abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147695820
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
Geachte medezolderkamer-autisten,

2014 loopt op zijn achterste benen en daarom wordt het eens de hoogste tijd afgelopen FOK! jaar te evalueren d.m.v. de jaarlijkse, felle strijd die de KLB Verkiezing hoort.

Afgelopen twee jaren is de nominatielijst in elkaar geschroefd door Geelman, waarvan akte, maar vorig jaar bleek dat sommige nominaties nogal dubbelop waren of ietwat te vergezocht. Na de twee opwarmertjes voor de verkiezing is dit de enige echte KLB nominatielijst!

Meest geliefde user: In de vorige verkiezingen heette dit nog "de beste user", maar gezien er geen objectieve kwalificaties zijn voor het correct reageren in KLB, is er besloten dit om te buigen naar een subjectievere en eenvoudiger te duidende titel. Elke "sociale" groep (we hebben het hier nog steeds over KLB) heeft zijn publiekslieveling. Deze titel gaat dan ook naar de user die jij het liefst in je topic ziet en die volgens jou altijd garant staat voor een sprankeltje kwaliteit in de lijst met Active Topics.

Meest geliefde moderator: Aangezien yvonne en Danny het beleid van de hoed tot de rand kennen kunnen zij alleen bepalen wie de beste moderator is. Voor de users is het slechts een kwestie welke van deze grote smurfen ze het meest gunnen om een slotje op hun meest kansloze topics te gooien.

Irritantste troll: zo lang het internet bestaat, zo lang zijn er al flapdrollen die er plezier uithalen andere mensen het bloed onder de nagels te halen. Deze kansloze, doch creatieve figuren stoppen express moeite in hun pogingen andere users te agiteren. Domme tokkies met een plank voor hun kop vallen niet in deze categorie. De winnaar van deze titel krijgt daarnaast, mits de FA's ons gunstig zijn een weekje wel verdiende Fok! vakantie.

Meest gevatte user: altijd weet deze user een scherpe, droge, intellectuele of kneiterharde comment te plaatsen die in veel gevallen een reactie teweeg brengt. Als deze user een column had in de Spits, dan was het misschien niet zo'n ongelofelijke papierverspilling geweest. De keyboardkunstenaar, de user waarvan je houdt, of van houdt om te haten!

Meest empathische KLB-er: Het klinkt misschien als een contradictio in terminis, maar het bestaat KLB-ers die net wat meer mededogen en sociale vaardigheden hebben en daarom in het land der ongevoeligen koning zijn. Deze user zou het niet durven om een topic te bestempelen als "kut-topic" en al helemaal niet de TS in kwestie een "kut-TS of hommo" zou willen noemen. Deze user zijn/haar medeleven zou beter in R&P op zijn plek zijn.

Ze proberen me te besodeflikkeren!: Deze user straalt uit in zijn domheid. De kortzichtige comments, kromme redeneringen, stomme acties en met een beheersing van de Nederlandse taal waar zelfs die stoere boiis nog van zouden zeggen: "wollah, dat is grammatical helemaal haram, sahbi!" Domme ploerten verdienen ook een schouderklopje. Kortom, deze user zou je heel graag bij de Rijdende Rechter terug zien komen.

De Tatjana Simic: Het heeft iets fouts, maar tegelijkertijd iets verschrikkelijk geils. Deze Fok!ker/Fok!ster lijkt jouw wel een aangenaam hapje. Nog sterker als je de kans zou krijgen dan zou je hem/haar: keihard doen/palen/volspuiten/anaal vernederen.

KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ook afgelopen jaar waren de "Nederlandse vrouwen :') " "Vrouwen :') " en "Vrouwen zijn vieze hoeren" niet van de lucht. Het werd dit jaar herhaaldelijk weer duidelijke waar stereotype van de gefrustreerde maagdelijke zolderkamer autist vandaan komt. Alsof het een sport was hebben een gros van de KLB-ers zich schuldig gemaakt aan seksistische en zelfs misogynische uitspraken, alles in zelf-medelijden gedrenkt. Dat, terwijl al deze jongetjes eigenlijk gewoon een beetje naar oprechte vrouwenliefde hunkeren. Wie van de Fok!kers heeft dit het hardste nodig dit jaar?

Ik mis je :'( : Luisteren naar mensen is moeilijk, zeker als je rebels bent ingesteld, niet begrepen wordt als geniale geest door de bekrompen digitale samenleving of je gewoon zeer temperamentvol bent. In deze categorie vallen allen wiens zwarte naam nog zwarter is geworden door die akelige horizontale streep. Oftewel: welke ban moet worden opgeheven?

Room 101: door de jaren heen heeft Fok! een geheel eigen repertoire van inside jokes and me-me's verzameld die wel 450 keer zijn gebruikt, voor 50 cent zijn gekocht, pics van je zusje hebben of soms in de kont is geplast. Welke van deze uitdrukkingen kan Room 101 oftewel de prullenbak in, om vervangen te worden door een nieuwe hippe, superhilarischmegafantastische tot-in-den-treure-herhaalde uitgekouwde grap.

Dit zijn de categorieėn van dit jaar en daar moet u het mee doen! Stemmen mag in het volgende topic: KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS

Enige regels:
- Niet op jezelf stemmen. Naast dat het kinderachtig en sneu is, is het ook nog contraproductief. Als iedereen op zichzelf stemt, heeft iedereen evenveel stemmen. En alleen Downie-voetbalcompetities hebben meerdere winnaars.
- Hou je aan de richtlijnen voor het plaatsen van je stem (geen SC in het stemtopic. Vorig jaar was het een enorme kut opdracht om alle stemmen terug te zoeken tussen dat gewauwel).
- Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".

Je kunt stemmen tot en met 28 december 24.00, zodat we nog voor het einde van het jaar de feestelijke uitslag kunnen mededelen!

In dit topic mag je je stemmen delen, stemmen werven over de ontwikkeling van de strijd ouwehoeren enzovoort. Veel plezier met de strijd!

In de spoiler een voorbeeld van een Tatjana

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
pi_147695825
Fipo
pi_147695826
mi gado :')
hoe bedoel je ik open geen nieuw deel.
pi_147695834
ik dacht om een nieuw topiek te maken maar ik voel dat ik die eer nog niet verdiend heb.
pi_147695840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef Der_Mann het volgende:
ik dacht om een nieuw topiek te maken maar ik voel dat ik die eer nog niet verdiend heb.
idd, kan je beter overlaten aan een smaakmaker zoals ik.
pi_147695846
jij hebt het ook nog niet verdiend eerlijk gezegd.
pi_147695855
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:06 schreef Der_Mann het volgende:
jij hebt het ook nog niet verdiend eerlijk gezegd.
pi_147695878
quote:
sorry ik wil geen gwroot probleem maken
pi_147696263
Ik vraag me af he: Wie is nu eigenljk de zwaardere alcoholist?

Deadprez of Haan?
  donderdag 18 december 2014 @ 03:19:21 #10
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_147696359
quote:
5s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:59 schreef Skillstorm het volgende:

Deadprez of Haan?
Hassan.
pi_147696369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 03:19 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Hassan.
Ga weg met je hassan
pi_147696491
Voederbietel, je hebt je toch niet verslapen he :o
  donderdag 18 december 2014 @ 06:34:47 #13
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_147696593
quote:
5s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:59 schreef Skillstorm het volgende:

Deadprez of Haan?
Deadprez is ambtenaar bij het ministerie van Landbouw en Natuurbeheer, werkt .8 fte, komt met de sprinter uit Zoetermeer Oost met een Bromton vouwfiets elke dag naar zijn werk en heeft een mooie gele regenjas voor als het regent, hij woont in een Vinexlocatie in een rijtjeshuis met hypotheek, gaat gekleed in driedelig grijs, maar om toch vlot over te komen laat hij zijn stropdas thuis.
Zijn vrouw, waar hij zoals elke echte Nederlandse man bij onder de plak zit, maakt elke dag zijn boterhammetjes klaar, soms met kaas, soms met leverworst of tomaat en ei. Ja, elke dag is dat weer smullen geblazen rond lunchtijd in de kantine van het ministerie.

c_/

Alcohol, jawel, elke zondag gaat Deadprez bowlen met zijn vrienden van het werk in Zoetermeer en dan wordt er wel eens een glaasje bier gedronken en soms ook wel eens meer dan een glas. Ja, zeker als ze gewonnen hebben met bowlen kan het gele vocht rijkelijk schuimen. Maar toch altijd met mate, want als Deadprez aangeschoten thuiskomt bij zijn vrouw, kan hij het volgende weekeinde bowlen wel vergeten. oO/ Ja, die vrouw van Deadprez is mij er eentje.
pi_147696597
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 06:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Deadprez is ambtenaar bij het ministerie van Landbouw en Natuurbeheer, werkt .8 fte, komt met de sprinter uit Zoetermeer Oost met een Bromton vouwfiets elke dag naar zijn werk en heeft een mooie gele regenjas voor als het regent, hij woont in een Vinexlocatie in een rijtjeshuis met hypotheek, gaat gekleed in driedelig grijs, maar om toch vlot over te komen laat hij zijn stropdas thuis.
Zijn vrouw, waar hij zoals elke echte Nederlandse man bij onder de plak zit, maakt elke dag zijn boterhammetjes klaar, soms met kaas, soms met leverworst of tomaat en ei. Ja, elke dag is dat weer smullen geblazen rond lunchtijd in de kantine van het ministerie.

c_/

Alcohol, jawel, elke zondag gaat Deadprez bowlen met zijn vrienden van het werk in Zoetermeer en dan wordt er wel eens een glaasje bier gedronken en soms ook wel eens meer dan een glas. Ja, zeker als ze gewonnen hebben met bowlen kan het gele vocht rijkelijk schuimen. Maar toch altijd met mate, want als Deadprez aangeschoten thuiskomt bij zijn vrouw, kan hij het volgende weekeinde bowlen wel vergeten. oO/ Ja, die vrouw van Deadprez is mij er eentje.
Hoax, deadprez is buitenlands
pi_147696781
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 05:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
Voederbietel, je hebt je toch niet verslapen he :o
Nope, uurtje later beginnen, 4,5 uur slaap is me net even te gortig.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_147696788
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 06:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

c_/

10.gif
pi_147696796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 07:17 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Nope, uurtje later beginnen, 4,5 uur slaap is me net even te gortig.
*O* en toch nog vroeger wakker dan 95% van KLB O+

HELD

*O*
pi_147696798
homo
pi_147696804
95% van KLB is toch gewoon nog wakker?
pi_147699518
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 07:20 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

*O* en toch nog vroeger wakker dan 95% van KLB O+

HELD

*O*
Sowieso ik ben vroeger wakker dan 100% van klb
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_147699522
quote:

[..]

c_/

_O_
pi_147699528
Voor mij is het nu al middag
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  donderdag 18 december 2014 @ 10:45:08 #23
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_147699928
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef eend112 het volgende:
Voor mij is het nu al middag
Goed zo duckie :6
  donderdag 18 december 2014 @ 10:46:10 #24
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_147699961
Ik baal dat ik op mijn vrije dag niet om 07.00 uur uit bed kan komen dan zou ik zoveel kunnen doen ;(
pi_147700340
Hallon Fokbois en FOKCHICKA's
pi_147704702
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef Aberella het volgende:

[..]

Goed zo duckie :6
Hoe laat was je dan wakker eerlijk zeggen
pi_147704756
Sowieso wakker worden voor 12 uur :')
pi_147704844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
;(
pi_147704955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat kan maar op 2 tijdstippen van de dag :T
pi_147705108
De dag kruipt hier... dikke stront

kill me
pi_147705512
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:55 schreef DjeDje het volgende:

[..]

;(
pi_147705630
quote:
Ik had geen keus ;(
Maar nu lig ik wel weer in bed O+
pi_147705727
quote:

[..]

c_/

_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147705736
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:22 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Ik had geen keus ;(
Maar nu lig ik wel weer in bed O+
School?
pi_147705739
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147705756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:26 schreef deadprez het volgende:

[..]

0118 _O_
Dat nummer is echt zo goed.
pi_147705760
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Dat nummer is echt zo goed.
Klopt
Stop the violence
Down with the hate
pi_147705776
Stop the violence
Down with the hate
pi_147705820
quote:
terechte klacht. net 10 minuutjes geleden uit bed gerold O+
pi_147705839
quote:
Zal zo ff luisteren, ken eigenlijk alleen ga boekeren, licht uit en 1000 bommen
pi_147705894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Zal zo ff luisteren, ken eigenlijk alleen ga boekeren, licht uit en 1000 bommen
Dat hele album, Flessepost, is fucking goed.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147705901
Stop the violence
Down with the hate
pi_147706010
Krijg je een dm van dead als je genomineerd bent?
pi_147706028
quote:
haha deze is wel goud hoor
pi_147706074
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:36 schreef tailfox het volgende:
heh?
Stop the violence
Down with the hate
pi_147706118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:38 schreef deadprez het volgende:

[..]

heh?
jij doet toch de verkiezingen?
pi_147706136
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

jij doet toch de verkiezingen?
Nee hoink, maar ik denk niet dat hij zin heeft om iedereen die genomineerd wordt te dm'en.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147706170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:40 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee hoink, maar ik denk niet dat hij zin heeft om iedereen die genomineerd wordt te dm'en.
mag jij dat doen.
:p
pi_147706185
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

mag jij dat doen.
:p
Dacht het niet maat. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147706258
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:36 schreef tailfox het volgende:
Nee. Het is een topic van 3 pagina's dat je makkelijk kan volgen.
pi_147706394
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

terechte klacht. net 10 minuutjes geleden uit bed gerold O+
Stoer man als je 14 bent
pi_147706434
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:42 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dacht het niet maat. :')
er is vast een user die dat wilt :p
pi_147706452
quote:
18s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:51 schreef tailfox het volgende:

[..]

er is vast een user die dat wilt :p
Is toch nutteloos man, zoals hoink al zegt is het een topic van drie pagina's. Als je al te lui bent om dat door te lezen.. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147706660
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

Is toch nutteloos man, zoals hoink al zegt is het een topic van drie pagina's. Als je al te lui bent om dat door te lezen.. :')
Ik zie er maar 1 -O-
pi_147706664
Maar ik doe het wel. Ik stuur iedereen een dm.
pi_147706670
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik zie er maar 1 -O-
niet 25 posts per pagina hebben :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147706702
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:50 schreef HPLC het volgende:

[..]

Stoer man als je 14 bent
_O-
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_147706722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef deadprez het volgende:

[..]

niet 25 posts per pagina hebben :')
dat wel hebben :')
pi_147706802
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:01 schreef HPLC het volgende:

[..]

dat wel hebben :')
Niks mis mee.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147706910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef HPLC het volgende:
Maar ik doe het wel. Ik stuur iedereen een dm.
Held.
pi_147706944
25 posts per pagina _O_
pi_147706953
mensen die postings zeggen :')
pi_147706958
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:08 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Held.
Heb een dm-ban :T
pi_147706972
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:09 schreef HPLC het volgende:

[..]

Heb een dm-ban :T
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar????
pi_147706999
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar????
Was de beste smoes die ik kon verzinnen om me niet aan mijn woord te houden :T
pi_147707004
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef HPLC het volgende:

[..]

Was de beste smoes die ik kon verzinnen om me niet aan mijn woord te houden :T
BRILJANT
pi_147707012
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

BRILJANT
Niet verder vertellen
pi_147707024
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef HPLC het volgende:

[..]

Niet verder vertellen
ik zwijg als het graf
pi_147707268
wow, ik post te veel. Mijn gemiddelde is naar 13 gegaan zojuist.
pi_147707380
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef HPLC het volgende:
Matigjes.
pi_147707401
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Matigjes.
Nou ja, heb mijn best gedaan.
pi_147707423
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:24 schreef HPLC het volgende:

[..]

Nou ja, heb mijn best gedaan.
Klopt, meer kun jij zeker niet doen
pi_147707425
of is het kan
pi_147707437
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Klopt, meer kun jij zeker niet doen
:'(

Ik ga me nu 200% inzetten.
pi_147707449
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef HPLC het volgende:
heo kan dat zo ineens?
pi_147707461
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef HPLC het volgende:

[..]

:'(

Ik ga me nu 200% inzetten.
Dan zit je nog maar op 26 :')
pi_147707481
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Dan zit je nog maar op 26 :')
Ik ken een josti met dat gemiddelde :T

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 15:28:10 ]
pi_147707508
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

heo kan dat zo ineens?
Ging per ongeluk.
pi_147707514
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:26 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik ken een josti met hetzelfde gemiddelde :T

SPOILER
Nee, dat wil je
pi_147707529
Sowieso mensen met een gemiddelde boven de 20 :') fucking nerds
pi_147707544
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Nee, dat wil je
Verkeerd verwoord, daarom aangepast
pi_147707551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:27 schreef BozeHaas het volgende:
:{
Stop the violence
Down with the hate
pi_147707552
quote:
Dit dus
pi_147707585
Ik vind dat de max bij 33 ligt, 34 misschien
pi_147707589
114 is ook wel acceptabel.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147707595
Boven de 100 ben je wel echt obsessief bezig ja
pi_147707603
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

ahaha deadprez is een nerd
pi_147707614
fack jullie ;(
Stop the violence
Down with the hate
pi_147707634
Even kijken hoeveel ik heb
pi_147707642
Oh 10 maar, dat valt me mee
pi_147707706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh 10 maar, dat valt me mee
Beginner
pi_147707722
quote:
hahah, heb je ook de instagram van die kerel gezien :')
pi_147707750
Stop the violence
Down with the hate
pi_147707772
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

hahah, heb je ook de instagram van die kerel gezien :')
Ja stond in een reactie, wat een figuur :')
pi_147707810
Waarom kan ik geen insta foto's posten, kijk dit :')
http://instagram.com/p/vY(...)ign=photo&modal=true
pi_147707828
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom kan ik geen insta foto's posten, kijk dit :')
http://instagram.com/p/vY(...)ign=photo&modal=true
godverdomme :')
pi_147707845
Mensen :')
pi_147707853
zijn die wenkbrauwen getatoeėerd ofzo?
pi_147707902
Denk het wel ja
pi_147708037
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:50 schreef HPLC het volgende:

[..]

Stoer man als je 14 bent
wat als ik 13 ben?
pi_147708045
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:30 schreef deadprez het volgende:
114 is ook wel acceptabel.
is niet normaal hoor

werk jij niet of zit je niet op school ofzo..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_147708057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:43 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

wat als ik 13 ben?
Dan ben je supercool
pi_147708076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:43 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

wat als ik 13 ben?
krijg je portie klappen van fylax binnenkort
pi_147708104
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef HPLC het volgende:

[..]

Dan ben je supercool
aight. ben ik niet, maar het is wel leuk om te denken dat įls ik 13 was, ik supercool zou zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:45 schreef Thezappa het volgende:

[..]

krijg je portie klappen van fylax binnenkort
neh man, fylax is mijn mattie.
pi_147708117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:46 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

aight. ben ik niet, maar het is wel leuk om te denken dat įls ik 13 was, ik supercool zou zijn.

[..]

neh man, fylax is mijn mattie.
dan van dead en boze haas
pi_147708169
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:46 schreef Thezappa het volgende:

[..]

dan van dead en boze haas
dead ben ik ook wel cool mee, boze haas zou me de tering intrappen idd
pi_147708170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
Moet je nog worden?
pi_147708205
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:48 schreef HPLC het volgende:

[..]

Moet je nog worden?
ik wil geen privé informatie delen, anders word ik misschien gehackt door noord-korea
pi_147708213
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:48 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

dead ben ik ook wel cool mee, boze haas zou me de tering intrappen idd
meestal doet hij als special move , de kroko rol
pi_147708282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:49 schreef Thezappa het volgende:

[..]

haha harde topic kaap xd
pi_147708334
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:49 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ik buik gewoon iedereen aan de kant met mijn buik
pi_147708355
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:53 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

ik buik gewoon iedereen aan de kant met mijn buik
doe je de krokorol niet meer dan?

of combi-tje
pi_147708386

deze g heeft wel sicke beat
pi_147708430
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:26 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik ken een josti met dat gemiddelde :T

SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:28 schreef HPLC het volgende:

[..]

Verkeerd verwoord, daarom aangepast

Wat wou je hiermee bereiken?
pi_147708448
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Thezappa het volgende:

[..]

doe je de krokorol niet meer dan?

of combi-tje
is vaak niet eens nodig
pi_147708480
Vragen willen beantwoorden tijdens colleges tijdens het Fok!ken werkt niet zo lekker.
pi_147708485
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

[..]

Wat wou je hiermee bereiken?
laat jezelf niet opfokken g, wij wachten 'm strax op bij de poort en we laten die tjappie zien wie de baas is jwz
pi_147708638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:59 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

laat jezelf niet opfokken g, wij wachten 'm strax op bij de poort en we laten die tjappie zien wie de baas is jwz
ja, eerst een beetje aardig doen en dan in de slowchat backstabben ja we hebben hem wel door, de oppertunist }:|
pi_147708684
niet gaan janken
pi_147708700
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:06 schreef BozeHaas het volgende:
niet gaan janken
zou je de krokorol ook kunnen in een 2 tegen 1 gevecht? ik en pauske maken u heulmaal KAPOT
  donderdag 18 december 2014 @ 16:07:52 #123
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147708710
quote:
nee
pi_147708752
Ow nee, ik heb 50% van de bevertonfanclub in het harnas gejaagd :'(
pi_147708774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

zou je de krokorol ook kunnen in een 2 tegen 1 gevecht? ik en pauske maken u heulmaal KAPOT
ik beuk jullie eerst uit elkaar met mijn buik en daarna doe ik de krokorol
pi_147708800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Hij's nie alleen jonge. Jullie gaan muilperen eten.
pi_147708821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Blackings het volgende:

[..]

nee
lol als jij maar 1 account had dan had je waarschijnlijk meer posts dan deadprez
pi_147708829
:') .................
pi_147708860
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:09 schreef HPLC het volgende:
Ja, nou ben je fucked :(
pi_147708870
Spannend hoor. Nog tien dagennnnn
pi_147708891
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef madeliefff het volgende:
Voor wat?
pi_147708904
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef madeliefff het volgende:
Verkapte dan-ben-ik-jarig-post?
pi_147708907
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:09 schreef HPLC het volgende:
klopt niet. john-hert is uiteraard ook lid van de bevertonfanclub.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:09 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

ik beuk jullie eerst uit elkaar met mijn buik en daarna doe ik de krokorol
ik geloof er niks van

quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Hij's nie alleen jonge. Jullie gaan muilperen eten.
ja maar dat is niet eerlijk, ik wil gewoon 2 tegen 1
  donderdag 18 december 2014 @ 16:13:58 #134
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147708936
pi_147708970
  donderdag 18 december 2014 @ 16:16:28 #136
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik ken jouw echte jij :o
Er zijn er wel meer die mij kennen.
Zo bijzonder is dat niet.
pi_147709059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
klopt niet. john-hert is uiteraard ook lid van de bevertonfanclub.
Geloof ik niet. Hij zal het nooit tegen me op durven nemen, we zijn goede matties.
pi_147709064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Blackings het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer die mij kennen.
Zo bijzonder is dat niet.
Is dat wel legaal? :o
pi_147709085
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef HPLC het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Hij zal het nooit tegen me op durven nemen, we zijn goede matties.
Ik kan het bevestigen.

Overigens is hij wel een Paus hater, dus misschien blijft hij neutraal.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:18:32 #140
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Is dat wel legaal? :o
:')???
Je hoeft toch niet anoniem te zijn op FOK?
pi_147709100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef HPLC het volgende:

[..]

wacht, jij bent een mattie van john-hert? sorry maar vechten tegen de matties van mijn matties doe ik niet aan, ik zal je niet meer bij de poort opwachten
pi_147709110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik kan het bevestigen.

Overigens is hij wel een Paus hater, dus misschien blijft hij neutraal.
Ik weet dat hij beverton ook cool vindt, maar dat wil nog niet zeggen dat hij bij jullie adoratieclub wil horen.
pi_147709117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef Blackings het volgende:

[..]

uiteraard wel als je niet wilt dat mensen jaloers worden op jouw sexy lichaam(dit is de voornaamste reden waarom ik nog anoniem ben)
pi_147709118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

wacht, jij bent een mattie van john-hert? sorry maar vechten tegen de matties van mijn matties doe ik niet aan, ik zal je niet meer bij de poort opwachten
Goedzo, nu kan ik eindelijk naar buiten komen :T
pi_147709162
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef Blackings het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel schat :*

quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:19 schreef HPLC het volgende:

[..]

Goedzo, nu kan ik eindelijk naar buiten komen :T
Ik sta er nog :(

SPOILER
pi_147709191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:20 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel schat :*

[..]

Ik sta er nog :(

SPOILER
heb je level 99 fletching en runecrafting al gehaald?
pi_147709211
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Voor wat?
De uitslag, pikkie.
pi_147709253
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef hoink581 het volgende:

[..]

De uitslag, pikkie.
Verkiezingen :D

Binnenkort misschien ook wel voor de Tweede Kamer :T
pi_147709270
Ik val niet in de prijzen denk ik ;( :(
pi_147709274
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

heb je level 99 fletching en runecrafting al gehaald?
mwa doe meer firemaking dat is tenmisnte tof ^O^
pi_147709286
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik val niet in de prijzen denk ik ;( :(
wat als ik je ga nomineren voor elke categorie? :D
pi_147709332
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

dan is Der_Mann niet zo blij want hij wilt ook genomineerd worden
pi_147709350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:26 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

dan is Der_Mann niet zo blij want hij wilt ook genomineerd worden
Heeft Der_Mann zich wel goed gedragen dit jaar? :*
pi_147709375
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:27 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Heeft Der_Mann zich wel goed gedragen dit jaar? :*
ik ben nog maar 1 keer geband dus ik denk van wel.
pi_147709454
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Dat delete Netsplitter dan.
pi_147709507
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef hoink581 het volgende:

[..]

ach, die arme netsplitter is gewoon een beetje boos dat niemand hem nog genomineerd heeft voor meest geliefde mod.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 16:33:12 ]
  donderdag 18 december 2014 @ 16:32:59 #157
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709512
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik heb Ghph ook 3 keer.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:35:03 #158
395200 deadprez
One more rail
pi_147709565
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef Blackings het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik heb Ghph ook 3 keer.
Voederbietel mocht Modus ook niet voor iedere categorie nomineren.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709582
lekkere noodles en kinder porno bom onder bus geert wilders meer meer meer bin laden aivd kom dan
  donderdag 18 december 2014 @ 16:36:26 #160
395200 deadprez
One more rail
pi_147709604
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:35 schreef eend112 het volgende:
lekkere noodles en kinder porno bom onder bus geert wilders meer meer meer bin laden aivd kom dan
ik vraag me af of je hier echt problemen mee kan krijgen
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 16:36:34 #161
395200 deadprez
One more rail
pi_147709607
Op Twitter zou ik het niet proberen iig.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

ben ook oprecht benieuwd
pi_147709618
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:35 schreef deadprez het volgende:

[..]

Voederbietel mocht Modus ook niet voor iedere categorie nomineren.
wie de neuk is modus, of bedoeld hij de modus? :')
  donderdag 18 december 2014 @ 16:37:23 #164
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik denk dat de AIVD-stagair nu al 4 keer langs is gekomen en teleurgesteld het topic heeft weggeklikt.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:37:31 #165
395200 deadprez
One more rail
pi_147709635
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

wie de neuk is modus, of bedoeld hij de modus? :')
Modus is de beste vriend van voederbietel.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 16:37:44 #166
395200 deadprez
One more rail
pi_147709639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef Blackings het volgende:

[..]

Ik denk dat de AIVD-stagair nu al 4 keer langs is gekomen en teleurgesteld het topic heeft weggeklikt.
heheh
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 16:38:36 #167
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

heheh
ik heb het over jou hé, infiltrant. ;)
pi_147709674
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef Blackings het volgende:

[..]

werd vandaag wel 3 keer door anoniem gebeld :o
pi_147709677
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef eend112 het volgende:

[..]

ben ook oprecht benieuwd
Hierbij wil ik je even een vaarwel wensen. Hopelijk overleef je het waterboarden.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:39:08 #170
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709682
Ik heb Modus alleen in de KLB SC gezien.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:39:17 #171
395200 deadprez
One more rail
pi_147709684
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:38 schreef Blackings het volgende:

[..]

ik heb het over jou hé, infiltrant. ;)
Dat moest een geheim blijven.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 16:39:29 #172
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709687
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:38 schreef eend112 het volgende:

[..]

werd vandaag wel 3 keer door anoniem gebeld :o
o:
  donderdag 18 december 2014 @ 16:39:50 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_147709694
Graus heeft weer een leuk nieuw ideetje; geen moslims meer op Schiphol laten werken.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef Blackings het volgende:
Hoezo?
Ik heb Ghph ook 3 keer.
3 keer is toch anders dan je hele hele lijstje te vullen.
pi_147709702
is het over 10 dagen afgelopen met deze reeks?
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 16:40:27 #176
395200 deadprez
One more rail
pi_147709715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Daar wil ik nog niet over nadenken.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 16:40:41 #177
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee, door tot volgend jaar.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:41:13 #178
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709735
Poll: Door tot volgend jaar?
Ja.
Nee.
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_147709740
zonder deze reeks zat ik op 3 posts per dag denk ik
pi_147709743
quote:
Natuurlijk niet. Dan beginnen de verkiezingen van beste user van de maand december. Volgend jaar komen er maandelijkse verkiezingen.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:41:44 #181
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709752
pi_147709764
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef Blackings het volgende:

[..]

Nee, door tot volgend jaar.
das nog 3 extra dagen :T
  donderdag 18 december 2014 @ 16:42:18 #183
395200 deadprez
One more rail
pi_147709767
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709769
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef deadprez het volgende:

[..]

Daar wil ik nog niet over nadenken.
;_____________;
wat kijk jij
pi_147709779
word nu 3x achter elkaar gebeld ai no zou het aivd zijn durf niet op te nemen
  donderdag 18 december 2014 @ 16:42:40 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_147709780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

;_____________;
wat is dit
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef deadprez het volgende:

[..]

wat is dit
;_; huilgezicht
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 16:43:16 #188
395200 deadprez
One more rail
pi_147709794
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

;_; huilgezicht
Oh. Ik zie het er niet echt in.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709806
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:43 schreef deadprez het volgende:

[..]

TT_TT deze wel?
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 16:44:26 #190
395200 deadprez
One more rail
pi_147709823
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

TT_TT deze wel?
Ook niet.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709827
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:43 schreef deadprez het volgende:

[..]

;-;

deze?
  donderdag 18 december 2014 @ 16:45:00 #192
395200 deadprez
One more rail
pi_147709835
Gebruik gewoon FOK!-smileys stelletje hipsters.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 16:45:14 #193
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709845
,_, is de beste semi-huil-face.
pi_147709849
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef deadprez het volgende:
>_>
pi_147709853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef HPLC het volgende:

[..]

Verkapte dan-ben-ik-jarig-post?
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Voor wat?
dan zien we wie de meest irritante en leukste fokker is
  donderdag 18 december 2014 @ 16:45:34 #196
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709856
quote:
text-only hater gespot :')_
pi_147709858
quote:
Eens 👍😊
pi_147709859
oh T_T is een huilgezicht.. haha :')
  donderdag 18 december 2014 @ 16:45:54 #199
395200 deadprez
One more rail
pi_147709866
Ik haat jullie.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 16:46:02 #200
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709871
kijk hoe vies glad
pi_147709874
xD
pi_147709875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

>_>
@_@
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 16:46:27 #203
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709886
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oh T_T is een huilgezicht.. haha :')
Je dacht zeker twintowers?
  donderdag 18 december 2014 @ 16:46:32 #204
395200 deadprez
One more rail
pi_147709888
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:46 schreef Blackings het volgende:
kijk hoe vies glad
[ afbeelding ]
echt kaololelijk man :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709889
💛💙💜💚❤️
pi_147709890
quote:
kijk hoe vies glad
[ afbeelding ]
wat is jouw fok! lelijk..
pi_147709893
quote:
12s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef madeliefff het volgende:

[..]

[..]

dan zien we wie de meest irritante en leukste fokker is
Het maakt mij niets uit, als Heywouldyoublowme maar terug komt ;(
  donderdag 18 december 2014 @ 16:46:46 #208
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709896
c: is cutieboy smiley
pi_147709898
quote:

[..]

Je dacht zeker twintowers?
ik dacht niks
pi_147709900
quote:
kijk hoe vies glad
[ afbeelding ]
dit ziet eruit alsof het uit 1998 komt
wat kijk jij
pi_147709908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:46 schreef HPLC het volgende:

[..]

Het maakt mij niets uit, als Heywouldyoublowme maar terug komt ;(
dan moet je frank lief aankijken
pi_147709917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:47 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dan moet je frank lief aankijken
Ow ja, het was zijn kloon. Ik zal het eens vragen.
  donderdag 18 december 2014 @ 16:48:00 #213
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147709929
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:46 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

dit ziet eruit alsof het uit 1998 komt
Ik wil het redisignen, maar ik ben lui en blank.
pi_147709931
wat hebben er eig weinig mensen gestemd..
pi_147709955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat hebben er eig weinig mensen gestemd..
ja duh het is ook een kutlijst die is samengesteld, dit topic loopt tig keer beter :P
  donderdag 18 december 2014 @ 16:49:04 #217
395200 deadprez
One more rail
pi_147709956
Mensen die denken dat haywood een kloon van frank was :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147709960
Middagdutjes. _O_
pi_147709993
o ja ik moet ook nog stemmen :')
wat kijk jij
pi_147710009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef deadprez het volgende:
Mensen die denken dat haywood een kloon van frank was :')
Denken dat ik serieus was :')

Het had wel een perfect koppel kunnen zijn ;(
pi_147710013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
o ja ik moet ook nog stemmen :')
:W
  donderdag 18 december 2014 @ 16:51:04 #222
395200 deadprez
One more rail
pi_147710020
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:50 schreef HPLC het volgende:

[..]

Denken dat ik serieus was :')

Het had wel een perfect koppel kunnen zijn ;(
idd
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710025
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef DjeDje het volgende:
Middagdutjes. _O_
Niet in een keer tot de middag door slapen :')
pi_147710040
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja duh het is ook een kutlijst die is samengesteld, dit topic loopt tig keer beter :P
In dit topic zijn ook alleen maar dezelfde mensen hoor
  donderdag 18 december 2014 @ 16:52:15 #225
395200 deadprez
One more rail
pi_147710054
godgodverdomme ik ben skeer en moet tot maandag van die zelfgemaakte sigaretten roken hoerenzooi
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710056
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

In dit topic zijn ook alleen maar dezelfde mensen hoor
dat is eigenlijk wel waar ja
pi_147710065
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef DjeDje het volgende:
Middagdutjes. _O_
Hoe doe je dat dan
Lukt mij bijna nooit, als het lukt word ik wakker alsof ik 3 jaar niet heb geslapen en een dode rat heb gegeten
pi_147710084
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
godgodverdomme ik ben skeer en moet tot maandag van die zelfgemaakte sigaretten roken hoerenzooi
stuur je rekening nummer maar
pi_147710088
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef eend112 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan
Lukt mij bijna nooit, als het lukt word ik wakker alsof ik 3 jaar niet heb geslapen en een dode rat heb gegeten
Dit ja, en het is dan ook licht.. ik kan niet slapen als het licht is ;(
  donderdag 18 december 2014 @ 16:53:32 #230
395200 deadprez
One more rail
pi_147710091
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef eend112 het volgende:

[..]

stuur je rekening nummer maar
nee ben geen bedelaar
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710099
quote:
prop ze in een pakje marlboro dan voelt het net echt
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 16:54:48 #232
395200 deadprez
One more rail
pi_147710120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

prop ze in een pakje marlboro dan voelt het net echt
Heheh. Nee maar is echt smerig, ik kan niet fatsoenlijk met dat sigaretmaakmachientjeding omgaan, dus ze zijn iedere keer nogal verneukt :')
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 16:55:11 #233
395200 deadprez
One more rail
pi_147710128
sigaretmaakmachientjeding wordt volgend jaar het woord van het jaar
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710142
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

Heheh. Nee maar is echt smerig, ik kan niet fatsoenlijk met dat sigaretmaakmachientjeding omgaan, dus ze zijn iedere keer nogal verneukt :')
kun je net zo goed gewoon tabak kauwen
wat kijk jij
pi_147710145
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:

sigaretmaakmachientjeding
Hoe en wat? :?
pi_147710152
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Niet in een keer tot de middag door slapen :')
Gpffft o|O
  donderdag 18 december 2014 @ 16:56:20 #237
395200 deadprez
One more rail
pi_147710166
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Hoe en wat? :?
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710183
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef eend112 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan
Weet niet. Ik ben vaak moe na school en ik slaap graag. :P
pi_147710185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die heeft m'n zusje ook.. maak je daar sigaretten mee? :') :?
  donderdag 18 december 2014 @ 16:57:35 #240
395200 deadprez
One more rail
pi_147710193
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

die heeft m'n zusje ook.. maak je daar sigaretten mee? :') :?
Ja wat anders? :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710195
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:27 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik ben nog maar 1 keer geband dus ik denk van wel.
Voor wat dan hahah
pi_147710204
pi_147710213
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:57 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja wat anders? :')
geen idee joh
pi_147710214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:57 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Voor wat dan hahah
:{w
  donderdag 18 december 2014 @ 16:58:38 #245
395200 deadprez
One more rail
pi_147710218
pics van je zusje trouwens
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710240
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

:{w
kom nou ik heb het ook verteld
pi_147710247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:59 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

kom nou ik heb het ook verteld
niet tegen mij
pi_147710275
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef deadprez het volgende:

lekkerhe
pi_147710277
quote:
SPOILER
pi_147710296
quote:
SPOILER
  donderdag 18 december 2014 @ 17:01:59 #251
395200 deadprez
One more rail
pi_147710310
lekker hoor jongens
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 17:02:29 #252
395200 deadprez
One more rail
pi_147710325
zo, na drie verneukte filterhulzen heb ik eindelijk een sigaret
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710327
deadprez is ff een fapje doen
pi_147710328
sowieso, familiekwaaltje
pi_147710335
quote:
ik bied 10tje
pi_147710346
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
deadprez is ff een fapje doen
Ja, op mijn foto natuurlijk. Die van jullie hebben puntige ellebogen, knieėn en tieten.
pi_147710348
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef eend112 het volgende:

[..]

ik bied 10tje
jij hebt wel meer, met je aandelen
pi_147710349
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef eend112 het volgende:

[..]

ik bied 10tje
op mijne dan? :o
pi_147710363
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:01 schreef HPLC het volgende:

[..]

SPOILER
_O_
  donderdag 18 december 2014 @ 17:03:43 #260
395200 deadprez
One more rail
pi_147710365
Jezus met blond haar en blauwe ogen. :') Gekke Amerikanen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710379
Valt wel op dat al jullie "zusjes" aan fotoshoots doen :')
pi_147710381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

jij hebt wel meer, met je aandelen
Doe ik niet meer man raakte laatst in paniek door rtlz
pi_147710385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:
Jezus met blond haar en blauwe ogen. :') Gekke Amerikanen.
Je houdt niet van blond? ;(
pi_147710392
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef DjeDje het volgende:
Heb jij dat nog nooit gedaan dan?
pi_147710397
quote:
fok!ers wiens zusje geen fotomodel is :')
pi_147710398
quote:
Niet roken is geen optie.
pi_147710401
quote:
Die van mij ongewild. Al jarenlang worden ongevraagd beeltenissen gemaakt.
  donderdag 18 december 2014 @ 17:05:10 #268
395200 deadprez
One more rail
pi_147710402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef HPLC het volgende:

[..]

Je houdt niet van blond? ;(
Klopt gewoon niet.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710408
quote:
Niet je zusje een fotoshoot laten doen :')
  donderdag 18 december 2014 @ 17:05:22 #270
395200 deadprez
One more rail
pi_147710410
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nee.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710428
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef deadprez het volgende:

[..]

Klopt gewoon niet.
Propaganda inderdaad.
  donderdag 18 december 2014 @ 17:06:14 #273
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147710429
Roken ;")
pi_147710435
Jezus' ouders komen uit Bethlehem, en volgens mij ligt dat in Palestina.

Daar hebben ze volgens mij weinig blonde haren. :o
  donderdag 18 december 2014 @ 17:06:29 #275
395200 deadprez
One more rail
pi_147710437
ik blijf rijmen voor de propz ik blijf schrijven zonder stop
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710441
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als ik niet zo bang was om rimpels en kanker te krijgen zou ik 2 pakjes per dag roken.
wat kijk jij
pi_147710454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
ik blijf rijmen voor de propz ik blijf schrijven zonder stop
O+
pi_147710460
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Heb jij dat nog nooit gedaan dan?
Nee, ik ben totaal niet "fotogeniek"..
  donderdag 18 december 2014 @ 17:07:24 #279
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147710471
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef DjeDje het volgende:

[..]

*klikt op fobo*
pi_147710473
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Als ik niet zo bang was om rimpels en kanker te krijgen zou ik 2 pakjes per dag roken.
Om recalcitrant over te komen of omdat het ook daadwerkelijk lekker is.
  donderdag 18 december 2014 @ 17:07:44 #281
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147710481
HZAW, goede track man.
pi_147710494
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, je gaat ook niet op een kruk zitten, een fake glimlach en knippen maar.
pi_147710520
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Blackings het volgende:
HZAW, goede track man.
Jij klikte niet op mijn tracks toch?
  donderdag 18 december 2014 @ 17:09:14 #284
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147710535
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Jij klikte niet op mijn tracks toch?
:D
pi_147710551
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Om recalcitrant over te komen of omdat het ook daadwerkelijk lekker is.
Weet je hoe lekker.
wat kijk jij
pi_147710555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Blackings het volgende:

[..]

*klikt op fobo*
alleen ik ken mijn goede hoeken voordat ik een foto maak.
:')
SPOILER
pi_147710569
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef DjeDje het volgende:

[..]

alleen ik ken mijn goede hoeken voordat ik een foto maak.
:')
SPOILER
leuke foto's bb ;$
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 17:10:47 #288
395200 deadprez
One more rail
pi_147710587
nice, weer een excuus om het fobo van djedje te checken
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Weet je hoe lekker.
Ja, in de rook van het kampvuur zitten is ook zo lekker.

:r
  donderdag 18 december 2014 @ 17:11:24 #290
395200 deadprez
One more rail
pi_147710603
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Is niet te vergelijken man :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710611
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, je gaat ook niet op een kruk zitten, een fake glimlach en knippen maar.
Alsnog.. Amateurische fotografen :')
Stel het zo'n professionele shoot oid. Dan zou ik het ooit wel willen doen voor de lol. Maar voorderest. Nee :')
  donderdag 18 december 2014 @ 17:12:10 #292
395200 deadprez
One more rail
pi_147710625
#FREEGUUS
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710626
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je mag ook nergens meer binnen roken, dus ik kan me niet voorstellen dat je echt redenen hebt om hier zo dramatisch over te doen. Of was dat niet waar je op doelde :')

Ik wil zo graag een sigaret nu dat ik niet meer helder kan nadenken
wat kijk jij
pi_147710635
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:10 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

leuke foto's bb ;$
:9
pi_147710636
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:11 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Alsnog.. Amateurische fotografen :')
Stel het zo'n professionele shoot oid. Dan zou ik het ooit wel willen doen voor de lol. Maar voorderest. Nee :')
ik vond het anders best leuk ;( :')
pi_147710644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:12 schreef deadprez het volgende:
#FREEGUUS
Guusje heeft ban?
  donderdag 18 december 2014 @ 17:13:06 #297
395200 deadprez
One more rail
pi_147710650
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Guusje heeft ban?
Ja
Stop the violence
Down with the hate
pi_147710656
FREE BEVERTON
pi_147710657
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja
Weet iemand waarom?
wat kijk jij
pi_147710658
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:12 schreef deadprez het volgende: