quote:
Ik zou dit eng vinden.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:00 schreef yvonne het volgende:
Wel ff openlaten tot ik thuis ben, intrigerende post dit
nou nou nou, het is wel een.potentiėle aanbidder heur.quote:
Dat moet je koesteren, prachtig geschreven ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
nou nou nou, het is wel een.potentiėle aanbidder heur.
Ja, nu je het zegt. Hij wil er 'met arm en ziel' voor haar zijn. Is toch bijzonder.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:10 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat moet je koesteren, prachtig geschreven ook.
Ik bedoel maar. Ontroerend.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Hij wil er 'met arm en ziel' voor haar zijn. Is toch bijzonder.
En dit: 'Wou hierbij zeggen, dat deze man die jouw verschrok'.quote:
Ik ben er al de hele avond mee bezigquote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dit: 'Wou hierbij zeggen, dat deze man die jouw verschrok'.
Vind dit verfrissend eigenlijk.
Het is een bijzondere aanbidder en dat is ie. Cryptisch... liefdevol... heldhaftig ook... onverschrokken.... vernieuwend. Die taalbeheersing... wow.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele avond mee bezig
ik heb vandaag 3 posts van je gelezen en alle 3 gingen over handseks.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb net ruige handseks met mijzelf gehad terwijl ik aan jou dacht yvonne dus sorry daarvoor
Ik ben dan ook gewoon een rukkerquote:Op woensdag 17 december 2014 21:54 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik heb vandaag 3 posts van je gelezen en alle 3 gingen over handseks.
waarom wil je dat overal zeggen?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een rukker
Omdat ik vind dat je jezelf moet kunnen uitenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:55 schreef SuperFood het volgende:
[..]
waarom wil je dat overal zeggen?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef zovty het volgende:
Weer eentje die het verschil niet weet tussen opleiding en afdeling..
ok ik begrijp je. maar soms als mensen iets zeggen dat anderen niet gepast vinden dan kun je negatieve reacties krijgen. vind je dat niet vervelend?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je jezelf moet kunnen uiten
Ik ben geestelijk gehandicapt en zelfs Bernadette van de jostiband noemde mij een mongool dus neequote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ok ik begrijp je. maar soms als mensen iets zeggen dat anderen niet gepast vinden dan kun je negatieve reacties krijgen. vind je dat niet vervelend?
ik begrijp de context. ik voel je (wat niet hetzelfde is als ik ga je bevoelen)quote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk gehandicapt en zelfs Bernadette van de jostiband noemde mij een mongool dus nee
Ik ben verhuisdquote:Op woensdag 17 december 2014 22:00 schreef LompeHork het volgende:
Wat is deze? Dit is nog spannender dan mijn mongolide buurjongen aan de crack.
je woont op fok?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme, daar ging mijn enige enigszins normale buurjongen.
Nee, ik woon in een dorp voor zwakzinnig begaafde mensen, waar denk je waar ik mijn "humor" vandaan heb?quote:
dm me ff het adres ik wil me ook normaal voelenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik woon in een dorp voor zwakzinnig begaafde mensen, waar denk je waar ik mijn "humor" vandaan heb?
Je bent je eigen adres vergeten?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:05 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dm me ff het adres ik wil me ook normaal voelen
woon ik bij jou in het dorp dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent je eigen adres vergeten?
wacht ik woon in een stad.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
woon ik bij jou in het dorp dan?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef donald_dick het volgende:
Is dit het "ik mag alles hier zeggen"-topique
quote:Wou hierbij zeggen, dat deze man die jouw verschrok van ergens door een reactie die jij uitlok, indien en graag met arm en ziel er voor je zijn
#gewoonomdathetkanquote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef KornEnFietsenstalling het volgende:
[..]
Waar die redenatie opeens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |