Nou dan is dit topic gelijk niks meer waard.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:27 schreef Scuidward het volgende:
Je biefstuk eet anders meer soja dan je vegetarische vriendenkring, om je enige argument maar even onderuit te halen.
Wist jij dat er hondengordels bestonden?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef Penls het volgende:
[..]
Nou dan is dit topic gelijk niks meer waard.
Ja! Echt al heel lang.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wist jij dat er hondengordels bestonden?
Ik snap niet dat dit voor zoveel mensen zo moeilijk te begrijpen is.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:27 schreef Scuidward het volgende:
Je biefstuk eet anders meer soja dan je vegetarische vriendenkring, om je enige argument maar even onderuit te halen.
Ik snap niet waarom mensen elkaar lastig vallen over niet of wel vlees eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:40 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die anno 2014 nog vlees eten![]()
Elke week een zelfde soort zeurtopic in KLB over vegetariėrs.
Vega's zijn softies.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dus het is een persoonlijke keuze dan, zelf zou ik liever minder vlees eten maar doe ik het gematigd.
Wat is volgens jou de meerwaarde van veganistisch zijn? Als je zelf kippen zou hebben en die leggen eieren zou je ze niet gebruiken? Begrijp best dat je tegen legbatterijen kan zijn, maar je hebt ook wel eieren die duurder zijn bij mensen die kippen hebben etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vega's zijn softies.
Eckte gaan veganistisch. Ik misschien ook ooit wel, als ik heb besloten dat het mij de extra 'inzet' waard is.
veel plezier met je overal lekker niet kunnen eten en alle producten checken die je koopt checkenquote:Op donderdag 18 december 2014 10:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vega's zijn softies.
Eckte gaan veganistisch. Ik misschien ook ooit wel, als ik heb besloten dat het mij de extra 'inzet' waard is.
Ok, als je inderdaad een groot stuk land hebt zou je daar nog positieve punten aan kunnen verbinden. Ik kan een door mij aangeschafte kip niet verbieden om haar eieren binnen te houden. Dan is de ren te klein.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de meerwaarde van veganistisch zijn? Als je zelf kippen zou hebben en die leggen eieren zou je ze niet gebruiken? Begrijp best dat je tegen legbatterijen kan zijn, maar je hebt ook wel eieren die duurder zijn bij mensen die kippen hebben etc.
Ja, jij weet de nadelen goed te benoemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel plezier met je overal lekker niet kunnen eten en alle producten checken die je koopt checken
Als je leest geef ik ook an dat niet alle soja naar de vegetarier gaat. Maar iedere vegetarier die soja eet doet gewoon mee met het kapot maken van de natuur. Daar gaat het om, ze doen alsof ze heilig zijn. En dan maakt het dus helemaal niet uit of mijn biefstuk meer of minder soja eet. Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:27 schreef Scuidward het volgende:
Juist daar heb ik wel respect voorquote:Op donderdag 18 december 2014 10:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vega's zijn softies.
Want elke vegetariėr vind soja goed te vreten? Ik had het opgezocht. 6% gaat naar de vegetariėr.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef danny081 het volgende:
[..]
Als je leest geef ik ook an dat niet alle soja naar de vegetarier gaat. Maar iedere vegetarier die soja eet doet gewoon mee met het kapot maken van de natuur. Daar gaat het om, ze doen alsof ze heilig zijn. En dan maakt het dus helemaal niet uit of mijn biefstuk meer of minder soja eet. Dat weet ik ook wel.
Ow topicwending. Zag ik niet aankomen. Is wel pittig, maar beetje creatief zijn dan maar.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef danny081 het volgende:
[..]
Juist daar heb ik wel respect voor
Zo makkelijk werkt het dus? Dat is precies de oorzaak. Niet willen lezen. Als je leest zie je dat ik dus aangeef dat iedere soja eter bijdraagt aan het kapot maken ban de natuur. En dat mijn biefstuk meer soja eet daar gaat het dus helemaal niet om dat begrijpt iedereen. Al zou het maar gaan om 1 provent soja. Dan zouden de vegetariers zeggen: " Ja is toch 1 procent."quote:Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef Penls het volgende:
[..]
Nou dan is dit topic gelijk niks meer waard.
Ja zeker, je moet kippen hebben dan. Er zijn echter wel mogelijkheden waarin je met dieren goed kunt samenleven. Misschien betaal je her en der wat meer, maar goed als je gewoon je eieren koopt bij een lokale wannabe boer of iemand die kippen heeft. Persoonlijk zou ik best graag kippen hebben en die eieren iedere dag verzamelen als ze leggen. Dan heb je gewoon hele eerlijke eieren.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok, als je inderdaad een groot stuk land hebt zou je daar nog positieve punten aan kunnen verbinden. Ik kan een door mij aangeschafte kip niet verbieden om haar eieren binnen te houden. Dan is de ren te klein.
Echter is momenteel het grootste deel gewoon een product van de bio-industrie, de industrie waar alle mannelijke kuikens door een shredder gaan en elke koe, als zijn melkproductie stagneert, naar de slacht gaat. Omdat we de ruimte niet hebben denk ik. Ben ook geen kenner.
[..]
Ja, jij weet de nadelen goed te benoemen.
En hoeveel procent is vegetariėr?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Want elke vegetariėr vind soja goed te vreten? Ik had het opgezocht. 6% gaat naar de vegetariėr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |