quote:do 18 dec 2014, 12:18
Geschokt door Adams scheidingsgeruchten:
Paay: 'Alles voor niets…'
door Evert Santegoeds
PATRICIA PAAY is geschokt door de serieuze scheidingsgeruchten over ADAM CURRY en MICKY HOOGENDIJK. De diva wil nog niet zelf reageren, maar liet zich vanmorgen tegenover een vriendin wel ontvallen: 'wat een blamage… nu is alles voor niets geweest!'
Adam Curry en Micky Hoogendijk trouwden twee jaar geleden, op 16 juli 2012, in Amsterdam.
Adam Curry en Micky Hoogendijk trouwden twee jaar geleden, op 16 juli 2012, in Amsterdam.
Vijf jaar geleden werd Paay, die vijftien jaar ouder is dan de man met wie zij drie keer trouwde, volledig verrast door het nieuws dat Adam wilde scheiden.
Ze had met hem net een nieuw huis in Londen betrokken, waar voorgoed een einde leek te zijn gekomen aan hun omzwervingen van Amsterdam, via New York, België, het engelse platteland en weer Amsterdam. Hier leken zij zich te gaan settelen, maar in plaats daarvan kwam een plotseling einde aan haar veelbesproken huwelijk!
Adam was halsoverkop verliefd geworden op Micky Hogendijk en blies voor haar zijn complete Adam’s Family op!
Onderlinge ruzies, jaloezie, en Micky’s problemen met stiefdochter Christina worden door insiders genoemd als oorzaak van de, volgens insiders, 'op handen zijnde' scheiding.
quote:'Adam Curry en Micky Hoogendijk uit elkaar'
BEWAAR
Bewerkt door: Suzanne Borgdorff
18-12-14 - 09:14
© bruno.
UPDATE Adam Curry (50) en Micky Hoogendijk (44) gaan na een huwelijk van twee jaar scheiden, meldt De Telegraaf. De krant beroept zich op bronnen die melden dat de liefde tussen de twee over is.
Het stel in gelukkiger tijden in 2012. © bruno.
Het leven in Amerika zou Micky sinds haar relatie met Adam niet zijn meegevallen. Ook zou ze jaloerse gevoelens hebben tegenover Christina, de dochter die Adam met zijn ex-vrouw Patricia Paay kreeg.
Geruchten over ruzies tussen Adam en Micky gaan al langer rond. Weekblad Party meldde in september dat Micky een appartement huurt in Amsterdam en Adam in hun huis in Austin (Texas) verblijft.
Met camper door Amerika
Na omzwervingen in San Francisco en Los Angeles kwamen ze in de Texaanse hoofdstad terecht. Micky in 2013 tegen het AD: ,,Ik zei tegen Adam dat ik vóór ons trouwen Amerika wilde ontdekken. Met een camper hebben we het land doorkruist. Een waanzinnige ervaring. Na die tour kwamen we tot de conclusie dat we het nergens zo fijn hadden gehad als in Austin. Het is een liberale, homovriendelijke universiteitsstad, gezegend met een ongelooflijk mooie natuur. Maar het belangrijkste was dat we nergens zulke blije mensen hadden gezien als daar. Inmiddels is het ons thuis en hebben we er een rijk sociaal leven opgebouwd. Maar dat is nooit een probleem voor mij geweest eigenlijk, contact maken lukt me wel.''
Eerdere huwelijken
Adam verliet Patricia Paay in mei 2009 na een relatie van twintig jaar voor actrice Micky. Dat kwam voor dochter Christina als een schok. ,,In het begin trok ik het heel slecht. Ik was vooral verdrietig en ook boos. Inmiddels is er een goede band tussen ons allemaal. Ook tussen mijn vader en moeder die afwisselend mijn management doen. En voor mijn vader ben ik heel blij dat hij in juli gaat trouwen. Micky Hoogendijk is nu mijn vriendinnetje. En ze zorgt goed voor pa, wat ik heel belangrijk vind. Ik zie ze geregeld, omdat de ouders van mijn vriendje Juan ook in Texas wonen'', zei ze in april 2012.
In 1994 trouwde Micky met kunstenaar Rob Scholte, in 1997 gingen zij uit elkaar. Eind 1994 ontplofte een handgranaat onder de auto waar het stel net was ingestapt. Scholte raakte zwaargewond waardoor zijn beide benen moesten worden geamputeerd. Micky, die in verwachting was, kreeg een miskraam. Een jaar eerder werd hun zoon Pepijn na een voldragen zwangerschap dood geboren.
,,Als het er niet meer van zou komen, ben ik eigenlijk wel oké'', zei Micky in 2013 over het krijgen van kinderen. Micky stortte zich vanaf 2009 op een loopbaan als fotograaf en kunstenaar. Ze exposeerde in Amsterdam, LA, Washington DC en Istanbul. Christina bleek een perfect oefenmodel voor Micky, liet ze los aan het AD. ,,Veel fotogenieker dan zij, krijg je ze niet. Daarbij was een gezamenlijk project voor ons een prettige manier om een band met elkaar op te bouwen. Je begint wat dat betreft als 'stiefmoeder' toch met niets. Onze band is nu nog steeds uitstekend.''
Jeetje!quote:Op donderdag 18 december 2014 09:28 schreef Vivi het volgende:
Neeeeeeeeee! Micky en Adam uit elkaar!
Voor Micky Hoogendijk blies Adam Curry vijf jaar terug zijn complete Adam’s Family met Patricia Paay en dochter Christina op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…
Nu is het dus Micky die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam verloopt.
Het leven van Adam is Micky volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen...
http://instagram.com/p/u1g0X4mBaK/
zou ik ook wel irritant vinden trouwens, ziekelijk jaloers niet maar wel knap irritant.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:28 schreef Vivi het volgende:
Neeeeeeeeee! Micky en Adam uit elkaar!
Voor Micky Hoogendijk blies Adam Curry vijf jaar terug zijn complete Adam’s Family met Patricia Paay en dochter Christina op. Maar inmiddels zou de oud-dj en MTV-presentator zélf met lege handen zitten: de liefde is over, het huwelijk voorbij…
Nu is het dus Micky die volgens bronnen in Amsterdam gaat meemaken hoe een scheiding van Adam verloopt.
Het leven van Adam is Micky volgens fluisterbronnen in de grachtengordel bepaald niet meegevallen. Nogal uiteenlopend zijn daar de redenen die worden genoemd waarom zij en Adam hun grote geluk toch niet hebben kunnen vasthouden. Zo zou Micky ’ziekelijk’ jaloers zijn op Adams dochter Christina die door hem op handen wordt gedragen en geen fout kan doen...
http://instagram.com/p/u1g0X4mBaK/
Ik ken Adam bijna niet terug, ja die ogen doen het dat je toch ziet dat hij wel is😊quote:Op zondag 21 december 2014 04:28 schreef Grunge. het volgende:
Een maand geleden was het nog 'L O V E'. Ik moet overigens zeggen dat ik eerst Eddem meende te herkennen, toen even twijfelde en daarna dacht: nah, die oogjes zijn toch wel van Eddem. Maar er is wel iets veranderd in zijn gezicht, toch? Of zou het gewoon zijn dat we niet gewend zijn Eddem zonder zijn weelderige blonde lokken te zien?
[ afbeelding ]
quote:ma 05 jan 2015, 23:09
Patricia Paay bevestigt scheiding Adam & Micky
van onze redactie
Patricia Paay heeft bevestigd dat haar ex-man Adam Curry inderdaad gaat scheiden van Micky Hoogendijk.
Foto: ANP Kippa
Micky Hoogendijk stapte vorig jaar zomer in het huwelijksbootje met Adam Curry. Met het geven van dit ja-woord werd ze de stiefmoeder van Adam`s dochter Christina. Het koppel maakte dit jaar bekend een liefdesbaby niet uit te sluiten.
Micky Hoogendijk stapte vorig jaar zomer in het huwelijksbootje met Adam Curry. Met het geven van dit ja-woord werd ze de stiefmoeder van Adam's dochter Christina. Het koppel maakte dit jaar bekend een liefdesbaby niet uit te sluiten
Foto: Ab Blauw
Paay hoorde het verdrietige nieuws niet persoonlijk van haar ex, maar kwam er door een telefoongesprek tussen Christina Curry en Adam achter.
"Ik zat ernaast toen Christina en Adam recent contact hadden over de scheiding", vertelt de presentatrice in Party. "We zijn allebei in shock."
Bronnen dichtbij het koppel laten weten dat Adam inmiddels al alleen woont in een flat. De echtscheiding zou inmiddels ook al aangevraagd zijn.
Eerder schreef Privé al over de scheidingsgeruchten. Naar verluidt zouden onderlinge ruzies, jaloezie, en Micky’s problemen met stiefdochter Christina de oorzaak zijn van de scheiding.
Patricia en Adam gingen vijf jaar geleden uit elkaar, nadat Adam verliefd was geworden op Micky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |