hij geen Jeremain of Van Pursie is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kramer staat in laatste 2 wedstrijden voor de 198ste keer buitenspel...
Verre van zelfsquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl hij geen Jeremain of Van Pursie is.
Omdat het een idioot is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom krijgt Kramer nou geel??
Dat is wel heel veel inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JEETJE..... 6 minuten extra tijd
Ik hoop ook op een stunt, had rekening gehouden met een afgang. Maar een puntje is in principe ook goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel inderdaad.
Maar hup Ado!!!
Haha domkop, Jetro is geschorst!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen PSV-GAE, topshow alles.
Ik voorspel een Jetro die weer gaat shinen.
yep, thuis onder de kerstboomquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen PSV-GAE, topshow alles.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha domkop, Jetro is geschorst!
Misschien leuk om hier een weddenschap aan te verbinden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rusnák gaat het nog één keer laten zien, voordat hij een grijs middenveldertje van Van de Looi wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt een overwinning voor PEC.
Dat zou ik jottem vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rusnák gaat het nog één keer laten zien, voordat hij een grijs middenveldertje van Van de Looi wordt.
Grandelgodquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wacht op de Purrel Frankel docu
Dit, al is PSV wel beter voor m'n manager.quote:
Of het fenomeen Teemu Tainioquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat te denken van Victor Kros en Ivan Vichelich
Tainio > Litmanenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het fenomeen Teemu Tainio
Denk het niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt een overwinning voor PEC.
Mido beste spits ooit samen met De Sigquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleskunner op het middenveld.
Omdat Oebele wil voetballen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom moet Oebele naar de amateurs?
Woon jij in Leeuwarden?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ik had beter naar het stadion kunnen gaan.
Inderdaad, jammer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Evert zou wel passen bij deze wedstrijd
Omdat dat de baasema het nog ziet zittema in reitsemaquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaat die Reitsema nooit eens met pensioen?
Misschien moet Ad van Gameren ook maar voetbal becommentariëren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Theo is een fijne zalvende, rustgevende stem na al dat knotsgekke dartsgenot.
Met twee doelpunten van Barto.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar werd het 3-1 voor Cambuur.
Nog meer nutteloze feitjeskots dan Frank Snoeks.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet Ad van Gameren ook maar voetbal becommentariëren.
Ad is voor al je feestjes en partijenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet Ad van Gameren ook maar voetbal becommentariëren.
En de goal van Ritzmaier in de openingsfase, meen ik te herinneren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met twee doelpunten van Barto.
Voor PEC scoorde Klich.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de goal van Ritzmaier in de openingsfase, meen ik te herinneren.
Opdrachten kan ik op vele manieren ontvangen en aannemen (flexibel).quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog meer nutteloze feitjeskots dan Frank Snoeks.
Kolder gaat PSV slopen.twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 18:38:02Bij Go Ahead verrassende basisplaatsen voor Lambooij en Kolder. Geen De Sa (blessure) en Lewis in de basis. Schenk vervangt vd Linden reageer retweet
Het wordt een kolderieke wedstrijd. xdquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolder gaat PSV slopen.twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 18:38:02Bij Go Ahead verrassende basisplaatsen voor Lambooij en Kolder. Geen De Sa (blessure) en Lewis in de basis. Schenk vervangt vd Linden reageer retweet
Topper in spé voor het G-voetbal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef Intellectueel het volgende:
Lukoki, oprotten met die non-voetballer. Kan er geen klote van.
Die hoort in het circus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef Intellectueel het volgende:
Hij is lekker snel, maar aan balgevoel ontbreekt het nog een klein beetje inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef Intellectueel het volgende:
Kan beter marathons gaan lopen of zo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef Intellectueel het volgende:
Hij is zonder bal beter dan met.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kan beter marathons gaan lopen of zo.
Het is dat die Grieken (op Karagounis na wellicht) er geen kloten van kunnen, want anders zou Lukoki allang op de tribune hebben gezeten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Topper in spé voor het G-voetbal.
Wel fascinerend dat PEC er geld voor neer wilde leggen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het is dat die Grieken (op Karagounis na wellicht) er geen kloten van kunnen, want anders zou Lukoki allang op de tribune hebben gezeten.
Karagounis is geblesseerd(en daarvoor ook al een paar maanden) en daardoor hebben we Lukoki. Als hij weer terug is en gewoon wedstrijden speelt komt hij weer terug in de basis en is Lukoki mooi weg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het is dat die Grieken (op Karagounis na wellicht) er geen kloten van kunnen, want anders zou Lukoki allang op de tribune moeten hebben gezeten.
Jans dacht dat hij die 'extra 10/20 procent' uit Lukoki kon krijgen. De nativiteit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel fascinerend dat PEC er geld voor neer wilde leggen.
Jans heeft het weer hoog in zijn bol gekregen helaasquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jans dacht dat hij die 'extra 10/20 procent' uit Lukoki kon krijgen. De nativiteit.
Wat speel je?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:46 schreef Intellectueel het volgende:
Etienne Reijen, laatst nog mee aan de poker tafel gezeten. Geen domme speler.
Toch leuk dat ze een blinde man het commentaar laten doen. Respect.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Reitsma heeft een kleine verkoudheid opgelopen.
Zo hey wat slim van jou.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan een pokertafel speelt men doorgaans poker.
Poker natuurlijk. Anco Jansen en Pluim van Roda zaten er ook. Jansen denkt dat hij een goede poker speler is, Pluim kan er geen kut van. Ook in Almere laatst met Leeuwin gespeeld; speler met enorm veel geduld. Gewoon ook een 'nit' zoals we in het poker zeggen.quote:
Anco Jansen is een lul.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Poker natuurlijk. Anco Jansen en Pluim van Roda zaten er ook. Jansen denkt dat hij een goede poker speler is, Pluim kan er geen kut van. Ook in Almere laatst met Leeuwin gespeeld; speler met enorm veel geduld. Gewoon ook een 'nit' zoals we in het poker zeggen.
Ik bedoel welke vorm van poker, en welke blinds?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Poker natuurlijk. Anco Jansen en Pluim van Roda zaten er ook. Jansen denkt dat hij een goede poker speler is, Pluim kan er geen kut van. Ook in Almere laatst met Leeuwin gespeeld; speler met enorm veel geduld. Gewoon ook een 'int' zoals we in het poker zeggen.
That's football.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef Pascalus het volgende:
Cambuur domineert
PEC scoort
knotsgek
Ja, arrogant en narcistisch. Maar volgens zijn verhaal had de directie van Graafschap schuld aan zijn mislukte transfer naar Celtic. Achja. Who cares.quote:
Texas. 2-2.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoel welke vorm van poker, en welke blinds?
Oh daar wil ik eigenlijk ook heen, hoor graag je mening.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Kopsterk het volgende:
Godver, ik was redelijk psyched dat ik zo naar Exodus ga, zie ik dat ie maar een 6.4 om IMDB heeft. Zal wel weer zo'n film zijn die alleen het aanzien waard is door de special effects.
Beeldlandschap schijnt inderdaad fantastisch te zijn; het verhaal en het acteerwerk naar horen zeggen niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Kopsterk het volgende:
Godver, ik was redelijk psyched dat ik zo naar Exodus ga, zie ik dat ie maar een 6.4 om IMDB heeft. Zal wel weer zo'n film zijn die alleen het aanzien waard is door de special effects.
En een 5.2 door de critics, maar het is altijd fijn om naar Christian Bale te kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga daar ook naartoe. Verwacht er niet veel van, dan valt het altijd mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Kopsterk het volgende:
Het schijnt dat Ajax daar nog heen moet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weer een goed moment om aan Caland te vragen wat hij van PEC vindt.
Virtueel 32 uit 51 punten, dan kan je wel wat.
Caland is natuurlijk een beetje gefrustreerd. Geeft niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weer een goed moment om aan Caland te vragen wat hij van PEC vindt.
Dat had ik je zo wel kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Kopsterk het volgende:
Leg uitquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik je zo wel kunnen vertellen.
Joh, je meent het.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Kopsterk het volgende:
Je bent zelf een davy.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, je meent het.
Exodus is een davy-film.
Als je de trailers bekijkt.quote:
Als Ajax zo wisselvallig speelt als ze nu doen, dan voorspel ik dat ze wel meer puntverlies gaan lijden in de tweede seizoenshelft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:58 schreef Kopsterk het volgende:
PEC-uit zal één van de weinige wedstrijden zijn waarin Ajax puntverlies lijdt, in de tweede seizoenshelft.
Wat moet ik verstaan onder een 'davy-film'?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, je meent het.
Exodus is een davy-film.
Genre historische films is verneukt na die bagger van 300.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je de trailers bekijkt.
Heb een gevoel alsof het een soort Clash of the Titans is. Gewoon pure bagger. Slap verhaal. Clichés
Veel actie, weinig verhaal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder een 'davy-film'?
Een film zonder verhaal en leuke special effects.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder een 'davy-film'?
Die heb ik niet eens gezien, en dat is met een reden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Genre historische films is verneukt na die bagger van 300.
Jij hebt ook een nieuwe site ontdekt zeg de teringquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is Davy:
[ [url=http://tegelspreukmaker.nl/tegelgenerator.php?tt=Soms%20ben%20je%20mad.%20[n]Soms%20ben%20je%20jelly.[n]%20Soms%20zit%20het%20diep[n]&fs=100&yp=50&lh=120<t=7&tg=1&tk=003370&bf=&fx=0&fy=0&se=0]afbeelding[/url] ]
Hier herken ik GGMM niet in.
300 was een geweldige film.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
idd zoals Fight Club, Sin City of City of Godquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een film zonder verhaal en leuke special effects.
Ik vond 300 wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat doe je stoer?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd zoals Fight Club, Sin City of City of God
Dit kan je niet menen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
300 was een geweldige film.
Als je dat niet snapt is je moeder een hoer.
Hmm ja, fair enough.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je de trailers bekijkt.
Heb een gevoel alsof het een soort Clash of the Titans is. Gewoon pure bagger. Slap verhaal. Clichés
Sin City is overschat ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd zoals Fight Club, Sin City of City of God
Stop met deze rare act davy. Nu.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die slecht vindt
Zoiets als Gravity dus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een film zonder verhaal en leuke special effects.
300 was een film dat bij uitstek voor 15-jarige pubers. Jouw soort doelgroep dus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
300 was een geweldige film.
Als je dat niet snapt is je moeder een hoer.
Nolan-films worden vaak gruwelijk overschat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Interstellar lijkt me een stuk toffer.
Ik neem jouw filmsmaak totaal niet serieus bij dezequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nolan-films worden vaak gruwelijk overschat.
Vooral die 3e batman film, Inception en Memento. Wat een domme films waren dat zeg.
Volgens mij was Memento te moeilijk voor je, dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral die 3e batman film, Inception en Memento. Wat een domme films waren dat zeg.
Wat raar om persoonlijk te worden zo uit het niets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef Intellectueel het volgende:
300 was een film dat bij uitstek voor 15-jarige pubers. Jouw soort doelgroep dus.
Ah, het standaard-argument als je een Nolan-film niet goed vindt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij was Memento te moeilijk voor je, dat kan gebeuren.
Fight Clubquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sin City en Fight Club niet waarderen
Domme oppervlakkige actiefilm met af en toe een leuke special effect, film had geen enkele diepere betekenis verder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg eens even uit waarom 300 geen goede film is.
The Prestige was wel leuk naar mijn mening. En Batman Begins, maar iedereen vindt de tweede beter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want de Batman films waren erg lastig te snappen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, het standaard-argument als je een Nolan-film niet goed vindt.
Desevio Payne, is dat een broertje van Max Payne?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Looi kan weer zijn anti-voetbal bedrijven.
Ja, op die films na uiteraard. Maar dat wist je best.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want de Batman films waren erg lastig te snappen.
En een zus van Winter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Desevio Payne, is dat een broertje van Max Payne?
Sin City was vermakelijk; Fight Club is overrated. Net zoals Breaking Bad die ik eergisteren had gedownload en mijzelf nu afvraag hoe mensen dit soort matige films kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sin City en Fight Club niet waarderen
Van Adrian Payne.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Desevio Payne, is dat een broertje van Max Payne?
Hm, hier heb je wel gelijk in eigenlijk. Nu ik er over nadenk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Domme oppervlakkige actiefilm met af en toe een leuke special effect, film had geen enkele diepere betekenis verder.
The Prestige was inderdaad een erg toffe film ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
The Prestige was wel leuk naar mijn mening. En Batman Begins, maar iedereen vindt de tweede beter.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fight Club![]()
Sin City was net aan een 6je.
Breaking Bad is geen film.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sin City was vermakelijk; Fight Club is overrated. Net zoals Breaking Bad die ik eergisteren had gedownload en mijzelf nu afvraag hoe mensen dit soort matige films kunnen waarderen.
Breaking Bad is geen film.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sin City was vermakelijk; Fight Club is overrated. Net zoals Breaking Bad die ik eergisteren had gedownload en mijzelf nu afvraag hoe mensen dit soort matige films kunnen waarderen.
Breaking Bad, ik weiger series te kijken die volgens kijkers pas in het tweede seizoen echt los komenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Fight Club is een van de beste films ooit.
Serie??quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
I know. Maar moest een woord gebruiken daar.
Gelukkig hebben wij goede smaak. Hoewel jij er soms wel erg naast zit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 19:07:28Lam krijgt geel vanwege een overtreding. Hij is hierdoor de volgende wedstrijd geschorst. #camzwo reageer retweet
Oh boe-hoe Het eerste seizoen is 6 afleveringen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breaking Bad, ik weiger series te kijken die volgens kijkers pas in het tweede seizoen echt los komen
Het woord 'serie' had hier beter gepast.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
I know. Maar moest een woord gebruiken daar.
Dat is een beetje overdreven,quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Ik hou gewoon niet van films die puur teren op special effects.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij goede smaak. Hoewel jij er soms wel erg naast zit.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven,
Ja, zoiets las ik. Maar die hele serie zit vol met nutteloze traagheid dat ik weiger om ook maar 1 episode weer te kijken. Gisteren de Sherlocks serie gedownload en ik moet zeggen, een boeiende en fantastische serie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breaking Bad, ik weiger series te kijken die volgens kijkers pas in het tweede seizoen echt los komen
Jij kijkt basketbal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
*Nagenoeg alle films zijn aids.
Oh, dan heb ik dus tweederde van seizoen 1 gezien. Vond er alsnog geen flikker aan en ben wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh boe-hoe Het eerste seizoen is 6 afleveringen.
Ook weer zo'n quasi-intellectuele film waarbij iedereen net doet alsof hij hem snapt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Donnie Darko is trouwens ook een meesterlijke film
Bagger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Donnie Darko is trouwens ook een meesterlijke film
Het hele idee van de serie is dat het over een hele burgerlijke man gaat die steeds meer een crimineel begint te worden. Dat is het leuke ervan. Domoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In Memento zitten helemaal geen special effects.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van films die puur teren op special effects.
Jij kijkt darts.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt basketbal.
Dat is pas aids.
Dat vond ik ook een toffe filim ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Jagten was ik zeer van onder de indruk, die kan ik iedereen aanraden.
Hoeveel heb je gezien dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik. Maar die hele serie zit vol met nutteloze traagheid dat ik weiger om ook maar 1 episode weer te kijken. Gisteren de Sherlocks serie gedownload en ik moet zeggen, een boeiende en fantastische serie.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt basketbal.
Dat is pas aids.
Tegen NAC dus; dan kunnen we net zo goed Jans opstellen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 19:07:28Lam krijgt geel vanwege een overtreding. Hij is hierdoor de volgende wedstrijd geschorst. #camzwo reageer retweet
Zo lastig was het niet om te snappen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook weer zo'n quasi-intellectuele film waarbij iedereen net doet alsof hij hem snapt.
Dat is zeker een film van hoge kwaliteit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een toffe filim ja.
Net als davy.
Klopt, alleen eenflinterdun vrehaal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Memento zitten helemaal geen special effects.
Wie zitten er?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aidstafel van Kees morgen.
Ik passeer.
Wat dus zorgt voor een leuk effect en origineel is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, alleen eenflinterdun vrehaal.
OH HET VERHAAL WORDT DUS VERKEERD OM VERTELD!![]()
![]()
Ja, het is wat.
Over een uur gaan we weer los, kom je ook meekijken?quote:
1 seizoen. Soms de serie even doorgespoeld vanwege nietszeggende scènes en dialogen. Uiteindelijk maar opgegeven. Over Breaking Bad heb ik het dan he.quote:
Karakterontwikkeling is dan blijkbaar niks voor je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
1 seizoen. Soms de serie even doorgespoeld vanwege nietszeggende scènes en dialogen. Uiteindelijk maar opgegeven.
Volgens mij is dit een grote act, net als bij nicki minajquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dus zorgt voor een leuk effect en origineel is.
Dit niet snappen
Zo leuk is het niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat dus zorgt voor een leuk effect en origineel is.
Ik kijk nog liever naar veldrijden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over een uur gaan we weer los, kom je ook meekijken?
True Detective al gezien? Ook nogal traag maar ik vond hem heel tof, geweldig acteerwerk ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
1 seizoen. Soms de serie even doorgespoeld vanwege nietszeggende scènes en dialogen. Uiteindelijk maar opgegeven.
Onder de gordel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een grote act, net als bij nicki minaj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |