Ik kan geen namen of prestaties noemen zonder anderen te kort te doen. Dus dat doe ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke.... omdat het bijna nieuw jaar is.... wat was het meest opmerkelijke/bijzondere en/ of waar of wie stonden jullie verstelt van,in dit topic dit jaar??
We gaan het meemaken. Ik heb er in ieder geval erg veel zin inquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Welnee joh, het gaat gewoon helemaal goed komen: lekker een trail lopen, af en toe beetje op krachten komen bij een verzorgingspost, vrolijk de finish over huppelen, biertje drinken. Wordt een gezellig dagje!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Erg gaaf en daar kan je vast veel van leren ja. Mooi voor je eerste 100!
Ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:43 schreef YUR het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in
Ja, ook al zo'n zin inquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Eerst die in Zeeland nog ff temmen he
Ohja, Utrecht ook nog!quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, ook al zo'n zin in![]()
Ik begin het nieuwe trailjaar in Limburg, vervolgens Utrecht, Zeeland, Overijssel, Wallonie en dan is het pas eind maart. Je komt nog eens ergens als trailer
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, ook al zo'n zin in![]()
Ik begin het nieuwe trailjaar in Limburg, vervolgens Utrecht, Zeeland, Overijssel, Wallonie en dan is het pas eind maart. Je komt nog eens ergens als trailer
Ik weet nog steeds niet of die nu gaat plaatsvinden of niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Lekker bezig!
(Maar je vergeet Gôôl!)
Het gaat toch niet om de beste prestatie, alleen wat je het meest verbaasd heeft..quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan geen namen of prestaties noemen zonder anderen te kort te doen. Dus dat doe ik niet
Het zijn toch prestaties die me verbazen, of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de beste prestatie, alleen wat je het meest verbaasd heeft..
Kan ook zijn dat je het uberhaupt gestoord vindt dat ze het doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zijn toch prestaties die me verbazen, of zie ik dat verkeerd?
Dan kunnen er hier maar een paar winnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je het uberhaupt gestoord vindt dat ze het doen
Dat is het niet zo hard lopende hardlooptopicquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
Trailen, daar hebben we toch een ander topic voor![]()
quote:
quote:Together we beated the bridges!
quote:
Mooi initiatief. Ik loop helaas al voor een ander goed doel en mijn ervaring is dat het gewoon niet werkt als je voor meerdere doelen tegelijk gaat werven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de niet geblesseerden altruïstische hardlopers
http://www.unicef.nl/wat-(...)paign=DeWereldBrandt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Devv op 19-12-2014 11:52:57 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |