SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omg neeeee ds2 wat nuDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sneijder schijnt ook naar man city te kunnen op de plek van lampardquote:Op donderdag 18 december 2014 08:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Sneijder --> Southampton geruchtenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
eerder vertrekken knulquote:Op donderdag 18 december 2014 08:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Helaas, de trein naar Heerenveen was weg toen ik in Leeuwarden aankwam.![]()
alleen er waren ook geruchten dat ze Lamps tot einde seizoen zouden houdenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sneijder schijnt ook naar man city te kunnen op de plek van lampard![]()
Neem aan dat ze daar in Orlando niet op zitten te wachten..quote:Op donderdag 18 december 2014 09:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen er waren ook geruchten dat ze Lamps tot einde seizoen zouden houden![]()
New York toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar in Orlando niet op zitten te wachten..Geen flauw idee wanneer het seizoen daar begint trouwens
![]()
In maart.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
New York toch?Geen flauw idee wanneer het seizoen daar begint trouwens
![]()
Geniet er van, volgens mij wordt het eind volgende week onder de 0 graden.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna 15 graden in december.
Global warming![]()
Lekker regen weerquote:Op donderdag 18 december 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bijna 15 graden in december.
Global warming![]()
![]()
Dan ben ik vrij, dus dan mag het.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:29 schreef vanpers het volgende:
[..]
Geniet er van, volgens mij wordt het eind volgende week onder de 0 graden.![]()
Heb liever andersomquote:Op donderdag 18 december 2014 09:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij, dus dan mag het.![]()
![]()
Ik 0quote:Op donderdag 18 december 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TT, ik heb ook nog maar 1 Johnson
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Morrie![]()
hier ook 0 nog 1 IF payet en wat discard spelers
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh heb er wel 1 btw maar die zit in mijn team
Nog 2 perisics 4 srnas en de troep die ik gistergekocht heb voor downtime en verder ben ik op 150k voor mijn teams leeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
* Zhano gniffeldequote:Op donderdag 18 december 2014 09:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb mijn hele leven al precies één Johnson.![]()
Vandaag je kans dan want het is international grab a boob dayDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is International Migrants day.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vandaag je kans dan want het is international grab a boob day![]()
Migreer danquote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is International Migrants day.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, nog even aan het nagenieten van gisteren![]()
![]()
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongoolquote:Op donderdag 18 december 2014 10:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool![]()
![]()
Er stond blijkbaar een Quintero op voor minder dan 2k. Dus ik zo kijken: niks te vinden. Dus verderop zie ik een Quintero CDM () voor 3k. Dat was fantastisch.
![]()
Snap ik, maar je ziet thuis na te genieten? Ik zou wel met wat anders bezig zijn als ik thuis zatquote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja na dat verhaal van die duim lees ik dit toch in een andere context![]()
![]()
Zit eigenlijk te lerenquote:Op donderdag 18 december 2014 10:47 schreef vanpers het volgende:
[..]
Snap ik, maar je ziet thuis na te genieten? Ik zou wel met wat anders bezig zijn als ik thuis zatOf iets wat daarvoor door moet gaan.
![]()
Que?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja na dat verhaal van die duim lees ik dit toch in een andere context![]()
Maver had een kleine wond op zijn duim door werk in de supermarkt, daardoor is hij gestopt met werken.quote:
Korte samenvatting
Oja en hij was nog nooit zoveel bloed verloren, zal dus nog nooit een wondje op gelopen hebben.![]()
haha!quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.quote:
Elke dag![]()
nou leukquote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Elke dagDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maver had een kleine wond op zijn duim door werk in de supermarkt, daardoor is hij gestopt met werken.
Korte samenvatting
Oja en hij was nog nooit zoveel bloed verloren, zal dus nog nooit een wondje op gelopen hebben.Godverquote:Op donderdag 18 december 2014 10:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maver heeft zijn duim een koppie kleiner gemaakt toen hij in de plaatselijke super werkte.Waar terug te lezen ongeveer?
We speelden tegen 12 man dit datquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
GodverWaar terug te lezen ongeveer?
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
Over supermarkt gesproken. Toen ik 18 was bij Albert Heijn gewerkt bij de vleeswaren en kaasafdeling. Een jaar gedaan toen er abrupt een einde aan kwam toen ik tijdens het snijden van het pekelvlees met zo'n snijmachine er iets gruwelijks mis ging. Mijn duim schoot door en sneed zo een stuk van mijn duim eraf. Had een ader doorgesneden en dus bloeden als een gek. Ik moest zelfs naar het ziekenhuis. Toen heb ik maar besloten om ermee te stoppen![]()
Door de herkeuring gekomen ja?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:03 schreef Kiid het volgende:
Ik heb goed nieuws boys. Kiid is verzekerd van nog een jaar betaald FOK!en
Goed zo.![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 december 2014 11:03 schreef Kiid het volgende:
Ik heb goed nieuws boys. Kiid is verzekerd van nog een jaar betaald FOK!en
#IwishthatIcouldbelikethecoolkid![]()
Belletje gekregen van mijn begeleider op het UWV dat ik nog een jaar dozen mag vouwen op de werkplaatsquote:Op donderdag 18 december 2014 11:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Door de herkeuring gekomen ja?
Goed zo.![]()
Mooi man. Op naar een uitdagend 2015.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Belletje gekregen van mijn begeleider op het UWV dat ik nog een jaar dozen mag vouwen op de werkplaatsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit heeft hij een tijdje geleden ook wel verteld.. maar sherlock doet het niet dus ik kan het niet opzoeken.quote:![]()
Wat?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heeft hij een tijdje geleden ook wel verteld.. maar sherlock doet het niet dus ik kan het niet opzoeken.![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks boysquote:Op donderdag 18 december 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man. Op naar een uitdagend 2015.
Vandaag weer mogen afwassen dankzij Feyenoord en de vestigingsmanager (Psv'er) luistert alle interviews van de Feyenoorders hardop![]()
![]()
![]()
Heeft Maver nou zijn halve duim eraf gesneden of alleen het topje?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou hij heeft in ieder geval nog nooit in zijn hele leven zoveel bloed verloren als op die ene dag, ergens in 2003...of was het 2004?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft Maver nou zijn halve duim eraf gesneden of alleen het topje?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
Als ik jou tegen kom dan ben je nog niet jarigquote:Op donderdag 18 december 2014 11:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jezus jij bent snel.
Bijna net zo snel als die counter van PSV gisteren.![]()
Ja DSL quote die post net, en dan reageer jij dat ie dat gepost heeft ergens.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verhaal dat hij bij de AH werkte.
Jezus man, doe niet zo dom.![]()
Ik zeg toch dat hij dat daarvoor nog een keer had gepost? Dus niet gisteren maar een jaar geleden. Beter lezen meneer.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja DSL quote die post net, en dan reageer jij dat ie dat gepost heeft ergens.
Jezus man, doe niet zo dom.![]()
Een tijdje geleden is een jaar geleden?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij dat daarvoor nog een keer had gepost? Dus niet gisteren maar een jaar geleden. Beter lezen meneer.
Maar oke, mijn fout.![]()
Ga nou gewoon leren!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een tijdje geleden is een jaar geleden?
Maar oke, mijn fout.![]()
Ja ff nog een paar keer samenvattinkje kijken en genieten van die bijna jankende Clasie bij dat interviewquote:
Elke dag![]()
Nou 70k overgehouden aan de downtime gisteren. Niet geweldig maar ach mooi meegenomenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is 4312quote:Op donderdag 18 december 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speelt 41212(2) bij jou nog wel dan?![]()
quote:quote:Op donderdag 18 december 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speelt 4312 bij jou nog wel dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn vorige team liep nog wel met 4312. Maar wil graag iets met Vieri en Inzaghi. 433(4) blijft toch mijn favoriete opstelling, maar serie A heeft brakke wingers.quote:![]()
Ik zou toch gewoon lekker voor Marchisio op Cam gaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat je pedant bedoelt. Pendant is iets anders.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:52 schreef Kamikazie het volgende:
Die hugo is ook maar een pendant mannetje geworden zeg .NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cuadrado brakke winger?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mijn vorige team liep nog wel met 4312. Maar wil graag iets met Vieri en Inzaghi. 433(4) blijft toch mijn favoriete opstelling, maar serie A heeft brakke wingers.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die was ik inderdaad even vergetenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cuadrado brakke winger?![]()
![]()
Autocorrectiequote:Op donderdag 18 december 2014 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je pedant bedoelt. Pendant is iets anders.
Maar ik denk dat je gelijk hebt ja![]()
![]()
Gewoon je bakkes houden en je boek lezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Autocorrectie
Maar ik denk dat je gelijk hebt ja![]()
Asamoah is ook gewoon een enorme baasquote:Op donderdag 18 december 2014 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cuadrado brakke winger?![]()
Candreva en El Shaarawy niet mee gespeeld en kom ze weinig tegen, maar lijkt me ook niks mis mee.![]()
Lekker hoor, gisteren tentamen gehad (13.00 klaar) en kreeg net al mailtje van de docent dat ik het heb gehaald
Nog maar 1 vak te gaan. En stage en these dan, maar goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is snelquote:Op donderdag 18 december 2014 12:03 schreef DuTank het volgende:
Lekker hoor, gisteren tentamen gehad (13.00 klaar) en kreeg net al mailtje van de docent dat ik het heb gehaald
Nog maar 1 vak te gaan. En stage en these dan, maar goed.
Zit al bijna drie weken te wachten op bestuursrecht![]()
![]()
mag hopen dat jij dat recht nooit krijgtquote:Op donderdag 18 december 2014 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is snel
Zit al bijna drie weken te wachten op bestuursrecht
hihi![]()
Inzaghi CAMquote:![]()
Minder kans om buitenspel te staan
Er is toch ook een legend Gianfranco Zolagod? Die lijkt me beter dan![]()
![]()
41212 is kut met peren na de patchquote:Op donderdag 18 december 2014 12:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je niet 41212 doen mer candreva rm, el shaa lm en cerci cam ofzo? Lijkt me beter dan dit![]()
Respect voor de (meeste) feyenoorders hier, die reageren toch een stuk normaler als ik bij andere fora voorbij zie komen
Elke dag![]()
Iedereen bij PSV die Jozefzoon Flo noemt
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
VAKANTIE
en statistiek ging best goed
Elke dag![]()
Het Feyenoord topic werd gisteren gesloten.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Respect voor de (meeste) feyenoorders hier, die reageren toch een stuk normaler als ik bij andere fora voorbij zie komenZat helemaal stampvol met trollende Ajacieden en PSV'ers en Feyenoorders die alles en iedereen de kanker toewenste. Ik moet zeggen dat ik ook ongelofelijk boos was, maar dat reageer ik IRL wel af, niet op een forum.
Over het algemeen dan.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gelukkig waren jouw reacties wel normaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Respect voor de (meeste) feyenoorders hier, die reageren toch een stuk normaler als ik bij andere fora voorbij zie komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was ook echt gewoon een ongelofelijke tering pot. Bijna m'n afstandbediening door de tv gegooid bij die kool van Depay.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat kan ik me ook goed voorstellenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic werd gisteren gesloten.Zat helemaal stampvol met trollende Ajacieden en PSV'ers en Feyenoorders die alles en iedereen de kanker toewenste. Ik moet zeggen dat ik ook ongelofelijk boos was, maar dat reageer ik IRL wel af, niet op een forum.
Over het algemeen dan.
Rollercoaster van emoties die slotfase.
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig waren jouw reacties wel normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohnee sorry. Maar ik heb gisteren toch niets raars gepost
Elke dag![]()
Wat dacht je van in het stadion bij die 3-3quote:Op donderdag 18 december 2014 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het was ook echt gewoon een ongelofelijke tering pot. Bijna m'n afstandbediening door de tv gegooid bij die kool van Depay.
Overigens zie ik wel overal op internet een andere beleving dan die van mij, al zijn eigenlijk alle PSV'ers het er wel over eens dat het wel verdiend is dat PSV gewonnen heeft, en vindt de rest van Nederland (die toch wel een beetje voor Feyenoord zullen zijn geweest) van nietWaarheid zal wel in het midden liggen
Elke dag![]()
Ik reageer het juist liever op internet af dan ergens andersquote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic werd gisteren gesloten.Zat helemaal stampvol met trollende Ajacieden en PSV'ers en Feyenoorders die alles en iedereen de kanker toewenste. Ik moet zeggen dat ik ook ongelofelijk boos was, maar dat reageer ik IRL wel af, niet op een forum.
Over het algemeen dan.
Denk dat ik dat eerlijk gezegd bij iedereen liever zie![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat Feyenoord niet verdiend had om te winnen. Eerste helft speelden ze bij vlagen PSV helemaal van de mat, maar de rest van de wedstrijd konden ze echt geen vuist maken. Denk dat een gelijkspel wel terecht was geweest als je ook die 1-1 van De Jong meeneemt die nooit had mogen tellen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat dacht je van in het stadion bij die 3-3
Overigens zie ik wel overal op internet een andere beleving dan die van mij, al zijn eigenlijk alle PSV'ers het er wel over eens dat het wel verdiend is dat PSV gewonnen heeft, en vindt de rest van Nederland (die toch wel een beetje voor Feyenoord zullen zijn geweest) van nietWaarheid zal wel in het midden liggen
Feyenoord Rotterdam![]()
Live afreagerenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik reageer het juist liever op internet af dan ergens anders
Denk dat ik dat eerlijk gezegd bij iedereen liever zie
Beetje schreeuwen naar mensen die je toch niet verstaan![]()
Ik werd vannacht een paar keer zwetend wakker omdat ik nachtmerries had van die corner van Vilhena en dat verdedigen van Nelom.
Feyenoord Rotterdam![]()
Was je in het uitvak trouwens?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:31 schreef Freire het volgende:
[..]
Live afreageren
Beetje schreeuwen naar mensen die je toch niet verstaanFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Was je in het uitvak trouwens?![]()
![]()
Wtf The Interview is gewoon gecancelled
Wat een kutwereld dat dat dreigen gewoon nog beloond wordt ook
Elke dag![]()
Inderdaad apart.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf The Interview is gewoon gecancelled
Wat een kutwereld dat dat dreigen gewoon nog beloond wordt ook
Maar ja als het door was gegaan en er was een aanslag op een bioscoop geweest had iedereen weer gezegd dat het gecancelled had moeten worden.![]()
repostquote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat een mafkees. Duur geintje...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal wel gezellig geweest zijn na afloop.quote:
Wel gaaf dat je al zoveel punten hebt opgebouwd dat je in principe elke uitwedstrijd mee kan. Hoeveel jaar heb je daar over gedaan?Feyenoord Rotterdam![]()
naja zijn nogal discussies over 2 doelpunten van psv. De eerste had nooit door mogen gaan. Die tweede situatie heb ik niet echt gezien dus geen idee (die bij de 3-3) Dan kan je het niet echt verdient noemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat dacht je van in het stadion bij die 3-3
Maar ik als Ajacied heb genoten. Al had ik liever feyenoord met 3 punten gezien.![]()
Ik denk dat het wel gezien kan worden als opzettelijk hinderen van de keeper, maar kom op man. Een beetje vent had die gast al lang een beuk in z'n rug verkocht zodat hij niet meer in de weg stond.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
naja zijn nogal discussies over 2 doelpunten van psv. De eerste had nooit door mogen gaan. Die tweede situatie heb ik niet echt gezien dus geen idee (die bij de 3-3) Dan kan je het niet echt verdient noemen.
Maar ik als Ajacied heb genoten. Al had ik liever feyenoord met 3 punten gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gezien kan worden als opzettelijk hinderen van de keeper, maar kom op man. Een beetje vent had die gast al lang een beuk in z'n rug verkocht zodat hij niet meer in de weg stond.Dit, en hij kon er toch niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij probeerde het niet eens
Elke dag![]()
[..]
Ik denk dat het wel gezien kan worden als opzettelijk hinderen van de keeper, maar kom op man. Een beetje vent had die gast al lang een beuk in z'n rug verkocht zodat hij niet meer in de weg stond.Kuipers gaf juist over deze goal na afloop duidelijk uitleg aan de hand van de regels. Die stond dus helemaal niet meer ter discussie. Die 1-1 had gewoon afgefloten moeten worden inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik denk dat het wel gezien kan worden als opzettelijk hinderen van de keeper, maar kom op man. Een beetje vent had die gast al lang een beuk in z'n rug verkocht zodat hij niet meer in de weg stond.Ja. Raar dat vermeer niks deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al weet je niet wat er gebeurt en zegt de Jong zelf (ja ja biased) dat hij hem maar licht vasthad en Kongolo hem en dat het leek alsof hij uitgleed, wat ook niet gek is op dit veldquote:Op donderdag 18 december 2014 12:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kuipers gaf juist over deze goal na afloop duidelijk uitleg aan de hand van de regels. Die stond dus helemaal niet meer ter discussie. Die 1-1 had gewoon afgefloten moeten worden inderdaad.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als je 2 jaar alles gaat wat je kan gaan heb je meestal wel een gold. Met die silvercard moet je alleen wel elke zaterdagochtend om 09:00 bij de primera staan als er kaarten in de verkoop gaan, dat is wel kut (zeker als je daarna ook nog naast de kaarten grijpt).quote:Op donderdag 18 december 2014 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zal wel gezellig geweest zijn na afloop.
Wel gaaf dat je al zoveel punten hebt opgebouwd dat je in principe elke uitwedstrijd mee kan. Hoeveel jaar heb je daar over gedaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
naja zijn nogal discussies over 2 doelpunten van psv. De eerste had nooit door mogen gaan. Die tweede situatie heb ik niet echt gezien dus geen idee (die bij de 3-3) Dan kan je het niet echt verdient noemen.
Maar ik als Ajacied heb genoten. Al had ik liever feyenoord met 3 punten gezien.![]()
![]()
[..]
Ik denk dat het wel gezien kan worden als opzettelijk hinderen van de keeper, maar kom op man. Een beetje vent had die gast al lang een beuk in z'n rug verkocht zodat hij niet meer in de weg stond.Dit zie je wel vaker, ik snap niet dat dit toegestaan wordt. Als Kuipers zegt dat dit een legitiem doelpunt is dan moeten de regels maar eens aangepast worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke dag![]()
Dus dat waren ze gisteren aan het doenquote:
Goede zaak
Elke dag![]()
Doordat ik VZ op FB heb geliked zie ik dat soort berichten voorbij komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat debuut van de Steek voor Monaco was helemaal langs me heen gegaan![]()
Krijg je dit op de webapp of console?quote:
En je hoofd account?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
Al mijn autobuyer accounts zijn een tijdje terug ook gebanned.
Was mooi zolang het duurdeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Strafbaar
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel is betrokken door:
• in te grijpen in het spel
• een tegenstander in diens spel te beïnvloeden
• voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
Keeper vasthouden op de doellijn = beïnvloeden lijkt mij![]()
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die deed het 4 dagen terug nog wel, sindsdien niet meer gecheckt.
Echt geen zin om te leren
Elke dag![]()
Kuipers was duidelijker in zijn motivatie.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:53 schreef Freire het volgende:
Strafbaar
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel is betrokken door:
• in te grijpen in het spel
• een tegenstander in diens spel te beïnvloeden
• voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
Keeper vasthouden op de doellijn = beïnvloeden lijkt mij
Hij belemmerde hem niet in zijn actie omdat Vermeer gewoon niks deed. En hij stond ook niet in het zicht van Vermeer.![]()
Vrij bewegen met zo een gozer voor je neus (die je ook nog vast heeft) zit er ook niet echt bij. Als je puur naar de regels kijkt (en dat willen ze zo graag bij de knvb) is het imo gewoon buitenspelquote:Op donderdag 18 december 2014 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kuipers was duidelijker in zijn motivatie.
Hij belemmerde hem niet in zijn actie omdat Vermeer gewoon niks deed. En hij stond ook niet in het zicht van Vermeer.![]()
![]()
Vermeer protesteert zelf niet eens man dus zoveel zal er niet aan de hand zijn geweest
Elke dag![]()
Jij haalt mij neer van achteren, ik protesteer niet, niks aan de hand!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vermeer protesteert zelf niet eens man dus zoveel zal er niet aan de hand zijn geweest![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kuipers was duidelijker in zijn motivatie.
Hij belemmerde hem niet in zijn actie omdat Vermeer gewoon niks deed. En hij stond ook niet in het zicht van Vermeer.
Vind ik toch redelijk in het zicht staan maar kan aan mij liggen.![]()
Kuipers gaf zelf na het zien van de beelden aan dat er geen sprake van buitenspel was. Dan volg ik zijn oordeel eerder dan dat van jou. Zeker omdat hij daarvoor liet zien prima zijn fouten toe te kunnen geven (bij de 1-1 bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Jij haalt mij neer van achteren, ik protesteer niet, niks aan de hand!![]()
Misschien had een andere scheidsrechter er wel voor gefloten. Vind het wel grappig dat een scheidsrechter zoveel invloed heeft op het spelletje. Gebeuren er nog eens rare dingen...quote:Op donderdag 18 december 2014 12:58 schreef Freire het volgende:
zer voor je neus (die je ook nog vast heeft) zit er ook niet echt bij. Als je puur
Ze kunnen nog een hoop leren van de knhb.![]()
Het zegt toch genoeg als je er zelf niet over protesteert, dat deden ze bij de 1-1 namelijk welquote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Jij haalt mij neer van achteren, ik protesteer niet, niks aan de hand!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou ja hij nietquote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik toch redelijk in het zicht staan maar kan aan mij liggen.
Ik bedoel het is niet alsof hij wekelijks fluit op zowel landelijk als internationaal top niveau.![]()
handbalbond? Wat hebben die hiermee te maken?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien had een andere scheidsrechter er wel voor gefloten. Vind het wel grappig dat een scheidsrechter zoveel invloed heeft op het spelletje. Gebeuren er nog eens rare dingen...
Ze kunnen nog een hoop leren van de knhb.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nieuw veldje erin gelegd omdat het vorige zo kut was, maar tis niet echt verbeterdquote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is er trouwens met jullie veld gebeurd timmy en kami? Echt, wtf man.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel apart dat je eerder de woorden van Kuipers gelooft dan de beelden/reglementen van de KNVBquote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja hij niet
Ik bedoel het is niet alsof hij wekelijks fluit op zowel landelijk als internationaal top niveau.![]()
Het gras is verkouden volgens de terreinbaasknecht
http://nos.nl/artikel/200(...)den-grasmat-psv.html![]()
Vergeet niet dat jij je interpretatie geeft aan de reglementen. Het is jouw interpretatie, versus die van Kuipers. Dan kan ik me voorstellen dat TT de voorkeur geeft aan die van een neutraal persoon met veel ervaring bij dit soort vraagstukkenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Wel apart dat je eerder de woorden van Kuipers gelooft dan de beelden/reglementen van de KNVB
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
handbalbond? Wat hebben die hiermee te maken?![]()
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Wel apart dat je eerder de woorden van Kuipers gelooft dan de beelden/reglementen van de KNVB
De beelden geven echt geen duidelijk beeld hoor. En de reglementen laten heel wat beoordelingsruimte aan de scheidsrechter en daar maakt hij hier gebruik van.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vervelend avondje gehad ja!!!!!!!!
Elke dag![]()
TT = Kamikazie?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jij je interpretatie geeft aan de reglementen. Het is jouw interpretatie, versus die van Kuipers. Dan kan ik me voorstellen dat TT de voorkeur geeft aan die van een neutraal persoon met veel ervaring bij dit soort vraagstukken![]()
Kuipers is niet neutraalquote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jij je interpretatie geeft aan de reglementen. Het is jouw interpretatie, versus die van Kuipers. Dan kan ik me voorstellen dat TT de voorkeur geeft aan die van een neutraal persoon met veel ervaring bij dit soort vraagstukken
Maar zonder dollen:
Ik zal idd wel door een Feyenoord bril kijken, maar ik kan niet begrijpen datdit niet als belemmering van het gezichtsveld wordt gezien. En je ziet ook dat hij het shirt van Vermeer beet heeft, dus belemmert hem imo ook in zijn bewegen.
![]()
Op basis van zon plaatje kan je geen mening vormen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Kuipers is niet neutraal
Maar zonder dollen:
Ik zal idd wel door een Feyenoord bril kijken, maar ik kan niet begrijpen dat
[ afbeelding ] dit niet als belemmering van het gezichtsveld wordt gezien. En je ziet ook dat hij het shirt van Vermeer beet heeft, dus belemmert hem imo ook in zijn bewegen.![]()
Homosquote:Op donderdag 18 december 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar staat die h dan voor? Houthakkers?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hokkie?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar staat die h dan voor? Houthakkers?![]()
Ik begrijp het niet, je hebt toch gewonnen? Was je niet tevreden over het spel?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vervelend avondje gehad ja!!!!!!!!
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, je hebt toch gewonnen? Was je niet tevreden over het spel?
Elke dag![]()
Qua intelligentie zit je ongetwijfeld op hetzelfde niveau als Depay.quote:
Heb op CL na geen voetbal gezien de afgelopen maand. Gaat veel te goed met Feyenoord, dan hebben ze mij als supporter niet nodig. Als ze afzakken naar plaats 6-8 dan ga ik ze wel weer supporten.![]()
Gezichts blokkade argument: Bullshit: Vermeer kijkt (net als Narsingh zelf) gewoon naar de situatie, kan gewoon zien wat er gebeurd, je ziet hem ook niet uitwijken naar links of rechts omdat hij er geen kut van kan zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Kuipers is niet neutraal
Maar zonder dollen:
Ik zal idd wel door een Feyenoord bril kijken, maar ik kan niet begrijpen dat
[ afbeelding ] dit niet als belemmering van het gezichtsveld wordt gezien. En je ziet ook dat hij het shirt van Vermeer beet heeft, dus belemmert hem imo ook in zijn bewegen.
Shirt vast: Waar dan? Welke pixel is dat volgens jou? Ik zie dat Narsingh zijn handen naar achteren houdt, maar of hij wat vast pakt is gewoon gokken.
Daarnaast is Vermeer gewoon vrij om te duiken, maar is hij sowieso kansloos op de inzet van de Jong. Grappig dat 2 weken geleden Marsman wél duidelijk gehinderd werd (wilde uitkomen, werd geblokkeerd door een speler), en toen vond iedereen het grappig omdat hij niet kan keepen. Nu zijn de belangen groter en is het opeens obstructie en zichtveld belemmering en meer van zulks.![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gezichts blokkade argument: Bullshit: Vermeer kijkt (net als Narsingh zelf) gewoon naar de situatie, kan gewoon zien wat er gebeurd, je ziet hem ook niet uitwijken naar links of rechts omdat hij er geen kut van kan zien.
Shirt vast: Waar dan? Welke pixel is dat volgens jouw? Ik zie dat Narsingh zijn handen naar achteren houdt, maar of hij wat vast pakt is gewoon gokken.
Daarnaast is Vermeer gewoon vrij om te duiken, maar is hij sowieso kansloos op de inzet van de Jong. Grappig dat 2 weken geleden Marsman wél duidelijk gehinderd werd (wilde uitkomen, werd geblokkeerd door een speler), en toen vond iedereen het grappig omdat hij niet kan keepen. Nu zijn de belangen groter en is het opeens obstructie en zichtveld belemmering en meer van zulks.![]()
Mijn generatie?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is hij van jou generatie. Hij post alleen niet zo vaak.
Dat ie maar weer snel terug gaat naar PSV topic.![]()
![]()
Mis ik weer iets?quote:Dat jullie ongeveer tegelijkertijd dit topic kwamen binnen wandelen. Kan het mis hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mijn generatie?
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mijn generatie?
![]()
Of wacht.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:24 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mijn generatie?
Dat ie maar weer snel terug gaat naar PSV topic.
Snel terug naar PSV topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken.![]()
Hij heeft hier al vaker gepost.. alleen niet zo vaak.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Of wacht.
Snel terug naar PSV topic![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
Van jou kan ik het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken.
En het ging me niet om dat filmpje waarin Depay zich als een josti gedraagt maar om de belachelijke uitleg die hij hier komt geven.![]()
Prima, zegt de gozer die net aankomt met Knhb, en vervolgens vraagt of ik dom benquote:Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Qua intelligentie zit je ongetwijfeld op hetzelfde niveau als Depay.
Heb op CL na geen voetbal gezien de afgelopen maand. Gaat veel te goed met Feyenoord, dan hebben ze mij als supporter niet nodig. Als ze afzakken naar plaats 6-8 dan ga ik ze wel weer supporten.![]()
Maar kan je bijna weer gaan supporteren want ze staan alweer bijna 6de
Elke dag![]()
Natuurlijk klik ik joh, kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je toch geklikt?!
Ik waarschuwde nog wel![]()
![]()
Je hebt ongetwijfeld wat eelt gekweekt als ras feyenoorder.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:30 schreef vanpers het volgende:
[..]
Natuurlijk klik ik joh, kan wel wat hebben![]()
nick
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De triangel tekort doenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet de gitaar erkennen als mooiste instrument ooitHeiden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat moet je morgen nog dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:36 schreef vanpers het volgende:
Heb al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is![]()
Moeten we morgen gewoon nog een dag.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De triangel tekort doen![]()
![]()
Mario van den Ende ook. En het regelboek ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vond het gewoon een overtreding.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hetzelfde als vandaag helaas.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat moet je morgen nog dan?![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mario van den Ende ook. En het regelboek ook.
Rik dit niet
Elke dag![]()
Marsman situatie ging niet om buitenspel he..alleen of er een overtreding zou zijn gemaakt. Was een corner namelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gezichts blokkade argument: Bullshit: Vermeer kijkt (net als Narsingh zelf) gewoon naar de situatie, kan gewoon zien wat er gebeurd, je ziet hem ook niet uitwijken naar links of rechts omdat hij er geen kut van kan zien.
Shirt vast: Waar dan? Welke pixel is dat volgens jou? Ik zie dat Narsingh zijn handen naar achteren houdt, maar of hij wat vast pakt is gewoon gokken.
Daarnaast is Vermeer gewoon vrij om te duiken, maar is hij sowieso kansloos op de inzet van de Jong. Grappig dat 2 weken geleden Marsman wél duidelijk gehinderd werd (wilde uitkomen, werd geblokkeerd door een speler), en toen vond iedereen het grappig omdat hij niet kan keepen. Nu zijn de belangen groter en is het opeens obstructie en zichtveld belemmering en meer van zulks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
KerstbohhhhhhhhrelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wat moet je vandaag doen dan?
Inb4: hetzelfde als morgen.![]()
![]()
Ja ik toonde wat interesse in je bezigheden en de echte persoon achter het profiel. Maar laat inderdaad maarquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van den Ende is scheidsrechter geweest dus wij nemen hier aan dat hij gelijk heeft!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rik dit niet![]()
We weten volgens mij al teveel van hemquote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja ik toonde wat interesse in je bezigheden en de echte persoon achter het profiel. Maar laat inderdaad maar
Elke dag![]()
Morgen personeelsuitje en godverdomme de hele dag/avond met collega's die het over gisteren gaan hebben![]()
Heb het vandaag al flink moeten ontzien. Alle interviews van Feyenoord voorbij gekomen, clublied van Psv in de auto en de samenvatting![]()
![]()
![]()
Ooo zou zomaar kunnen hoor, maar vertel?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We weten volgens mij al teveel van hem![]()
Aghjoh lekker boeiendquote:Op donderdag 18 december 2014 13:44 schreef Kiid het volgende:
Morgen personeelsuitje en godverdomme de hele dag/avond met collega's die het over gisteren gaan hebben![]()
Heb het vandaag al flink moeten ontzien. Alle interviews van Feyenoord voorbij gekomen, clublied van Psv in de auto en de samenvatting![]()
Oeh nou wil ie het wel weten hequote:Op donderdag 18 december 2014 13:44 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ooo zou zomaar kunnen hoor, maar vertel?
Elke dag![]()
Je blijft me verbazen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima, zegt de gozer die net aankomt met Knhb, en vervolgens vraagt of ik dom ben![]()
Maar kan je bijna weer gaan supporteren want ze staan alweer bijna 6de![]()
Ik denk inderdaad dat de voetballers een hoop kunnen leren van de hockeyers.
Ga maar een boek lezen ofzo![]()
![]()
Dit soort momenten maakt het straks des te mooier als het straks weer goed gaat met je club. Tenminste, dat is wat ik mezelf nu al anderhalf jaar wijs maakquote:Op donderdag 18 december 2014 13:44 schreef Kiid het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
We wisten toch wel dat Feyenoord dit seizoen materiaal heeft voor plek 4/5/6/7 en niets meer dan dat. Wedstrijdje tegen FC Kuipers boeit voor de rest toch niet![]()
Denk dat we via DM wel genoeg persoonlijke informatie hebben uitgewisseldquote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja ik toonde wat interesse in je bezigheden en de echte persoon achter het profiel. Maar laat inderdaad maar![]()
![]()
Laat gaan, laat gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oeh nou wil ie het wel weten he![]()
![]()
Ja maar dat was me allemaal net iets te persoonlijk enzoquote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Denk dat we via DM wel genoeg persoonlijke informatie hebben uitgewisseld
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hoeft het gewoon niet zo persoonlijk te maken als je club heeft verloren en daar een grapje over jou opmerking gemaakt wordt. Deal with itquote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen.![]()
Ik denk inderdaad dat de voetballers een hoop kunnen leren van de hockeyers.
Ga maar een boek lezen ofzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Naaktfoto's?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Denk dat we via DM wel genoeg persoonlijke informatie hebben uitgewisseld![]()
Wie hebben er allemaal een betere selectie?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef Kiid het volgende:
We wisten toch wel dat Feyenoord dit seizoen materiaal heeft voor plek 4/5/6/7 en niets meer dan dat. Wedstrijdje tegen FC Kuipers boeit voor de rest toch niet![]()
Oeh, POTS en vanpers spreken af een parkeerplaats om elkaar beter te leren kennen!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Denk dat we via DM wel genoeg persoonlijke informatie hebben uitgewisseld![]()
PSV.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal een betere selectie?![]()
en anders heb je Grindr nogquote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Denk dat we via DM wel genoeg persoonlijke informatie hebben uitgewisseldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nunt jonge. Gewoon bij de Jumbo in Breedje d'Aaquote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oeh, POTS en vanpers spreken af een parkeerplaats om elkaar beter te leren kennen!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Busstation was het toch, samen op Litmanen wachten.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oeh, POTS en vanpers spreken af een parkeerplaats om elkaar beter te leren kennen!![]()
Eindelijk een Srna gepots'tDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ajax, PSV, Twente, PEC, Cambuurquote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal een betere selectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoeveel?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
We staan waar we horen, punt. Straks gaan we tegen Twente/Ajax en ook NAC/Heerenveen uit zie ik ons wel verliezen/gelijkspelen en dan gaat het gat alleen maar groter mee worden. Een matige trainer met een matige selectie, meer is Feyenoord dit moment helaas niet. Mag je eigenlijk ook niet verwachten als je al je sterkhouders op ClasieGOD na weg doet.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal een betere selectie?![]()
Ik vond Boulahrouz wel goed gisterenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:48 schreef Freire het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze materiaal voor plek 2Verder een geweldig middenveld, een goede keeper, een verdediding die zich nog moet bewijzen en een matige aanval. Zelfde als Twente, Ajax is beter. 3 a 4 dus imo
Elke dag![]()
15kquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
We staan waar we horen, punt. Straks gaan we tegen Twente/Ajax en ook NAC/Heerenveen uit zie ik ons wel verliezen/gelijkspelen en dan gaat het gat alleen maar groter mee worden. Een matige trainer met een matige selectie, meer is Feyenoord dit moment helaas niet. Mag je eigenlijk ook niet verwachten als je al je sterkhouders op ClasieGOD na weg doet.Hier kan ik me wel in vindenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Boulahrouz wel goed gisterenVerder een geweldig middenveld, een goede keeper, een verdediding die zich nog moet bewijzen en een matige aanval. Zelfde als Twente, Ajax is beter. 3 a 4 dus imo
Al vind ik het verschil in kwaliteit tussen Ajax en Feyenoord niet heel groot
![]()
![]()
Nee op papier vind ik Feyenoord zelfs beter, maar Ajax straalt toch iets uit, wat ze eigenlijk afgelopen seizoenen elke keer deden.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik me wel in vindenAl vind ik het verschil in kwaliteit tussen Ajax en Feyenoord niet heel groot
Elke dag![]()
Lekker volwassen reactie. Reageer er dan ook niet op als je niks fatsoenlijks kan aandragen, knuppel.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik me wel in vindenAl vind ik het verschil in kwaliteit tussen Ajax en Feyenoord niet heel groot
![]()
Ik snap niet wat jou gebrek aan intelligentie met het hele psv feyenoord verhaal te maken heeft.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hoeft het gewoon niet zo persoonlijk te maken als je club heeft verloren en daar een grapje over jou opmerking gemaakt wordt. Deal with it![]()
Alsof er iets fatsoenlijks op die reactie van jou te zeggen wasquote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker volwassen reactie. Reageer er dan ook niet op als je niks fatsoenlijks kan aandragen, knuppel.
Elke dag![]()
Je hoeft je vriendje niet te gaan verdedigenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof er iets fatsoenlijks op die reactie van jou te zeggen was![]()
Hij heeft een PSV bril opquote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jou gebrek aan intelligentie met het hele psv feyenoord verhaal te maken heeft.![]()
![]()
Waar gaat deze fittoe nou eigenlijk over?![]()
Zitten er een paar overduidelijk te trollen en de fattoetoe start gelijk. Laat ze ook een keer lekker trollen joh.. kunnen wij misschien over een (paar) jaar ook. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben blij dat je mijn tip zo ten harte neemt. Je laat zien zelf echt een intelligente knul te zijn, mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jou gebrek aan intelligentie met het hele psv feyenoord verhaal te maken heeft.
Elke dag![]()
In januari spelen we Ajax van de mat dus dan pakken we ze terugquote:Op donderdag 18 december 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zitten er een paar overduidelijk te trollen en de fattoetoe start gelijk. Laat ze ook een keer lekker trollen joh.. kunnen wij misschien over een (paar) jaar ook. gr gr![]()
![]()
Blijkbaar zegt het iets over je intelligentie als je iemand trollt die niet goed met een verlies om kan gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zitten er een paar overduidelijk te trollen en de fattoetoe start gelijk. Laat ze ook een keer lekker trollen joh.. kunnen wij misschien over een (paar) jaar ook. gr gr
Verder eens, zo konden jullie ons vorig jaar trollen bij de 0-2Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Intelligentie? Watskeburt sahabi ik heb niet alles teruggelezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blijkbaar zegt het iets over je intelligentie als je iemand trollt die niet goed met een verlies om kan gaan
Verder eens, zo konden jullie ons vorig jaar trollen bij de 0-2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je post ook zo veel onzin, bijvoorbeeld over Wilkshire op RW. Wie had daar dan moeten starten?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker volwassen reactie. Reageer er dan ook niet op als je niks fatsoenlijks kan aandragen, knuppel.![]()
Gewoon 4-4-2 spelen met VIlhena had ik vooraf voor gekozen. Achteraf was dit geen slechte zet. Bouhla speelde langer en beter dan verwacht.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Je post ook zo veel onzin, bijvoorbeeld over Wilkshire op RW. Wie had daar dan moeten starten?![]()
Tobi postte iets met knhb, ik zei handbalbond en sindsdien ben ik blijkbaar echt heel domquote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Intelligentie? Watskeburt sahabi ik heb niet alles teruggelezen.![]()
Elke dag![]()
Alsof dat sindsdien is, toen je je hoofd stootte toen je 5 was is het gewoon fout gegaan!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tobi postte iets met knhb, ik zei handbalbond en sindsdien ben ik blijkbaar echt heel dom![]()
![]()
En dan Willems zonder directe tegenstander zetten? Dat is juist wat ze bij PSV willen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gewoon 4-4-2 spelen met VIlhena had ik vooraf voor gekozen. Achteraf was dit geen slechte zet. Bouhla speelde langer en beter dan verwacht.![]()
Dat heb ik je in vertrouwen verteldquote:Op donderdag 18 december 2014 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat sindsdien is, toen je je hoofd stootte toen je 5 was is het gewoon fout gegaan!
Elke dag![]()
Als ik Rutten zo heb leren kennen? Feitelijk gezien iedere speler aangezien hij toch schijt eraan heeft wie waar speeltquote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Je post ook zo veel onzin, bijvoorbeeld over Wilkshire op RW. Wie had daar dan moeten starten?![]()
Wat is dan je probleem met Wilkshire?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik Rutten zo heb leren kennen? Feitelijk gezien iedere speler aangezien hij toch schijt eraan heeft wie waar speelt![]()
![]()
Ik ga er vanavond/morgen aan beginnenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb ik al gezegd dat Marco Polo echt een toffe serie is?![]()
![]()
Nee wat vind je van Marco Polo?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb ik al gezegd dat Marco Polo echt een toffe serie is?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rechter middenvelder (in mijn geval Immers) zou hem op moeten pakken. El Ahmadi op Guar, Clasie wijnaldum en Vilhena bij Hendrix. Maar dat was vooraf hoor, achteraf was dit geen slechte optie.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:00 schreef Freire het volgende:
[..]
En dan Willems zonder directe tegenstander zetten? Dat is juist wat ze bij PSV willen.![]()
Ik weet niet eens waar te beginnenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Wat is dan je probleem met Wilkshire?![]()
![]()
Misschien kun je dan zeggen wat je ervan vindt want pots laat ons altijd in spanning wachtenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond/morgen aan beginnen
Elke dag![]()
In dat geval dus gewoon 4-3-3 met Immers RWquote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Rechter middenvelder (in mijn geval Immers) zou hem op moeten pakken. El Ahmadi op Guar, Clasie wijnaldum en Vilhena bij Hendrix. Maar dat was vooraf hoor, achteraf was dit geen slechte optie.![]()
![]()
Waar gaat 'ie over? Geef mij een pakkende POTS samenvatting. Zit 'ie op Netflix?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kut pots.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien kun je dan zeggen wat je ervan vindt want pots laat ons altijd in spanning wachten![]()
Reageer er dan ook niet op als je niks fatsoenlijks kan aandragen, knuppel.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar te beginnen![]()
Uiteindelijk kwamen wel de 3 eerste doelpunten aan de rechterkant van Feyenoord door (die corner werd ook daar verdiend)
Maar eerste helft stond het wel goedDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, vertel me er eens meer over. Is het een Netflix serie waarvan meteen een compleet seizoen is uitgekomen? Ben alleen bang als ik het nu ga kijken dat ik tegen die tijd dat seizoen 2 komt de helft al niet meer weet.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb ik al gezegd dat Marco Polo echt een toffe serie is?
Vroeger keek ik zelfs alle pilots uit Amerika![]()
Tot ik de helft niet meer kon volgen, de leuke series gecanceld werden en ik altijd heel lang moest wachten.![]()
Ik bevestig dit. Welke ep ben je immidels?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Touchéquote:Op donderdag 18 december 2014 14:04 schreef Freire het volgende:
[..]
Reageer er dan ook niet op als je niks fatsoenlijks kan aandragen, knuppel.![]()
ik ben bij 9 of 10 geloof ik. Vind het ook wel een goede serie.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik bevestig dit. Welke ep ben je immidels?![]()
Echt tof gewoon goed verhaal goeie spanning prima acteurs en genoeg lekkere en blote wijven (ja dat kan mij nou wel bekoren) te zien en de aflevering zijn stuk leuk om terug te kijken ik denk dat ik ze dit weekend allemaal gezien heb nou dat was dus echt wel leuk gewoon een aanrader echt leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee wat vind je van Marco Polo?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga vanavond wel ff kijken of je boy het ook wat vindtquote:Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt tof gewoon goed verhaal goeie spanning prima acteurs en genoeg lekkere en blote wijven (ja dat kan mij nou wel bekoren) te zien en de aflevering zijn stuk leuk om terug te kijken ik denk dat ik ze dit weekend allemaal gezien heb nou dat was dus echt wel leuk gewoon een aanrader echt leuk.![]()
![]()
Toornstra rol.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Freire het volgende:
[..]
In dat geval dus gewoon 4-3-3 met Immers RW
Genoeg bloot ja. lekker wil ik het niet echt noemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt tof gewoon goed verhaal goeie spanning prima acteurs en genoeg lekkere en blote wijven (ja dat kan mij nou wel bekoren) te zien en de aflevering zijn stuk leuk om terug te kijken ik denk dat ik ze dit weekend allemaal gezien heb nou dat was dus echt wel leuk gewoon een aanrader echt leuk.![]()
Ik wil Boetius wel eens een keer zien op RW.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Marco Polo is zo'n van een koopman die naar China gaat om daar een rijk man te worden. En daar beleeft hij dus allemaal avontuurtjes. Spannende avontuurtjes met vrouwtjes enzo, maar ook met de Khan (de grote mongolenbaas) en zijn handlangers en vijanden.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar gaat 'ie over? Geef mij een pakkende POTS samenvatting. Zit 'ie op Netflix?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik begin vanavond aan 6.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik bevestig dit. Welke ep ben je immidels?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik Nelom wel eens, dan kan hij ala Robben naar binnen kappenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil Boetius wel eens een keer zien op RW.![]()
zo'nen en dochters?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Marco Polo is zo'n van een koopman die naar China gaat om daar een rijk man te worden. En daar beleeft hij dus allemaal avontuurtjes. Spannende avontuurtjes met vrouwtjes enzo, maar ook met de Khan (de grote mongolenbaas) en zijn handlangers en vijanden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus gewoon een serie gemaakt naar het leven van Marco Polo?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Marco Polo is zo'n van een koopman die naar China gaat om daar een rijk man te worden. En daar beleeft hij dus allemaal avontuurtjes. Spannende avontuurtjes met vrouwtjes enzo, maar ook met de Khan (de grote mongolenbaas) en zijn handlangers en vijanden.
Seizoen 1 is volledig te bekijken op Netflix ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee, vertel me er eens meer over. Is het een Netflix serie waarvan meteen een compleet seizoen is uitgekomen? Ben alleen bang als ik het nu ga kijken dat ik tegen die tijd dat seizoen 2 komt de helft al niet meer weet.
Vroeger keek ik zelfs alle pilots uit Amerika![]()
Tot ik de helft niet meer kon volgen, de leuke series gecanceld werden en ik altijd heel lang moest wachten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hoeft Willems alleen op te pakken bij balbezit PSV. Die komt vanzelf wel naar voren dus je kan gewoon 4-4-2 spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Freire het volgende:
[..]
In dat geval dus gewoon 4-3-3 met Immers RW![]()
Cool. Die heb ik gister gezien en in 7 gaat poep de ventilator raken denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik begin vanavond aan 6.![]()
Wat dacht jij dan? Het heet Marco Polo maar gaat over George Bush?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus gewoon een serie gemaakt naar het leven van Marco Polo?![]()
Ik ken het verhaal alleen in grove lijnen, maar volgens mij is niet alles bepaald op waarheid gebaseerd.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus gewoon een serie gemaakt naar het leven van Marco Polo?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Las ergens een review van die serie het een Portugese ontdekkingsreiziger was, echt WTFquote:Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Marco Polo is zo'n van een koopman die naar China gaat om daar een rijk man te worden. En daar beleeft hij dus allemaal avontuurtjes. Spannende avontuurtjes met vrouwtjes enzo, maar ook met de Khan (de grote mongolenbaas) en zijn handlangers en vijanden.![]()
![]()
Ik dacht dat het Marco's Polo heette en ging over een pratend poloshirt waar de wildste avonturen mee werden beleefdquote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Het heet Marco Polo maar gaat over George Bush?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De nieuwe Sherlock Holmes serie speelt toch ook niet af in het oude londen en is gewoon in de hedendaagse tijd..?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Het heet Marco Polo maar gaat over George Bush?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kon het niet laten om de tekstdeeltjes per aflevering al door te lezenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cool. Die heb ik gister gezien en in 7 gaat poep de ventilator raken denk ik
7 moet 'm gaan worden denk ik ja
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar het gaat wel over Sherlock Holmesquote:Op donderdag 18 december 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De nieuwe Sherlock Holmes serie speelt toch ook niet af in het oude londen en is gewoon in de hedendaagse tijd..?
En is gemaakt naar zijn leven want alle zaken zijn gebaseerd op verhalen uit de oude boeken.![]()
Ja want Venetie ligt toch in Portugal?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Las ergens een review van die serie het een Portugese ontdekkingsreiziger was, echt WTF
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is niet handig, want ik vond zelfs de title van een aflevering al een spoilerquote:Op donderdag 18 december 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om de tekstdeeltjes per aflevering al door te lezen
7 moet 'm gaan worden denk ik ja![]()
![]()
Ja deze serie had toch ook gewoon in de hedendaagse tijd kunnen afspelen? Wist ik veel dat de serie op zijn boeken/avonturen was gebaseerdquote:Op donderdag 18 december 2014 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar het gaat wel over Sherlock HolmesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILER ALERT
Ik denk dat hij op het einde thuiskomt met spaghettiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Daarom vertel ik het je toch allemaal schatjequote:Op donderdag 18 december 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja deze serie had toch ook gewoon in de hedendaagse tijd kunnen afspelen? Wist ik veel dat de serie op zijn boeken/avonturen was gebaseerd
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: