Ik begin eindelijk te begrijpen waarom hij zijn vertrouwen in zijn coach heeft opgezegd. Die wilde het hem verbieden om hieraan deel te nemenquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest enorm aan Koen Verweij denken
Even dat haaruittrekkende vrouwwezen uitgezonderd dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
God dit is wel heel slecht. Tot een paar jaar geleden had Moldavië best leuke inzendingen maar de laatste drie jaar is het armoe troef.
Open dan een nieuw topicquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
Schopje!
Ergens in de schaduwen van Eurovisieland waren deze week de voorrondes in Moldavië. Deze avond was de finale, en daar is een winnares uitgerold! De keuze is gevallen op Lidia Isac, met het nummer Falling Stars.
Wat mij betreft is het liedje 10 jaar te laat om succesvol mee te doen, maar wie weet..
Elk land heeft hier 1 topic. Wel zo handig.quote:
Er is toch 1 topic per land per jaar?quote:Op zondag 28 februari 2016 02:05 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Elk land heeft hier 1 topic. Wel zo handig.
Nop, de opvattingen daarover verschillen. Vorig jaar hebben we alle landen topiques doorgezet, en daar zijn we dit jaar mee doorgegaan. Er zijn zo z'n voor- en nadelen, maar voorlopig is dit the way to go.quote:Op zondag 28 februari 2016 02:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Er is toch 1 topic per land per jaar?
Dus als ik een Moldavië 2016 topique zou openen, dan moet iedereen daarin verder posten?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, de opvattingen daarover verschillen. Vorig jaar hebben we alle landen topiques doorgezet, en daar zijn we dit jaar mee doorgegaan. Er zijn zo z'n voor- en nadelen, maar voorlopig is dit the way to go.
Al hebben we niks tegen nieuwe topis.
Nee, want dat is overbodig aangezien dit topique al door is gezet.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus als ik een Moldavië 2016 topique zou openen, dan moet iedereen daarin verder posten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |