Bij sommige projecten wel!quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:21 schreef GekkePoes het volgende:
Nog een cupcake had ik een paar jaar geleden een keer gemaakt , beetje creatief met kleurtjes glazuur geweest
[ afbeelding ]

Nog een cupcake had ik een paar jaar geleden een keer gemaakt , beetje creatief met kleurtjes glazuur geweest
[ afbeelding ]

Ik heb nu een 3D-tafeltje gegenereerd, en een glas en een fles wijn waar tong80 z'n bakkes op geplakt is, maar om één of andere reden heeft het glas met materiaal van de tafel gekregen; die 2 kan ik niet van elkaar af koppelen!quote:

Bakkes zei ie. Ik heb zo'n mooi hoofd. Straks wordt het een hazenlipquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nu een 3D-tafeltje gegenereerd, en een glas en een fles wijn waar tong80 z'n bakkes op geplakt is, maar om één of andere reden heeft het glas met materiaal van de tafel gekregen; die 2 kan ik niet van elkaar af koppelen!

[ afbeelding ]

Ze zijn allemaal leuk.quote:

Dat bedoel ik. Gewoon heerlijk om te zien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, maar om op alles afzonderlijk te reageren is geen doen.

ZIEN ZIEN ZIEN!!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:10 schreef ToT het volgende:
Ik ben met iets bezig wat er waarschijnlijk ongelooflijk slecht uit gaat zien!![]()
______________!
Ach het gaat om de humor!

Gaat nog een aardig tijdje duren voordat het klaar is; ik ben op een onverklaarbaar probleem gestuit en begin met 1 deel even weer van scratch af aan. Verder wil ik ergens enorm mee experimenteren en ik heb geen idee hoe dat uit gaat pakken, maar het bronmateriaal is sowieso al kut met peren qua kwaliteit!quote:

Ik zeg......ga zo door. Ben weg voor vandaag. En na gisteren.quote:

hij is goed gelukt hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik weet nog steeds niet 100% of jij dat nou wel of niet bent, tong!)

quote:

zijn pink gaat door de tafel heenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Ja ik heb heel donker die pink op de tafel laten knikken. (Sowieso gingen er 3 vingers doorheen; dat bijwerken was ook een behoorlijke klus.)quote:Op woensdag 24 december 2014 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn pink gaat door de tafel heen

Ha haquote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Ja van die foto wist ik het wel, maar ik vind het moeilijk om die 2 foto's met elkaar te vergelijken.quote:

daar kijkt ie meer als :gelewhatsappmaan:quote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Jij hebt best wel een zieke geest af en toe.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef ToT het volgende:
Hmm de smiley op de ass van een homo met de tong in de bilspleet ga ik echt niet painten; niet echt ene uitzicht waar ik tijdenlang naar wil staren tijdens het painten!![]()
![]()
![]()

quote:Op donderdag 25 december 2014 23:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Jij hebt best wel een zieke geest af en toe.

Thx!quote:

Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!Ja ik heb ff een tutorial gevolgd, maar het pakt ff wat anders uit als het voorbeeld waarmee hij werkte!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |