Ow, dacht dat ze het over jou had. :$ :$quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Michelle Williams niet aantrekkelijk vinden. Pls.
Pls.
Pls1241523553
Anders waren de kankers je al om de oren gevlogen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dacht dat ze het over jou had. :$ :$
Ik zit ze braaf te TR'ren hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anders waren de kankers je al om de oren gevlogen.
You mad?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Flikker gewoon op kneus, je hebt hier nog nooit iets zinnigs gepost.
quote:PSV heeft in een spectaculaire topper Feyenoord met 4-3 verslagen. Nadat Luuk de Jong PSV met zijn derde treffer op 3-2 had gezet, zorgde Colin Kazim-Richards vlak voor tijd voor 3-3. In blessuretijd liet Memphis Depay toch nog de 4-3 aantekenen, waardoor de koploper nu vier punten voorsprong op Ajax heeft en twaalf punten voorsprong op Feyenoord.
De ploegen schotelden het publiek een prachtige wedstrijd voor op de glibberige Eindhovense grasmat. Beide teams zochten in hoog tempo de aanval. Het spel golfde op en neer en omdat er verdedigend ook het nodige misging, was er veel actie voor de doelen.
Vallend en glijdend
Na een klein kwartier kwam Feyenoord op voorsprong. Elvis Manu omspeelde doelman Jeroen Zoet, maar leek de bal vervolgens te zacht in te schieten. Jeffrey Bruma verloor echter zijn evenwicht en werkte de bal al vallend en glijdend toch in het eigen doel.
Khalid Boulahrouz (over) en Manu (gleed weg) verzuimden de voorsprong van de bezoekers te verdubbelen, waarna Luuk de Jong PSV op 1-1 schoot. De spits was het eindstation na een fraaie aanval via Jetro Willems en Georginio Wijnaldum.
Opnieuw voorsprong Feyenoord
PSV had daarna de overhand en was via Wijnaldum (kopbal tegen de lat) en Depay dicht bij een tweede treffer. Feyenoord kwam echter geregeld onder de druk uit, raakte via Colin Kazim-Richards de lat en nam op slag van rust opnieuw een voorsprong. Na een prachtige pass van Jordy Clasie rondde Karim El Ahmadi fraai af met buitenkant rechts.
In de tweede helft ging PSV door met aanvallen en na ruim een uur was de schade al gerepareerd. De Jong kopte eerst raak uit een voorzet van Depay en knikte drie minuten later de bal uit een hoekschop van Willems opnieuw achter Kenneth Vermeer. Tussendoor verprutste Lex Immers nog een goede Rotterdamse kans.
PSV had het duel daarna onder controle, maar Wijnaldum (nonchalante lob) en Depay verzuimden de wedstrijd voortijdig in het slot te gooien. Feyenoord mocht daarom blijven hopen op een gelijkspel en nadat Bilal Basacikoglu net naast gekopt had, leek dat er ook te komen via een rake kopbal van Kazim-Richards. Enkele minuten later tikte Depay echter de bal nogmaals achter Vermeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry hoor mevrouw.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Michelle Williams niet aantrekkelijk vinden. Pls.
Pls.
Pls1241523553A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lol, nee. Fas is wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dacht dat ze het over jou had. :$ :$A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
You mad?.
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan op mij zeiken dat ik we zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt nog een lager iq dan de gemiddelde hooligan.
Dus bedtijd voor jou, snel tandenpoetsen en dan leest je moeder je vast nog wel een verhaaltje voor.
Kom maar terug als je balletjes zijn ingedaald.![]()
WOW. Hele dag goed nu.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, nee. Fas is wel aantrekkelijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Misschien met lang haar nog leuker.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kaneel, ws wel ja, maar het maakt de kans van falen ook zoveel groter voor mijn gevoel.
De dates die je hiervoor had, was toch ook redelijk snel daten?Lewd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, nee. Fas is wel aantrekkelijk.
Zou kijken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmm, heb niet zo heel veel dates gehad nog sinds het uit is en puur via internet was voor mijn relatie nog. En toen durfde ik ook nooit zo goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat zo?
De dates die je hiervoor had, was toch ook redelijk snel daten?![]()
![]()
Naar hoe ze m'n wenkbrauwen martelt?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat zo?
De dates die je hiervoor had, was toch ook redelijk snel daten?
[..]
Lewd.
Zou kijken.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jeetje. Ik zit echt emotioneel he-le-maal stuk nu hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan op mij zeiken dat ik we zeg.
Jij hebt nog een lager iq dan de gemiddelde hooligan.
Dus bedtijd voor jou, snel tandenpoetsen en dan leest je moeder je vast nog wel een verhaaltje voor.
Kom maar terug als je balletjes zijn ingedaald.,
. Keihard deze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Naar wat meer lewde dingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Naar hoe ze m'n wenkbrauwen martelt?Hmm, lastig.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, heb niet zo heel veel dates gehad nog sinds het uit is en puur via internet was voor mijn relatie nog. En toen durfde ik ook nooit zo goed.
Mja, ik ben ook geen held in mensen aanspreken. Ik zeg meestal gewoon random dingen die in me op komen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb al iets gestuurd. We zien wellll.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Naar wat meer lewde dingen.
[..]
Hmm, lastig.
Mja, ik ben ook geen held in mensen aanspreken. Ik zeg meestal gewoon random dingen die in me op komen![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Jeetje. Ik zit echt emotioneel he-le-maal stuk nu hoor.,
. Keihard deze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens ssssht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Jeetje. Ik zit echt emotioneel he-le-maal stuk nu hoor.,
. Keihard deze man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe 'ns een andere gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: