SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
wiequote:
Meisjes slaanquote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Blackings het volgende:
Nogmaals voor Paus Nicolaas: [ afbeelding ]
Vrouwen als minderwaardig zienquote:
Dat niet doenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
Vrouwen als minderwaardig zien
haar armen zijn twee keer breder dan die van die ectomarokquote:
jaquote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef terrastegel het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de kettingzaag vergeten ben achterin in de weide. Zou ik ze binnen gaan leggen of niet? Keuzes keuzes keuzes
ja anders koopt niemand hem meerquote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef terrastegel het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de kettingzaag vergeten ben achterin in de weide. Zou ik ze binnen gaan leggen of niet? Keuzes keuzes keuzes
als ze kan slaan als een vent kan ze klappen krijgen als een ventquote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
emancipatie is wanneer mannen gerust in streetfights met meisjes verwikkeld kunnen raken
wowquote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
emancipatie is wanneer mannen gerust in streetfights met meisjes verwikkeld kunnen raken
Die van die link was ik van plan te gaan kopen trouwensquote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja anders koopt niemand hem meer
Kijk zij snapt het.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Dan kun je hem net zo goed buiten laten liggen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Die van die link was ik van plan te gaan kopen trouwens
Hoink knows.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef hoink581 het volgende:
Vrouwen moet je slaan met een zweepje.
Nja beetje zonde van het geld dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan kun je hem net zo goed buiten laten liggen.
huilen is voor vrouwen en homoseksuelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef Blackings het volgende:
Als een boi geklapt wordt hoor je niemand huilen.
Accepteer dan ook dat vrouwen minderwaardig zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
huilen is voor vrouwen en homoseksuelen.
Opkankeren.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef NieuweNier het volgende:
Wat is de score? Ik wil eigenlijk dit jaar ook weer een prijs winnen
Weet je wat PausNicolaas zegt?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef PausNicolaas het volgende:
Weet je wat een varken zegt?
'hoink hoink'
hihi luv
Jaa dat zeg ik soms wel eensquote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Weet je wat PausNicolaas zegt?
Allemaal kutposts, hou je bek.
wat vrouwen wel en niet accepteren is irrelevant.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Accepteer dan ook dat vrouwen minderwaardig zijn
Wie?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
PausNicolaas is Nikonlover denk ik.
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
Net zo'n flikkertje en geilt net zo hard op negatieve aandacht. Maar goed, daar zijn er wel meer van.quote:
Dat je de hossels van Hoink niet accepteert is vrij relevant imo tbf ngl.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat vrouwen wel en niet accepteren is irrelevant.
Dan doe jij dat toch lekker.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dan nomineer ik jou als "ze proberen me te besodeflikkeren".
Hij geilt niet op negatieve aandacht, is overduidelijk te merken.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net zo'n flikkertje en geilt net zo hard op negatieve aandacht. Maar goed, daar zijn er wel meer van.
Wat doet hij hier dan met zijn debiele posts?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hij geilt niet op negatieve aandacht, is overduidelijk te merken.
Vertel dat maar aan Hoink.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat je de hossels van Hoink niet accepteert is vrij relevant imo tbf ngl.
dit is zeg maar de high class bar in een krottenwijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat doet hij hier dan met zijn debiele posts?
Jullie een plezier doen omdat het meerendeel hier het klaarblijkelijk leuk vinden op mij te zaniken.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat doet hij hier dan met zijn debiele posts?
Recht voor z'n raap die probeeropnieuw.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
Weet je wat PausNicolaas zegt?
Allemaal kutposts, hou je bek.
Wat aardig van je.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jullie een plezier doen omdat het meerendeel hier het klaarblijkelijk leuk vinden op mij te zaniken.
Ik vind niets wat met jou te maken heeft leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jullie een plezier doen omdat het meerendeel hier het klaarblijkelijk leuk vinden op mij te zaniken.
Want ik hou van jullie ja toch
ewaquote:
hooooooooooi babequote:
ik vind jou wel leukquote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind niets wat met jou te maken heeft leuk.
LOL.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
Wat is hier gaande en Giel Beelen hou je bek
shotsquote:
Jah ik ben er en dan weet je het wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
Ja jij bent zó belangrijk en interessant.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jah ik ben er en dan weet je het wel.
slijmbalquote:Op donderdag 18 december 2014 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
1 minuut door dit floppik gescrolled => toch weer gelachen om de posts van houses
Nou, ik denk dat slijmen bij hoth door mij niet zo héél veel zin heeftquote:
Oke kijk zo maar ff in ONZquote:Op donderdag 18 december 2014 00:20 schreef Blackings het volgende:
PausNicolaas maak een lobinaamtopic voor mij en ik accepteer je weer als normale user en vergeef je bash.
je weet toch wel dat zij fucking dik isquote:Op donderdag 18 december 2014 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat slijmen bij hoth door mij niet zo héél veel zin heeft
match met jou dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je weet toch wel dat zij fucking dik is
o wat erg.quote:
Gewoon negeren.quote:
Ik zou het eerder 'gezellig' noemenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Lijk ik allang niet meer op.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
hou opquote:Op donderdag 18 december 2014 00:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zou het eerder 'gezellig' noemen
Graag gedaan Puntenjager.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
1 minuut door dit floppik gescrolled => toch weer gelachen om de posts van houses
je wil me gewoon voor jezelf ;$quote:Op donderdag 18 december 2014 00:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik vond je hipsterlook wel baas lolquote:
Tja, ik heb lichtelijke grafhekel aan je, maar je posts blijven bij tijd en wijle toch grappig.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Graag gedaan Puntenjager.
[..]
je wil me gewoon voor jezelf ;$
beter dan 90% van de meuk die in KLB gepost word.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:24 schreef PausNicolaas het volgende:
Op dat punt ben ik het wel eens want mapima topics zijn echt
Een langere OP betekent niet meteen dat het een goed topic is.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
beter dan 90% van de meuk die in KLB gepost word.
Ja, maar toch is ze enorm irritant.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef Blackings het volgende:
beter dan 90% van de meuk die in KLB gepost word.
Het eerste gevoel is wederzijds.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, ik heb lichtelijke grafhekel aan je, maar je posts blijven bij tijd en wijle toch grappig.
Onzin.quote:
jekentmeniet:$:$quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Graag gedaan Puntenjager.
[..]
je wil me gewoon voor jezelf ;$
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het eerste gevoel is wederzijds.
beter had metz hem gepaktquote:Op donderdag 18 december 2014 00:26 schreef Blackings het volgende:
Giel
Jezelf live laten pijpen
Rappers afkappen
Hypocriet zijn
Rappers uitnodigen en daarna wegsturen
Geilen op bekenden die komen
Tyfushond zijn
Zeg ik ook niet, ook de kortere topics zijn gewoon beter dan alle tyfusklachten die langs komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een langere OP betekent niet meteen dat het een goed topic is.
Ja, dat is maar een iemand.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:26 schreef Blackings het volgende:
Giel
Jezelf live laten pijpen
Rappers afkappen
Hypocriet zijn
Rappers uitnodigen en daarna wegsturen
Geilen op bekenden die komen
Tyfushond zijn
Ik zag geen seksuele toenaderingspogingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moeten zij niet afgestraft worden voor hun seksuele toenaderingspogingen?
ZO SNAP JE.quote:
mehquote:Op donderdag 18 december 2014 00:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ook de kortere topics zijn gewoon beter dan alle tyfusklachten die langs komen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:27 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik zag geen seksuele toenaderingspogingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik je insta :squote:Op donderdag 18 december 2014 00:28 schreef housesoftheholy het volgende:
mapima heeft mij verwijderd van instagram
Ja, hallow, twee van die lard-asses past zelfs op een breedbeeldscherm nietquote:Op donderdag 18 december 2014 00:28 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:28 schreef BozeHaas het volgende:
Foto van Hoink gelektHjb. Eckte foto ken je een paar topics terug vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik eerst ook maar als je mapima langer volgt dan merk je de nepheid en fakeness van haar klachten.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ook de kortere topics zijn gewoon beter dan alle tyfusklachten die langs komen.
Stuur mijn piemelpic door.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:28 schreef housesoftheholy het volgende:
echt heh ;pquote:Op donderdag 18 december 2014 00:29 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, hallow, twee van die lard-asses past zelfs op een breedbeeldscherm niet
Daar leek je op Luigi zonder pet.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hjb. Eckte foto ken je een paar topics terug vinden.
Kende ik nog niet, wtfquote:
linK?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, wtfde gvd vloek, wat
Hij zegt niet eens godverdomme, het is letterlijk het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, wtfde gvd vloek, wat
Doe es een link. Ben altijd wel benieuwd naar de fokker irl.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hjb. Eckte foto ken je een paar topics terug vinden.
quote:
Als je daadwerkelijk benieuwd was had je zelf wel de moeite ervoor genomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Doe es een link. Ben altijd wel benieuwd naar de fokker irl.
hoe denk je dat ie het uithoudt in dat tyfushuis.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:32 schreef deadprez het volgende:
giel moet wat minder sos gebruiken
post niet begrepen, maar voelt wel goed aan, +1.quote:
Ogay, alleen in welk topic moet ik zoeken? In deze reeks? Hoerveel topics terug?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk benieuwd was had je zelf wel de moeite ervoor genomen.
Moet ook niet klikken maar doorsturen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die link had ik verwijderd zonder te klikken.
Ben je stalker ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ogay, alleen in welk topic moet ik zoeken? In deze reeks? Hoerveel topics terug?
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Wilde je daar iets aan gaan veranderen?
watquote:Op donderdag 18 december 2014 00:34 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind droge lippen bij turkse chimeids wel geil, en nee, dit is geen grap.
Over welke lippen gast dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:34 schreef Blackings het volgende:
Nee.
Die zijn altijd dikke veelvraten ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beter gewoon de dikke eindbaas zijn.
Mjah, heeft wel wat. Als ze dan ook nog andere dikke lippen heeft ...quote:Op donderdag 18 december 2014 00:34 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee.
'kweenie, komt misschien doordat ik een turkse chimeid kende met zulke lippen en ze was wel cool enzo en dan gaat dat automatisch.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat_________
waarom specifiek bij turken
Teemongquote:
maar wie is youssef?quote:
Droge lippen zoenen niet lekker en voor pijpen is het helemaal een crime.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
'kweenie, komt misschien doordat ik een turkse chimeid kende met zulke lippen en ze was wel cool enzo en dan gaat dat automatisch.
maar misschien omdat het bij blonde boeren chimeids gewoon skeer eruit ziet.
PausNicolaasquote:
jaquote:
Ik heb HELE drogequote:Op donderdag 18 december 2014 00:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Droge lippen zoenen niet lekker en voor pijpen is het helemaal een crime.
daarom deepthroat.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Droge lippen zoenen niet lekker en voor pijpen is het helemaal een crime.
ben je ongesteld, nee mijn lippen zijn gescheurd.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:40 schreef housesoftheholy het volgende:
onze palestijnse broeders gaan kapot terwijl jullie al gaan huilen als de kerstboom omvalt.
De broeders van IS breien dat wel recht. Of wacht, zijn die wel van hetzelfde islamkleurtje!?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:40 schreef housesoftheholy het volgende:
onze palestijnse broeders gaan kapot terwijl jullie al gaan huilen als de kerstboom omvalt.
Logisch, geeft tering veel zooi manquote:Op donderdag 18 december 2014 00:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Er bestaat maar één islam.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De broeders van IS breien dat wel recht. Of wacht, zijn die wel van hetzelfde islamkleurtje!?
Daar denken ze in de islamitische wereld toch heel anders over.quote:
Rechtvaardigheid heeft geen kleur insaAllah.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De broeders van IS breien dat wel recht. Of wacht, zijn die wel van hetzelfde islamkleurtje!?
Sloeber.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:44 schreef Blackings het volgende:
Sowieso een kerstboom in huis nemen
Besteed die 20 euro voor een lokale zwerver, voor iemand die het daadwerkelijk nodig heeft, desnoods een collectief goed doel.
Hans Jansen heeft zich erin verdiept en heeft dit geconstateerd.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar denken ze in de islamitische wereld toch heel anders over.
Nee is wel waar ditquote:Op donderdag 18 december 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hans Jansen heeft zich erin verdiept en heeft dit geconstateerd.
Gala'squote:Op donderdag 18 december 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
KLB / Beetje ziek worden net voor het gala
Zou'm niet als zoon willen nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:49 schreef hoink581 het volgende:
Fylax is wel een beetje een zorgenkindje.
:pquote:Op donderdag 18 december 2014 00:49 schreef hoink581 het volgende:
Fylax is wel een beetje een zorgenkindje.
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 18 december 2014 00:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zou'm niet als zoon willen nee.
Mij dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zou'm niet als zoon willen nee.
DJ Blackingsquote:
Nee ook niet sorry.quote:
Gelukkig ben ik wel een goede schoonzoon.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:53 schreef Blackings het volgende:
Er is eigenlijk niemand op FOK! die een goede zoon zou zijn.
Hehe.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
Ik wou eerst Rens zeggen omdat ie zo slim is, maar die is weer homo, hoor je wat gekreun van boven, denk je "nice".
Komt er ineens een gozer hinkend de trap af ofzo.
PVV hč.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:56 schreef hoink581 het volgende:
Wat is die Hans Jansen een rare klaphark.
bedankt dat je mij dom noemtquote:Op donderdag 18 december 2014 00:54 schreef Blackings het volgende:
Ik wou eerst Rens zeggen omdat ie zo slim is, maar die is weer homo, hoor je wat gekreun van boven, denk je "nice".
Komt er ineens een gozer hinkend de trap af ofzo.
Rens is de slimste fokker denk ik (uiteraard niet op gebieden die daadwerkelijk van waarde zijn in de maatschappij).quote:Op donderdag 18 december 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedankt dat je mij dom noemt
Etto weet alles.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
Rens is de slimste fokker denk ik (uiteraard niet op gebieden die daadwerkelijk van waarde zijn in de maatschappij).
Nee, want dan kom ik mensen tegen die ik ken en dan is het zo van "Aye jongen waarom ben je alleen, waarom is er niemand om je heen"quote:
alsof jou dat iets uitmaaktquote:Op donderdag 18 december 2014 01:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, want dan kom ik mensen tegen die ik ken en dan is het zo van "Aye jongen waarom ben je alleen, waarom is er niemand om je heen"
Zeg gewoon dat je ze kwijt bent geraakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, want dan kom ik mensen tegen die ik ken en dan is het zo van "Aye jongen waarom ben je alleen, waarom is er niemand om je heen"
Ten eerste zou ik niemand die ik online ken durven te meeten.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben ook elke donderdag vrij, kom groningen dan
watjequote:Op donderdag 18 december 2014 01:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik niemand die ik online ken durven te meeten.
Ten tweede je bent veel ouder.
Ten derde, ik woon aan de andere kant van NL.
quote:Op donderdag 18 december 2014 01:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je ze kwijt bent geraakt.
12quote:
Vaak al voor je in de stad beland bentquote:Op donderdag 18 december 2014 01:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik raak zo vaak mijn vrienden kwijt wat is daar vreemd aan?
Heb je wel eens gezegd dacht ik.quote:
lol.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vaak al voor je in de stad beland bent
ohquote:Op donderdag 18 december 2014 01:05 schreef Blackings het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezegd dacht ik.
Maar ik dacht dat je 24 was.
Wil je pijn voelen?quote:
ahaha, wat een kneus ben je danquote:Op donderdag 18 december 2014 01:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je muis op de topictitel laten staan.
quote:Op donderdag 18 december 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je het zelf naar gemaakt
Ik zeg doenquote:
Damnquote:Op donderdag 18 december 2014 01:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moest van zijn vriendin zijn pc afsluiten.
wat eruggggggquote:
lekker man.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:20 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zit al een half uur op de wc hier maar kan niet schijten
Probeer eens goede in ears en een digital audio player die op zijn minst een Wolfson DAC bevat, ga op bed liggen, en zonder enige drugs kom je wel vanzelf in je muziek trip, probeer dan eens muziek van Boards Of Canada oid. Zet mij meestal in rustige staat. Zelf deed ik eerst een blow, om te kunnen slapen, maar ik ben daarmee gestopt en started with Prozac om me eigen minder rot te voelen.quote:
Als jij zes dagen lang in een glazen huis zit opgesloten en niet kan fappen dan wordt je ook zo.quote:
Audiofiel!quote:Op donderdag 18 december 2014 01:22 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Probeer eens goede in ears en een digital audio player die op zijn minst een Wolfson DAC bevat, ga op bed liggen, en zonder enige drugs kom je wel vanzelf in je muziek trip, probeer dan eens muziek van Boards Of Canada oid. Zet mij meestal in rustige staat. Zelf deed ik eerst een blow, om te kunnen slapen, maar ik ben daarmee gestopt en started with Prozac om me eigen minder rot te voelen.
Nah, ook niet zo heel erug. Maar goed geluid is een van de beste medicijnen die ik ooit erkend heb. lolquote:
En die smerige sapjes. Vergeet die niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als jij zes dagen lang in een glazen huis zit opgesloten en niet kan fappen dan wordt je ook zo.
Is ook niet erg ofzo. Maar ik riep maar wat.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:23 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Nah, ook niet zo heel erug. Maar goed geluid is een van de beste medicijnen die ik ooit erkend heb. lol
des te langer te beter. denk aan hoe goed het gaat voelen als je straks die grote, lange, harde drol uit je aarsje drukt. hoe je anus langzaam uitrekt terwijl je het aan het doen bent.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:20 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zit al een half uur op de wc hier maar kan niet schijten
Nee, hij komt dus helemaal niet gewoon.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
des te langer te beter. denk aan hoe goed het gaat voelen als je straks die grote, lange, harde drol uit je aarsje drukt. hoe je anus langzaam uitrekt terwijl je het aan het doen bent.
DOOONN'T STOP BELIIEEVINNGGGGquote:Op donderdag 18 december 2014 01:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, hij komt dus helemaal niet gewoon.
Ik had me eigen audiofiel genoemd, ik heb omtrent geluid het meeste wat voor een 'redelijk' mobiliteit geluid kan bieden. Speakers blijven misschien toch de top, maar in-ear geluid went in de loop van de tijd welquote:Op donderdag 18 december 2014 01:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Is ook niet erg ofzo. Maar ik riep maar wat.
ziet er heel mooi uit.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:29 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van de wc deur
Gr
Ik ken alleen FLAC format , Audiotechnica, Sennheiser etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:30 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Ik had me eigen audiofiel genoemd, ik heb omtrent geluid het meeste wat voor een 'redelijk' mobiliteit geluid kan bieden. Speakers blijven misschien toch de top, maar in-ear geluid went in de loop van de tijd wel. Ik geloof zelf nog steeds in het inspelen van in ears, zodat het geluid wat meer los komt. In de loop van de tijd zijn mijn JVC HA-FXZ200 steeds beter gaan klinken. Ben zelf overging wat meer van de videobewerking. Aan het sparen voor een HDFury4
Mij blijft JVC Kenwood, en Sony toch de voorkeur krijgenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ken alleen FLAC format , Audiotechnica, Sennheiser etc.
Enge WC-Deur.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:29 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van de wc deur
Gr
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:43 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Zijn in gare gesloten ontlasting?
De sleutel om je uit de wc te halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja.
Edit: ik ga geen nieuw topic openen
Een dikke behaarde arm voor je topic:quote:Op donderdag 18 december 2014 01:44 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
De sleutel om je uit de wc te halen.
ieuwquote:Op donderdag 18 december 2014 01:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een dikke behaarde arm voor je topic:
[ afbeelding ]
Een gay song voor je arm, waar je fijn met je arm mee kan fladderen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Een dikke behaarde arm voor je topic:
[ afbeelding ]
Heb jij dat gemaakt?quote:
Ja stukjes uit een film geknipt.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:54 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Heb jij dat gemaakt?
Probeer eens kortere clips, geeft meestal een climax achtig gevoel
Ligt maar net bij welke YouTube netwerk je zit aangeslotenquote:Op donderdag 18 december 2014 01:57 schreef Der_Mann het volgende:
hoe vinden jullie mijn meesterwerk? heb ik helemaal zelf gemaakt, gr gr
Klinkt als Hypersonic 2quote:
maar je vindt het wel goed gemonteerd is en dat mijn vriend Danny een goede stem heeft?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:58 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Ligt maar net bij welke YouTube netwerk je zit aangesloten.
Ik ontvang 5 a 7 dollar per 1000 kijkers, het zal hem fucking schelen wat de fucking wereld van hem wilt, hij ontvangt zo wel op een dubieuze manier zijn doekoe
Nope.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:00 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Klinkt als Hypersonic 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |