SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wie plaatst die foto?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dus je hebt nog 1 gesprek te gaan, voor 1 functie? Dat wil zeggen dat je al 4 functies hebt besproken, en overwogen. Je gaat mij niet vertellen dat je dan nog geen idee hebtquote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Eerst vrijdag afwachten, maar nog geen idee. Kan in principe kiezen uit 5 (!) functies
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja klopt, heb je er ook op gesolliciteerd?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
Keuze uit 5 functies?
Vakkenvuller soepen, fris, drank, chips of koffie thee of wat?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
De gang met afbakbroodjes is zeker al voor jou?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
Keuze uit 5 functies?
Vakkenvuller soepen, fris, drank, chips of koffie thee of wat?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heb je helemaal correctquote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je hebt nog 1 gesprek te gaan, voor 1 functie? Dat wil zeggen dat je al 4 functies hebt besproken, en overwogen. Je gaat mij niet vertellen dat je dan nog geen idee hebt
Mijn voorkeur gaat uit naar die van vrijdag, maar als het gesprek of de mensen tegenvallen moet ik wat anders kiezen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De gang met afbakbroodjes is zeker al voor jou?Nee heb promotie gemaakt, ben nu logistiek medewerker om alles van het magazijn naar de gang zelf te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ja klopt, heb je er ook op gesolliciteerd?![]()
En wat is het dan voor iets? Ongeveer dan...je hoeft niet direct functie en bedrijf te noemenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal correct
Mijn voorkeur gaat uit naar die van vrijdag, maar als het gesprek of de mensen tegenvallen moet ik wat anders kiezen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
iets als procesanalist op wo niveau toch
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
huh wat?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha, je zei analquote:Op woensdag 17 december 2014 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
iets als procesanalist op wo niveau toch![]()
Must be a hell of a jobquote:Op woensdag 17 december 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Nee heb promotie gemaakt, ben nu logistiek medewerker om alles van het magazijn naar de gang zelf te krijgen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[quote]Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste deel van de foto uitgelekt..
#theFappeningDS2
Haha ds2 krijgt er een rode kop van xdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee heb voorlopig geen tijd 's avonds.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Vanavond voor het voetbal nog Clubs?![]()
Heb je een vriendin?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee heb voorlopig geen tijd 's avonds.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Over supermarkt gesproken. Toen ik 18 was bij Albert Heijn gewerkt bij de vleeswaren en kaasafdeling. Een jaar gedaan toen er abrupt een einde aan kwam toen ik tijdens het snijden van het pekelvlees met zo'n snijmachine er iets gruwelijks mis ging. Mijn duim schoot door en sneed zo een stuk van mijn duim eraf. Had een ader doorgesneden en dus bloeden als een gek. Ik moest zelfs naar het ziekenhuis. Toen heb ik maar besloten om ermee te stoppen![]()
Toen mij dat gebeurde werkte ik gewoon door hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
Over supermarkt gesproken. Toen ik 18 was bij Albert Heijn gewerkt bij de vleeswaren en kaasafdeling. Een jaar gedaan toen er abrupt een einde aan kwam toen ik tijdens het snijden van het pekelvlees met zo'n snijmachine er iets gruwelijks mis ging. Mijn duim schoot door en sneed zo een stuk van mijn duim eraf. Had een ader doorgesneden en dus bloeden als een gek. Ik moest zelfs naar het ziekenhuis. Toen heb ik maar besloten om ermee te stoppen![]()
Had gekund toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Die eerste snap ik, maar nee. Die van kiid niet![]()
SMLENOquote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
En de rest, beste vrinden, is slechts geschiedenis....quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
Over supermarkt gesproken. Toen ik 18 was bij Albert Heijn gewerkt bij de vleeswaren en kaasafdeling. Een jaar gedaan toen er abrupt een einde aan kwam toen ik tijdens het snijden van het pekelvlees met zo'n snijmachine er iets gruwelijks mis ging. Mijn duim schoot door en sneed zo een stuk van mijn duim eraf. Had een ader doorgesneden en dus bloeden als een gek. Ik moest zelfs naar het ziekenhuis. Toen heb ik maar besloten om ermee te stoppenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee die heeft geen zusquote:Maar ik dacht dat het een referentie naar iets of iemand moest zijn, zoals dat van vanpers duidelijk over Lindt. ging.
![]()
Maar je hebt echt een date waardoor je het druk hebt?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee die heeft geen zusMaar ik dacht dat het een referentie naar iets of iemand moest zijn, zoals dat van vanpers duidelijk over Lindt. ging.
![]()
Klinkt als mijn prachtige, huidige bijbaanquote:Op woensdag 17 december 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Nee heb promotie gemaakt, ben nu logistiek medewerker om alles van het magazijn naar de gang zelf te krijgen.
Gewoon een willekeurige vraag van mijn kantquote:Op woensdag 17 december 2014 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee die heeft geen zusMaar ik dacht dat het een referentie naar iets of iemand moest zijn, zoals dat van vanpers duidelijk over Lindt. ging.
![]()
Halve duim was weg. Ik heb die dag nog nooit zoveel bloed verloren. Ik was gewoon duizelig en draaierig. Toen had de baas van het filiaal mij ook aangeraden om niet meer door te gaan voor mijn eigen veiligheidquote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen mij dat gebeurde werkte ik gewoon door hoor.![]()
Groot gelijk. Ik liep eens over straat en toen gebeurde er een ongeluk. Ik was echt bijna dood. Sindsdien nooit meer buiten geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
Ik was mijn halve arm kwijt, en mijn oor.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Halve duim was weg. Ik heb die dag nog nooit zoveel bloed verloren. Ik was gewoon duizelig en draaierig. Toen had de baas van het filiaal mij ook aangeraden om niet meer door te gaan voor mijn eigen veiligheid
En een stuk van mijn dop.
Gewoon doorgaan met dat vlees snijden.![]()
Wel jammer om te horen dat je eerste en laatste werkervaring in je nog prille bestaan zo heeft moeten aflopen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
gewoon vragen of iemand je over straat wil tillenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik liep eens over straat en toen gebeurde er een ongeluk. Ik was echt bijna dood. Sindsdien nooit meer buiten geweest.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee tis niet alleen dat. Ook veel werken vanaf zondag en vrijdag is nog Hveen - ADO. (al bedenk ik me nu dat ik misschien na die pot nog wel kan clubben)quote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar je hebt echt een date waardoor je het druk hebt?![]()
12.00 opgestaan, net ontbeten en tandjes gepoetst en nu maar even boodschappen doen. Mooie tijd, periode van de MSc thesisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Precies. En dan thuis even het vleesch aansnijden. Als dat maar goed gaat, want anders hoef ik helemaal niet meer thuis te komenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Kiid het volgende:
Ik moet nog een uur of 3 FOK!en voordat ik weer de zoete smaak van vrijheid kan proeven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zonde, ik kan juist vanavond voor het voetbal en morgenavond. Van het weekend wordt lastig, ofja zondag kan ik ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee tis niet alleen dat. Ook veel werken vanaf zondag en vrijdag is nog Hveen - ADO. (al bedenk ik me nu dat ik misschien na die pot nog wel kan clubben)![]()
Ik weet niet hoe laat ik naar huis ga maar ik weet dat ik over minder dan 3 uren bij de C1000 benquote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Kiid het volgende:
Ik moet nog een uur of 3 FOK!en voordat ik weer de zoete smaak van vrijheid kan proeven![]()
![]()
Zondag moet ik dus al werken in de avondquote:Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zonde, ik kan juist vanavond voor het voetbal en morgenavond. Van het weekend wordt lastig, ofja zondag kan ik ook.![]()
![]()
Spannend. Wat is er in de aanbiedingquote:Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ik naar huis ga maar ik weet dat ik over minder dan 3 uren bij de C1000 ben![]()
Het zit niet meequote:Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zondag moet ik dus al werken in de avond![]()
![]()
Mijn favoriete chips. En ijs.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spannend. Wat is er in de aanbieding![]()
Zwakkeling.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
![]()
jonge je neemt 'm gewoon meequote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, binnenkort is het toch afgelopen met clubs voor mij denk ik
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Maver heeft het sinds dat akkefietje gewoon druk gehad met andere dingen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga je naar ut buitenland oid?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, binnenkort is het toch afgelopen met clubs voor mij denk ikDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, binnenkort is het toch afgelopen met clubs voor mij denk ik
Omdat ik niet meer mee doe of?![]()
Vertel?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, binnenkort is het toch afgelopen met clubs voor mij denk ik![]()
Hij wil wel werken, maar hij kan het gewoon niet. Simpel zat toch. Ik wil niet werken, maar ik kan het welquote:Op woensdag 17 december 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Maver heeft het sinds dat akkefietje gewoon druk gehad met andere dingen.![]()
![]()
Godsamme gaat m'n seasons-record van 25 keer ongeslagen achter elkaar. Teller op 24 blijven steken nu omdat Casillas gewoon voorbij de terugspeelbal loopt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je naar ut buitenland oid?
Tis wel eenzaam zonder mn favo brabo iddquote:Op woensdag 17 december 2014 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat ik niet meer mee doe of?Eind januari stage buitenland en ik denk niet dat ik mn PS meeneemquote:
Dat is voorlopig even wat ik erover kwijt wil..![]()
Wel een beetje onhandig om dan te gaan datenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Tis wel eenzaam zonder mn favo brabo idd
[..]
Eind januari stage buitenland en ik denk niet dat ik mn PS meeneem
Dat is voorlopig even wat ik erover kwijt wil..
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja I know, maar het kwam op mn padquote:Op woensdag 17 december 2014 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel een beetje onhandig om dan te gaan daten![]()
![]()
Date gewoon meenemen naar je buitenlandse stage, kun je meteen oefenen om samen te wonenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja I know, maar het kwam op mn pad.
![]()
Welk pad? Misschien iets voor ds2quote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja I know, maar het kwam op mn pad![]()
Het is toch totaal geen weer voor DS2quote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Welk pad? Misschien iets voor ds2![]()
Wel door de stromende regen voor de C1000 of Jumbo, maar niet voor een chickquote:Op woensdag 17 december 2014 14:31 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het is toch totaal geen weer voor DS2![]()
DS2 had nu gewoon een relatie kunnen hebben met Rene van DierenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ze hebben het er maar druk mee, dat onderhoud. Benieuwd of EA wel tijd heeft om straks het TOTW bekend te maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oja, dat is ook vandaagquote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ze hebben het er maar druk mee, dat onderhoud. Benieuwd of EA wel tijd heeft om straks het TOTW bekend te maken.![]()
![]()
En die duim is al weer aangegroeid, gezien je verhalen?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Halve duim was weg. Ik heb die dag nog nooit zoveel bloed verloren. Ik was gewoon duizelig en draaierig. Toen had de baas van het filiaal mij ook aangeraden om niet meer door te gaan voor mijn eigen veiligheid![]()
Litteken en dichtgegroeidquote:Op woensdag 17 december 2014 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En die duim is al weer aangegroeid, gezien je verhalen?![]()
Ziet er fake uit met 5 van die spelersquote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)917082013698/photo/1
Cazorla en BenatiaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En die duim is al weer aangegroeid, gezien je verhalen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Zal mn roommate blij mee zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef vanpers het volgende:
[..]
Date gewoon meenemen naar je buitenlandse stage, kun je meteen oefenen om samen te wonen.
![]()
![]()
london bridgequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog steeds onderhoud.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:04 schreef The_Yakuza het volgende:
De webapp ligt er weer uit of heb ik een ban?![]()
oe, die Benatia wil ik welquote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)917082013698/photo/1
Cazorla en Benatia
jij neemt iedere Gueyequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben toch intussen ook wel benieuwd wat de oogst van vanochtend is. Ik had gedacht die nog mooi voor de release van het TOTW om te kunnen zetten in profit, maar dat moet maar even wachten geloof ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Minstens zo bizar als driekwart Nederland die gaat gourmettenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:21 schreef Tim86 het volgende:
CUL / KFC Kentucky Fried Chicken voor kerstdiner?
Bizar![]()
Gourmetten >>> KFCquote:Op woensdag 17 december 2014 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Minstens zo bizar als driekwart Nederland die gaat gourmettenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zeer waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Minstens zo bizar als driekwart Nederland die gaat gourmetten
Eerlijk gezegd vind ik gourmetten altijd leuker en lekkerder. Meer keuze aan vlees en sausjes en dergelijke; lekker op eigen tempo eten en lang tafelen. Met zo'n 4/5 gangen-diner zit iedereen in de stress over allerlei dingen: of de gerechten wel helemaal lukken en op tijd klaar zijn, en of het al niet te lang in de oven staat, of de wijn wel past bij het vlees...etc etc. Gewoon lekker ongecompliceerd gourmetten![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lekker aan de lamsrackrosbiefje en stukje konijn er bij helemaal goed
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind gourmetten niet zo heel erg, maar ik zou KFC ook niet erg vinden met Kerstquote:Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik gourmetten altijd leuker en lekkerder. Meer keuze aan vlees en sausjes en dergelijke; lekker op eigen tempo eten en lang tafelen. Met zo'n 4/5 gangen-diner zit iedereen in de stress over allerlei dingen: of de gerechten wel helemaal lukken en op tijd klaar zijn, en of het al niet te lang in de oven staat, of de wijn wel past bij het vlees...etc etc. Gewoon lekker ongecompliceerd gourmetten![]()
![]()
![]()
Ik hou niet van fastfoodketens. Ik vind kip maar mwa mwa dus bij KFC kom ik nooit, maar mij maak je ook echt niet blij met een Quarter Pounder bij de Mac of BK. Als ik daar al kom is het voor een portie frites en een milkshake. En daar moet ik dus echt niet aan denken met Kerstquote:Op woensdag 17 december 2014 15:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind gourmetten niet zo heel erg, maar ik zou KFC ook niet erg vinden met Kerst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn favoriet is kipnuggets met zoet zure sausquote:Op woensdag 17 december 2014 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou niet van fastfoodketens. Ik vind kip maar mwa mwa dus bij KFC kom ik nooit, maar mij maak je ook echt niet blij met een Quarter Pounder bij de Mac of BK. Als ik daar al kom is het voor een portie frites en een milkshake. En daar moet ik dus echt niet aan denken met Kerst
Mijn compliment trouwens met het 'frites', je zou bijna een friet/patat discussie ontketenen![]()
Tis frietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die ketens zijn inderdaad niet best, maar hun patat is het allerergst johquote:Op woensdag 17 december 2014 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou niet van fastfoodketens. Ik vind kip maar mwa mwa dus bij KFC kom ik nooit, maar mij maak je ook echt niet blij met een Quarter Pounder bij de Mac of BK. Als ik daar al kom is het voor een portie frites en een milkshake. En daar moet ik dus echt niet aan denken met Kerst
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Om deze discussie te voorkomen, heb ik de McD-menukaart gewoon maar letterlijk geciteerdquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ieder zo zijn eigenaardigheden: ik vind die burgers vaak ronduit kleffe zooiquote:Op woensdag 17 december 2014 15:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die ketens zijn inderdaad niet best, maar hun patat is het allerergst joh![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die slappe, bleke patat danquote:Op woensdag 17 december 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder zo zijn eigenaardigheden: ik vind die burgers vaak ronduit kleffe zooi![]()
Gadverdamme
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik weet in ieder geval zeker dat ik alleen aardappel eetquote:Op woensdag 17 december 2014 15:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die slappe, bleke patat danGadverdamme
Bij die burgers heb je geen idee waar je in bijt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo die broodjes zijn toch gewoon broodquote:Op woensdag 17 december 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat ik alleen aardappel eet
Bij die burgers heb je geen idee waar je in bijt![]()
wat een zooi is dat idd
#FreeTrapz![]()
Komende zaterdag trouwens jullie jumbo uitproberenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat ik alleen aardappel eet
Bij die burgers heb je geen idee waar je in bijt![]()
![]()
Afgelopen weekeind een zes gangen diner gehad, is leuk hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Was wel in een restaurant dus de stress was er niet maar toch...![]()
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Als je aan komt rijden, kijk dan even naar links. Prachtstadionquote:Op woensdag 17 december 2014 15:49 schreef vanpers het volgende:
[..]
Komende zaterdag trouwens jullie jumbo uitproberen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tuurlijk, eten in een restaurant is daar niet mee te vergelijkenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Afgelopen weekeind een zes gangen diner gehad, is leuk hoor
Was wel in een restaurant dus de stress was er niet maar toch...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook, mis dan wel een halve duim maar toch !quote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Kiid het volgende:
Nog 6 minuten, zit hier met zweethandjes achter de computer![]()
Hopen op een verrassende IF, dan ga ik heel snel klikken om zijn NIF nog even een stuk of 100 in te slaanquote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Kiid het volgende:
Nog 6 minuten, zit hier met zweethandjes achter de computer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En je dop.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook, mis dan wel een halve duim maar toch !Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echte strijder!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook, mis dan wel een halve duim maar toch !![]()
Haha, grapjas. Laat het zondag weten hoe het wasquote:Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Als je aan komt rijden, kijk dan even naar links. Prachtstadion![]()
![]()
Roypsvquote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef Roypsv het volgende:
hoppa Kelvin verkocht voor 99 miljoen
Wat gaat het worden vanavond dan ouwe coin koning![]()
Jij hebt even die mmoga fout te pakken gehadquote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef Roypsv het volgende:
hoppa Kelvin verkocht voor 99 miljoen1.8 Pound per Miljoen
#FreeTrapz![]()
3-1 voor PSVquote:Op woensdag 17 december 2014 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Roypsv
Wat gaat het worden vanavond dan ouwe coin koning![]()
bohhhh goed voor de consumable prijzen ditquote:![]()
zaad op een stokje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen Giroud, Sow LM....Benatia, Santi en Nainggolan uitgezonderd; wat een kut-TOTW
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja alleen jammer dat Futmas morgen of overmorgen begintquote:Op woensdag 17 december 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhhh goed voor de consumable prijzen dit![]()
zaad op een stokje.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
8 silver spelers, het wordt steeds ergerquote:. En dan willen ze geen silver divisies doen omdat het 'niet populair' is
Ik pleit nog steeds voor een gold en een aparte silver/bronze TOTW. Al die troep er nu tussen![]()
![]()
Ohja shit op een stokje word gecompenceerd door shit in een rietjequote:Op woensdag 17 december 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat Futmas morgen of overmorgen begint![]()
Rot toch eens op met die ellendige kut packs van ze. waarom blijft iedereen ze trouwens maar kopenzelfs de kut packs.
#FreeTrapz![]()
Eens hoor Sjon. Het ergste zijn die mensen die zichzelf dagelijks op 1 pakje trakterenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ohja shit op een stokje word gecompenceerd door shit in een rietje![]()
Rot toch eens op met die ellendige kut packs van ze. waarom blijft iedereen ze trouwens maar kopenzelfs de kut packs.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedere dag een stukje aids, nou daar word je blij vanquote:Op woensdag 17 december 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eens hoor Sjon. Het ergste zijn die mensen die zichzelf dagelijks op 1 pakje trakteren![]()
Half jaar ofzo, die speelt al lang weer.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
En was die Mauri niet keilang geschorst vanwege matchfixing?![]()
Wat een schijt TOTW manEn al die kutsilvers
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
/carequote:Op woensdag 17 december 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gray heeft goede stats hoor.. voor een bronze. Helaas geen Arroyo maar wel Araujo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet 1 silver die ik zou willen hebben. Maar nu kan ik wel mijn NIF Heaton verkopen, die is vast gestegen.. o wacht.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een schijt TOTW manEn al die kutsilvers
![]()
Dat dit soort mensen nog recht van leven hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eens hoor Sjon. Het ergste zijn die mensen die zichzelf dagelijks op 1 pakje trakteren![]()
en een bord voor hun kop waarschijnlijk want krijgen nooit iets uit een pack![]()
ga toch eens verstandig met je coins om
#FreeTrapz![]()
Die heeft het hier ook wel echt geweldig gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 16:13 schreef DutchSL het volgende:
Wel weer een oud-PSV'er in het TOTW.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die speelde hier alleen maar zodat Guus een fitte speler op het WK hadquote:Op woensdag 17 december 2014 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heeft het hier ook wel echt geweldig gedaan natuurlijk![]()
![]()
![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En de award voor meest nutteloze post gaat naar jou. Gefeliciteerd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
op zijn wiki staat 4,5 jaar maar dat is dus verkort jaquote:Op woensdag 17 december 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Half jaar ofzo, die speelt al lang weer.![]()
Nianggolan zal wel weer random pisduur worden
Elke dag![]()
Mensen zonder zelfdisciplinequote:Op woensdag 17 december 2014 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat dit soort mensen nog recht van leven hebben![]()
en een bord voor hun kop waarschijnlijk want krijgen nooit iets uit een pack![]()
ga toch eens verstandig met je coins om
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Serie A heeft genoeg goede alternatievenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nianggolan zal wel weer random pisduur worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee kelvin voor 99 milly verkocht met carrierequote:Op woensdag 17 december 2014 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij hebt even die mmoga fout te pakken gehad1.8 Pound per Miljoen
![]()
![]()
Coins buyen jeweettochquote:Op woensdag 17 december 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nianggolan zal wel weer random pisduur worden![]()
Maar hij is zo gehyped dat ie wel hoog zal blijven staanquote:Op woensdag 17 december 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serie A heeft genoeg goede alternatieven
Elke dag![]()
Haha, noob. Ik verkocht Deulofeu voor 108 miljoen aan Realquote:Op woensdag 17 december 2014 16:17 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee kelvin voor 99 milly verkocht met carriereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, er staat dat de aanklager 4.5 jaar eiste en dat de tucht commissie dat naast zich neerlegde wegens gebrek aan bewijs.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op zijn wiki staat 4,5 jaar maar dat is dus verkort ja
Sommige spelers zoals Cristiano Doni (oude FM held van mij) kregen wel een jarenlange schorsing.
![]()
Goed mogelijk, maar ik hoef hem echt nietquote:Op woensdag 17 december 2014 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar hij is zo gehyped dat ie wel hoog zal blijven staan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was wel leuk handelsmateriaal daardoorquote:Op woensdag 17 december 2014 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed mogelijk, maar ik hoef hem echt niet
Elke dag![]()
Niet voor komende weken dan tochquote:Op woensdag 17 december 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was wel leuk handelsmateriaal daardoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee oppottenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet voor komende weken dan toch
Elke dag![]()
same, kon het niet laten en heb toch wat perisic ingekochtquote:Op woensdag 17 december 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vergt bij mij dus wel wat zelfdiscipline
Elke dag![]()
KK EA! Sow speelde gewoon spits.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik zag vanochtend een SIF Tevez @ 59th min voor 540k Bin. Volgende was 599k bin. Ik kon het niet latenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
same, kon het niet laten en heb toch wat perisic ingekocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Over naar de orde van de dag. Iemand iets te melden? Ik wel. Ik ging dus laatst naar de bloedbank. Nog nooit in me leven zoveel bloed verloren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meld plicht he!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Over naar de orde van de dag. Iemand iets te melden? Ik wel. Ik ging dus laatst naar de bloedbank. Nog nooit in me leven zoveel bloed verloren![]()
Ik heb zin in vakantie.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Over naar de orde van de dag. Iemand iets te melden? Ik wel. Ik ging dus laatst naar de bloedbank. Nog nooit in me leven zoveel bloed verloren![]()
Mensen zonder zelfdisciplinequote:Op woensdag 17 december 2014 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een SIF Tevez @ 59th min voor 540k Bin. Volgende was 599k bin. Ik kon het niet laten
#FreeTrapz![]()
Prima. Jij werkt later voor mijn pensioen, cirkeltje rond.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mooi.
Kan jij lekker werken voor mijn stufi.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed geregeld jaquote:Op woensdag 17 december 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Jij werkt later voor mijn pensioen, cirkeltje rond.![]()
![]()
En Sen werkt later voor mij, cirkeltje rondquote:Op woensdag 17 december 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Jij werkt later voor mijn pensioen, cirkeltje rond.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sen mag denk ik mijn heg bijknippenEn de hond uitlaten
Elke dag![]()
En peks openen voor mij op FUT want zijn vader had daar ook altijd zo'n geluk mee
Elke dag![]()
Wat zijn peks nou weer? Doe normal man.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
En peks openen voor mij op FUT want zijn vader had daar ook altijd zo'n geluk mee![]()
POTS is goed in oppotten lees ik net, Sen hoeft dus nooit te werken.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sen mag denk ik mijn heg bijknippenEn de hond uitlaten
#FreeTrapz![]()
Ik maak het ook begrijpbaar voor Sjonquote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat zijn peks nou weer? Doe normal man.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik leer Sen inmiddels alle ins en outs over de Wajong.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En Sen werkt later voor mij, cirkeltje rondNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bakkes brabo. kom sprinten dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik maak het ook begrijpbaar voor SjonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je bent gewoon dom.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bakkes brabo. kom sprinten dan.![]()
Wat levert dat sprinten jou dan op?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bakkes brabo. kom sprinten dan.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Eerquote:Op woensdag 17 december 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat levert dat sprinten jou dan op?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat zal wel weer jaquote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hihi ik wel, morgen half een ben ik klaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha een minivakantie.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb een minivakantie. 24 december vrij en 5 januari pas weer beginnen
Lekker met de caravan achter zon kleine auto.![]()
2 weken vrij lijkt me geen minivakantiequote:Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb een minivakantie. 24 december vrij en 5 januari pas weer beginnen
Elke dag![]()
Wat voor nummer is dat POTSIEquote:Op woensdag 17 december 2014 16:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat nr van Yellow Claw met Ayden blijft me toch een bazig nummer![]()
Voor een scholier welquote:Op woensdag 17 december 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heet 2 weken vrij nu ook al mini-vakantie?![]()
![]()
Ik ook niet POTS, ik ook niet. Ik ben wel met Kerst vrij (ofc), 31 december, 1 januari en 2 januari. Dat is mijn mini-vakantiequote:![]()
Banaan van Jebroer en Shepherd danquote:Op woensdag 17 december 2014 16:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat nr van Yellow Claw met Ayden blijft me toch een bazig nummer![]()
![]()
vergeet je de hond geen eten te gevenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
vanpers is gewoon verwend tuig dat de mouwen niet even wil opstropen voor de BV nederland!!1!!!
gr gr henk
gr gr ingridDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha een minivakantie.
Lekker met de caravan achter zon kleine auto.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heet 2 weken vrij nu ook al mini-vakantie?gr grquote:Op woensdag 17 december 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 weken vrij lijkt me geen minivakantie![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
vanpers is gewoon verwend tuig dat de mouwen niet even wil opstropen voor de BV nederland!!1!!!
gr gr henk![]()
![]()
![]()
![]()
Ohnee niet :kquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Werken met je luie reet.quote:
Of heb je vroeger in een vleesmachine gezeten. dan is het geoorloofd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prima fissa nummer, maar het haalt het net niet bij 'all I want for Xmas, is you' of de klassieker 'driving home for Xmas'quote:![]()
Gelijk weer zo schreeuwerigquote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Banaan van Jebroer en Shepherd dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind Yellowclaw eigenlijk altijd kutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ook zoiets. En misschien de 30e ook. Dat is het dan weer welquote:Op woensdag 17 december 2014 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet POTS, ik ook niet. Ik ben wel met Kerst vrij (ofc), 31 december, 1 januari en 2 januari. Dat is mijn mini-vakantie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er is ingebroken in de auto van Cocu
Zeker weer die Clasie die dacht de opstelling ff te kunnen jatten
Elke dag![]()
of die rat van een kazimquote:Op woensdag 17 december 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er is ingebroken in de auto van Cocu
Zeker weer die Clasie die dacht de opstelling ff te kunnen jatten![]()
Zo'n cool Kiid ben je dus nietquote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prima fissa nummer, maar het haalt het net niet bij 'all I want for Xmas, is you' of de klassieker 'driving home for Xmas'
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan maar de Suck My Megamix van Scooter aan hequote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelijk weer zo schreeuwerig![]()
![]()
Bohhhhhquote:Op woensdag 17 december 2014 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan maar de Suck My Megamix van Scooter aan he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
respect the man in the icecream van!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan maar de Suck My Megamix van Scooter aan he![]()
idd, zelfs die buitenlanders werken voor hun geld. niks te wajong trekken.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:03 schreef Roypsv het volgende:
[..]
respect the man in the icecream van!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#thijsstradamustwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:04:01#Nostradamus heeft zojuist op het Fontys eindejaarsevent, uitstekend georganiseerd, gezegd dat #psvfey in 3-0 eindigt. Waarvan akte. reageer retweet
Elke dag![]()
Move your ass!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
idd, zelfs die buitenlanders werken voor hun geld. niks te wajong trekken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
It's a cat and mouse game with the overheid.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
fuck the millennium!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:03 schreef Roypsv het volgende:
[..]
respect the man in the icecream van!![]()
Heb die vorige keer dat je m postte volledig geluisterdquote:Op woensdag 17 december 2014 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan maar de Suck My Megamix van Scooter aan he![]()
![]()
hier is ie over een kwartier weer afgelopenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb die vorige keer dat je m postte volledig geluisterddan stap ik over op de Gebroeders Scooter
![]()
![]()
Ko bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier is ie over een kwartier weer afgelopendan stap ik over op de Gebroeders Scooter
![]()
Podverdrie komt piet piraat even langs in me slides
Elke dag![]()
Gewoon stukjes nummer achter elkaar geplaktquote:Op woensdag 17 december 2014 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee Scooter. http://www.mixcloud.com/GebroedersScooter/
geniale mixtapes zijn dat
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Vroeger toen PSV nog goede spelers had zoals romarioGODquote:Op woensdag 17 december 2014 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
In de stemming komen voor dadelijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helaas hebben mijn bazen besloten dicht te gaan, anders was ik natuurlijk wel gaan werkenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Werken met je luie reet.
Of heb je vroeger in een vleesmachine gezeten. dan is het geoorloofd.![]()
![]()
En nu hebben we nog goeierequote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vroeger toen PSV nog goede spelers had zoals romarioGODDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef el-blanchito het volgende:
Mensen nog clubs voor vanavond?![]()
Twee dagen voor je tentamen zuipen? Baas.quote:![]()
10-0quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leren zit er toch niet echt inquote:Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Twee dagen voor je tentamen zuipen? Baas.Op algemene kennis gooien dit
Elke dag![]()
Ach gut, Boetius is ziekjes en wordt door zijn mama lekker vertroeteld in bedjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan zitten ze krap op de vleugels vandaag.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ach gut, Boetius is ziekjes en wordt door zijn mama lekker vertroeteld in bedjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou die Thijs heeft wel een keukenprinsesje aan de haak geslagentwitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 18:03:06Nu eerst sportmaaltijd bij @thijsslegers, dan naar #psvfey #biggame http://t.co/VBszrETmW1 reageer retweet
Elke dag![]()
Koningtwitter:sjorsrapper twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:34:07@Tessmilne Intresse om als figurant in mijn allernieuwste videoclip binnenkort te spelen. Hoor het wel? @sjorsrapper reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Error conecting ultimate team moet dat nou?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
servers al de hele dag downquote:Op woensdag 17 december 2014 18:11 schreef Wilskracht het volgende:
Error conecting ultimate team moet dat nou?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel briljant dat die wedstrijd is uitgesteld en dat we nu zonder onze twee beste voorhoede spelers mogen spelen![]()
![]()
godverdomme wat een koning is hijquote:Op woensdag 17 december 2014 18:07 schreef Reemi het volgende:
Koningtwitter:sjorsrapper twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:34:07@Tessmilne Intresse om als figurant in mijn allernieuwste videoclip binnenkort te spelen. Hoor het wel? @sjorsrapper reageer retweet
![]()
![]()
Je reinste competitievervalsing.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:15 schreef Kiid het volgende:
Wel briljant dat die wedstrijd is uitgesteld en dat we nu zonder onze twee beste voorhoede spelers mogen spelenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Clubs danquote:Op woensdag 17 december 2014 18:18 schreef Roypsv het volgende:
hoelaat zijn servers weer terug?
laat maar, kan toch niet op fut ^^![]()
![]()
Dat Boetius bij je beste aanvallers hoort zegt ook genoeg over het algehele niveauquote:Op woensdag 17 december 2014 18:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
We zouden toch al verliezen dus boeit toch geen flikker![]()
Voor het WK stond hij naar mijn mening nog op gelijke voet met Depay. Alleen is wel duidelijk hoe dat sindsdien gegaan is. Al heeft Depay op het moment ook een dipje, hopelijk vanavond ook nog.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat Boetius bij je beste aanvallers hoort zegt ook genoeg over het algehele niveau![]()
Bet je nog iets vanavond?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:18 schreef Roypsv het volgende:
hoelaat zijn servers weer terug?
laat maar, kan toch niet op fut ^^i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Boetius kan dan met een vormcrisis kampen, hij blijft een van Nederlands meest getalenteerde jonge vleugelspelers.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat Boetius bij je beste aanvallers hoort zegt ook genoeg over het algehele niveauNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe lang duurt die vormcrisis nou al?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boetius kan dan met een vormcrisis kampen, hij blijft een van Nederlands meest getalenteerde jonge vleugelspelers.![]()
Het menneke is 20 jaar. Dan kan hij toch een slecht half seizoen draaien door wisselvalligheid? Lijkt me niet zo raar...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die vormcrisis nou al?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij leek de laatste tijd weer wat beter te spelen en minder te vallen, dat is al een begin. Heb er wel vertrouwen in dat hij er uiteindelijk gaat komen. Zelf heb ik ook meer de voorkeur dat Feyenoord met 2 echte buitenspelers gaat spelen, al zie ik dat door het succes van Toornstra op rechts niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het menneke is 20 jaar. Dan kan hij toch een slecht half seizoen draaien door wisselvalligheid? Lijkt me niet zo raar...![]()
8 silver IFs en 2 bronzes.. dan neig ik meer naar silver packs dan gold packs (al zijn er natuurlijk wel legends) Het winst maken gaat de laatste dagen weer prima dus dan maakt dat verlies dat ik maak op packs niet zoveel uit. Als de web app nog online komt vanavond natuurlijk.![]()
Al die kansen voor De Graafschap op 2-0
Twente
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mobile app nog niequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
webapp ook nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke exo op negeerlijstDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oh nou gaan al die engnekken weer 200x "Webapp ook niet." posten natuurlijk. Hilarisch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sorry Tim, zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Tim86 het volgende:
oh nou gaan al die engnekken weer 200x "Webapp ook niet." posten natuurlijk. Hilarisch.![]()
bohhh Corona
Omhaal goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja lachenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Van eigen helft?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik was 13 seconde na jou dus het was niet bedoeld om je na te doen!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Tim86 het volgende:
oh nou gaan al die engnekken weer 200x "Webapp ook niet." posten natuurlijk. Hilarisch.![]()
Dat nietquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha nee weet ik, maar dat doen ze vaak nadat er 2x op rij dezelfde reactie komt. Na de jouwe dusquote:Op woensdag 17 december 2014 19:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik was 13 seconde na jou dus het was niet bedoeld om je na te doen!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is een Volendam shirt hoor... 88/89 denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is dit? NAC shirt is dat toch?
Check. Die met Super als sponsor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is dit? NAC shirt is dat toch?
Goede suggesties wel van Google.
Ik denk Jack Nicholson of misschien toch Justin Timberlake, of zal het Bono zijn? Moeilijk te zien zo zonder zonnebril.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: