SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Heb nu dezelfde melding als jou Roy:
Sorry, toegang tot FUT Web is niet langer beschikbaar.
Niet dat ik nog ooit FUT speel maar heb nooit coins gekocht ofzoiets dus vanwege een ban kan ik me ook niet voorstellen.![]()
stuur is screenshot van je melding danquote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef vanpers het volgende:
Heb nu dezelfde melding als jou Roy:
Sorry, toegang tot FUT Web is niet langer beschikbaar.
Niet dat ik nog ooit FUT speel maar heb nooit coins gekocht ofzoiets dus vanwege een ban kan ik me ook niet voorstellen.![]()
Roy doe eens niet jinxen danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Miss heeft iemand zijn duim gesneden bij maintenancequote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef Maver24 het volgende:
Onderhoud duurt nog langer. Hahaha omg. Ea twitter bericht. Until further noticeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waarom geen stream?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:23 schreef DePresident. het volgende:
Goede TT.
Heb vandaag voor het eerst een losse wedstrijd gekocht. 12 ek.![]()
Op de bank kijkt live net wat gaver en dat hoort wel bij een wedstrijd als deze. En de buurman heeft zijn vrienden zo te horen ook al uitgenodigd en dus zou ik al kunnen raden wanneer er gescoord is.quote:
PSN: DePresident_![]()
EA
Zum kotsenJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |