Wow, al deze haat op m'n The Rock coupe vanavond.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken.
Was geen haat. Zou over je hoofd strelen terwijl jij bed time story voorleest. :$quote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, al deze haat op m'n The Rock coupe vanavond.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken.
Zou knorren terwijl je dat doet, jeegaram.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was geen haat. Zou over je hoofd strelen terwijl jij bed time story voorleest. :$
Hoe de fuck kom je nou weer bij jeegaram.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou knorren terwijl je dat doet, jeegaram.
Begonnen met een stoomcursus Farsi in een wanhopige poging je hart te winnen, moosh moosham.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je nou weer bij jeegaram.
Hahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Begonnen met een stoomcursus Farsi in een wanhopige poging je hart te winnen, moosh moosham.
uh, wat?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahaMi gudu, di mi si yu a mi lobi yu. Ofzo. :$$
quote:
Nog een halve dag werken en tussen kerst en oud en nieuw moeten werkenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 2 dagen werken en dan 2 weken winterslaap
ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog een halve dag werken en tussen kerst en oud en nieuw moeten werken
Niet voor jou bestemd dus niet interessant. Byequote:
als ik hier alleen op dingen zou reageren die voor mij bestemd waren zou ik nooit iets kunnen zeggenquote:Op donderdag 18 december 2014 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet voor jou bestemd dus niet interessant. Bye
Stel je niet aan, sjannie.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik hier alleen op dingen zou reageren die voor mij bestemd waren zou ik nooit iets kunnen zeggen
okequote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stel je niet aan, sjannie.
Overigens was dat een liefdesverklaring voor krikri.
met elkaar of in het algemeen?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
"Dat jullie nog niet geneukt hebben".
Oh dat is iets voor chlo niet voor jouquote:Op donderdag 18 december 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met elkaar of in het algemeen?
weet ikquote:Op donderdag 18 december 2014 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is iets voor chlo niet voor jou
Waarom meteen zo vulgair? Dit is gewoon liefde. :squote:Op donderdag 18 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
"Dat jullie nog niet geneukt hebben".
Bij liefde hoort vulgair zijn ;]quote:Op donderdag 18 december 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom meteen zo vulgair? Dit is gewoon liefde. :s
Niet en public.quote:
Hou er dan eens mee op, je maakt ons jaloersquote:
Sry perzikschnapsje van mequote:Op donderdag 18 december 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou er dan eens mee op, je maakt ons jaloers
Noem je me zo omdat perzik op kont lijkt?quote:
Nee, op je ingevallen wangen en je spleetgezicht. hhahahaah ;pquote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je me zo omdat perzik op kont lijkt?
Wil niet zeggen dat het met dit soort opmerkingen je eigen schuld is dat er zo op je gehaat wordt, maar met dit soort opmerkingen is het je eigen schuld dat er zo op je gehaat wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer heeft in mijn fotoboek gelurkt ;s Krijg ik straks weer een jaloerse Modus.
Nee, omdat je zo zoet bent als een perzik in de zomer.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je me zo omdat perzik op kont lijkt?
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, op je ingevallen wangen en je spleetgezicht. hhahahaah ;p
[..]
[..]
?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 18 december 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo zoet bent als een perzik in de zomer.
watquote:Op donderdag 18 december 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het met dit soort opmerkingen je eigen schuld is dat er zo op je gehaat wordt, maar met dit soort opmerkingen is het je eigen schuld dat er zo op je gehaat wordt.
kkgrappig ;pquote:
En dat je een straaltje vocht langs je kin voelt druipen als je een hap neemt..quote:
Dat heb ik nooitquote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat je een straaltje vocht langs je kin voelt druipen als je een hap neemt..![]()
![]()
Daar gaat m'n metafoor. :squote:Op donderdag 18 december 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik nooitbij mij gaat ook vruchtvlees en de pit mee
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar gaat m'n metafoor. :s
Je moet de perzik ook eerst snijden voordat je 'm opeet, droeloelip.
Hoe. De. Fuck. Eet jij je kiwi dan?!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ja ik eet die shit als een kiwi
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |