hij is goed gelukt hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
(Ik weet nog steeds niet 100% of jij dat nou wel of niet bent, tong!)
quote:
zijn pink gaat door de tafel heenquote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik heb heel donker die pink op de tafel laten knikken. (Sowieso gingen er 3 vingers doorheen; dat bijwerken was ook een behoorlijke klus.)quote:Op woensdag 24 december 2014 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn pink gaat door de tafel heen
Ha haquote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja van die foto wist ik het wel, maar ik vind het moeilijk om die 2 foto's met elkaar te vergelijken.quote:
daar kijkt ie meer als :gelewhatsappmaan:quote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt best wel een zieke geest af en toe.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:51 schreef ToT het volgende:
Hmm de smiley op de ass van een homo met de tong in de bilspleet ga ik echt niet painten; niet echt ene uitzicht waar ik tijdenlang naar wil staren tijdens het painten!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Jij hebt best wel een zieke geest af en toe.
Thx!quote:
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!Ja ik heb ff een tutorial gevolgd, maar het pakt ff wat anders uit als het voorbeeld waarmee hij werkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |