Stond op het punt een heel verhaal te sturen, maar dit is beter inderdaad. Kort en krachtig. Net appje verstuurd, dus we zullen zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
"He zin om weer eens af te spreken, evt dit of dat doen?
" ja? Leuk, de zoveelste?
"Heb jammer dat je niet kan, dan en dan anders of wanneer kan je?
Blijft ze vaag is t een nee, geeft ze datum is t een ja.
Als je vaag gaat doen krijg je nog geen duidelijke date afspraak en blijft t weer eeuwig hangen
enquote:Op donderdag 18 december 2014 14:57 schreef MisterMaestro het volgende:
[..]
Stond op het punt een heel verhaal te sturen, maar dit is beter inderdaad. Kort en krachtig. Net appje verstuurd, dus we zullen zien.
we wachten af, maar ze is nog niet online geweest (of ze opent mn bericht bewust niet natuurlijkquote:
Wat is er moeilijk aan om dat duidelijk te communiceren naar de persoon in kwestie? Wat jij nu zegt geeft precies het verschil tussen mannen en vrouwen, de onderlinge miscommunicaties en redenen voor frustraties over het andere geslacht bij zowel mannen als vrouwen aan. Niet reageren of kortaf reageren is niet per definitie hetzelfde als 'het was even leuk, maar ik heb niet op die manier interesse in jou'. En ja, dat heb ik zelf vaak zat meegemaakt. Dat er ofwel weinig respons meer uit kwam omdat zij twijfelde of ik haar leuk vond (zij vond mij wel leuk maar dacht dat het niet wederzijds was), ofwel omdat zij geen interesse (meer) in mij had maar ik dat werkelijk niet wist. Daarom, COMMUNICEER DUIDELIJK. Dat scheelt heel veel nutteloze tijd en frustratie.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef Roooske het volgende:
Ze vindt je niet leuk genoeg meer. Ik begrijp niet dat het niet duidelijk is voor jou en dat je nog een keer bevestiging wil. Die bevestiging heb je feitelijk al. Als iemand kortaf reageert en al 3 weken geen initiatief neemt, dan is het duidelijk.
En na 2 dates besluiten om samen te reizen? Dat is snel
Dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef SugeLucky het volgende:
Ik was er al bang voor na het topic gelezen te hebben.
Sneu overigens dat ze helemaal niet meer reageert.
Dit soort vrouwenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef Roooske het volgende:
Ze vindt je niet leuk genoeg meer. Ik begrijp niet dat het niet duidelijk is voor jou en dat je nog een keer bevestiging wil. Die bevestiging heb je feitelijk al. Als iemand kortaf reageert en al 3 weken geen initiatief neemt, dan is het duidelijk.
En na 2 dates besluiten om samen te reizen? Dat is snel
Jammer zeg. Wel respect dat ze het lef heeft gehad om te bellen. Dat is weinig vrouwen gegeven.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef MisterMaestro het volgende:
Ok, eerlijk is eerlijk. Ze heeft net gebeld en netjes uitgelegd wat de reden voor haar is om niet door te gaan. Leg me er bij neer en ben blij dat ze toch iets heeft laten horen. Kan ik weer verder
Nou, vertel, houd ons niet langer in spanningquote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef MisterMaestro het volgende:
wat de reden voor haar is om niet door te gaan
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nou, vertel, houd ons niet langer in spanning
Kutwijf. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ze zijn allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef MisterMaestro het volgende:
Haha. Komt erop neer dat haar ex nog een rol in haar hoofd speelt en ze daardoor niet echt gevoelens voor mij kon ontwikkelen. En ik was natuurlijk weer te aardig.
Ah, de ex. Ze kent haar klassiekersquote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef MisterMaestro het volgende:
Haha. Komt erop neer dat haar ex nog een rol in haar hoofd speelt en ze daardoor niet echt gevoelens voor mij kon ontwikkelen. En ik was natuurlijk weer te aardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |