Stond je kont half open dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:22 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb blond haar en heb vaak genoeg meegemaakt dat mannen op straat me ineens aaien of in mijn kont kneden...
Dat komt door de hoerige blik in je ogen, dat heeft blijkbaar een uitnodigend effect.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:22 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb blond haar en heb vaak genoeg meegemaakt dat mannen op straat me ineens aaien of in mijn kont kneden...
Dit ook, maar sowieso het ene geloof krijgt alle acceptatie maar als je met een ander geloof komt, respecteren ze je niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:40 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Welbespraakt? Dat je dure woorden gebruikt om zo een raar verhaal als deftig verhaal te verkopen werkt schijnbaar goed bij jou.
Sorry, maar hier kan ik echt geen touw aan vast knopen. (ik begrijp geen ene hol van je post.)quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit ook, maar sowieso het ene geloof krijgt alle acceptatie maar als je met een ander geloof komt, respecteren ze je niet.
Dat er ook minder populaire geloven worden, die nogal heel erg onderdrukt worden. En dat daar geen respect voor is. Christendom, jodendom en de islam krijg je alle respect voor maar als je zegt dat je in Odin geloofd, en daardoor dit of dat niet mag, is daar geen ruimte voor en noemen ze je gek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:39 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kan ik echt geen touw aan vast knopen. (ik begrijp geen ene hol van je post.)
Ohhh, ik noem eigenlijk iedereen die in bovennatuurlijke idioterie gelooft "Gek!".quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat er ook minder populaire geloven worden, die nogal heel erg onderdrukt worden. En dat daar geen respect voor is. Christendom, jodendom en de islam krijg je alle respect voor maar als je zegt dat je in Odin geloofd, en daardoor dit of dat niet mag, is daar geen ruimte voor en noemen ze je gek.
Hoofddoek dragen, maar wel fotos van je kont op FOK! zettenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef mapima het volgende:
Hoi... :S
Zoals jullie weten draag ik al ruime tijd buitenshuis een hoofddoek. Waar ik me aan erger, is hoe de omgeving ermee om gaat.
Ten eerste valt het mij op dat mensen hoofddoeken grappig vinden of zo? Ik vind er niks om over te lachen hoor.
Als tweede snap ik niet dat veel mensen een hoofddoek echt opvalt? Een hoofddoek is voor mij zoiets als een bril, ketting of een sjaaltje, het valt mij niet eens op als iemand een hoofddoek draagt.
Ik vind dit echt super gemeen. Ik ga mensen met een beugel of een tulband op toch ook niet uitlachen, dat is toch belachelijk? Waarom moet het allemaal zo intollerant en kunnen wij niet gewoon elkaars keuzes respecteren zonder te lachen?
Leuk geprobeerd deze act, maar i don't buy it. Jij bent gewoon Mapima.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:14 schreef nadjaaaaS het volgende:
[..]
Hoofddoek dragen, maar wel fotos van je kont op FOK! zetten![]()
*applaudisseert voor mapima*
uh ik was huiswerk maken vanavondquote:Op maandag 5 januari 2015 22:16 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd deze act, maar i don't buy it. Jij bent gewoon Mapima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |