Lukt het een beetje met het tellen?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:01 schreef Voxs het volgende:
Er zijn op dit moment 51 Users genomineerd
Ik heb net een excellijst opgesteld. Ik ga morgen beginnen met tellen en geef dan een tussenstand. Maar er zijn nog 11 dagen hè?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met het tellen?
Ja, daar heb je nog genoeg tijd voor.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb net een excellijst opgesteld. Ik ga morgen beginnen met tellen en geef dan een tussenstand. Maar er zijn nog 11 dagen hè?
En een beetje tussentijds tellen scheelt in de eindtelling.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, daar heb je nog genoeg tijd voor.
Ik vind het jammer dat er geen "Gezelligste ad-hoc penguin OP van het jaar"-award is. Zo ga ik nooit stemmen krijgenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:01 schreef Voxs het volgende:
Er zijn op dit moment 51 Users genomineerd
Ach, een schizofreen is nooit alleen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen "Gezelligste ad-hoc penguin OP van het jaar"-award is. Zo ga ik nooit stemmen krijgen... Behalve die waar ik pillen voor slik dan.
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen "Gezelligste ad-hoc penguin OP van het jaar"-award is. Zo ga ik nooit stemmen krijgen... Behalve die waar ik pillen voor slik dan.
Dat probeer ik ons ook al tijden duidelijk te maken maar telkens in gevecht met mezelf joh. Het zijn nog bijdehande stemmetjes ookquote:Op donderdag 18 december 2014 15:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ach, een schizofreen is nooit alleen.
Deze moet eigenlijk hier mootie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:29 schreef mootie het volgende:
Wordt het tellen niet erg lastig als mensen meer dan 1 naam invullen, Voxs?
Het leek me niet onverstandig om het tussentijds even onder de aandacht te brengen. Ik had de indruk dat een aantal mensen die regel niet gezien had.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Deze moet eigenlijk hier mootie.
Voor de volgende keer.
De eerste naam die genoemd word telt btw.
Ok, wist niet je of van dit top[ic wist vandaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leek me niet onverstandig om het tussentijds even onder de aandacht te brengen. Ik had de indruk dat een aantal mensen die regel niet gezien had.
Ik ben benieuwd wat mootie bij LauB in gaat vullen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ok, wist niet je of van dit top[ic wist vandaar.
Dacht attendeer je er even op.![]()
Dacht stel mij even behulpzaam op.
Zag dat jij nog niet de lijst had ingevuld, zou leuk zijn als jij dat ook deed.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:46 schreef mootie het volgende:
Het leek me niet onverstandig om het tussentijds even onder de aandacht te brengen. Ik had de indruk dat een aantal mensen die regel niet gezien had.
of gewoon sommige mensen niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef Soulraven het volgende:
Sommige mensen moeten het iets minder serieus nemen. Ik maak die awards en ik win toch ook niks? Als je je daar al druk over moet maken.
Ik neem mensen nooit serieus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
of gewoon sommige mensen niet zo serieus nemen![]()
![]()
nooit is misschien wat overdreven en niet geheel praktischquote:
Misschien moet je je eigen advies eens opvolgen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nooit is misschien wat overdreven en niet geheel praktisch
wie zegt dat ik dat al niet deedquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen advies eens opvolgen.
Ik protesteer...ik wordt geheel ten onrechte hier weggezet als grofgebektquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:27 schreef Voxs het volgende:
De stemmen gepost op woensdag zijn geteld. Ik post hier de top drie per award. Let op dit is een tussentelling.
1. De Uto-user award: Meest gewaardeerde user
1 Joezi
2 Freshfruit72
3 PeZu, Raskolnikow, Oma-Nijn, Dottey
2. De Zender Kamer award: Meest gewaardeerde Mod.
1 DKup
2 Gert
3 Liesje1979
3. De Scripted award: Beste streamverslagschrijver
1 Dottey
2 Dotteke
3 Pannenkoekenmix
4. De Regie award: Beste filmpjesmaker
1. RenevanLaren
2 HiDiHo, DGK Tegengas
3. Zeyina
5. De Uto-topic/topicreeks award: Leukste topic van het Uto-forum (dus niet de user die het aanmaakte maar het topic an sich)
1. Cos
2. SC
3. Smoelenboek
6. De Vanessa award: Meest soppende user. ( Wie is de grootste fan?)
1. PearlBitch
2. Sararaats
3. Rica, Miertje36
7. De Emil award: Meest gevatte user
1. Raskolnikow
2. Oma Nijn
3. Jian, Pullup, Scrutinizer, BaconBus, Pocher a gogo
8. De Robin award: Meest sexy user
1. Jian
2. Voxs
3. PeZu, Poezeligding, OmaNijn, PearlBitch,BaconBus, Isax, Ygritte, Pavement, Beequeen, Ebias
9. De Laura B award: Smiley overload user
1. Gizmogirl28
2. Chocofan, Formule
3 37metrijst, Mazaru
10. De Nico award: Meest lieve user
1. Freshfruit72, Voxs
2. Soulraven, Liesje1979
3. Miertje36, BaconBus, Formule, Lorrie03, Shampoej,Puzziepie, Danilel, Punkman
11. De Andrea award: Meest opzichtige topic kaper
1. LekkerSimpel
2. PearlBitch
3. BaconBus
12. De Hakim award: Meest grofgebekte user
1. OmaNijn
2. LekkerSimpel
3. Pocher a gogo, Pavement, Soury, 5thencounter
13. De Billy award: Meest creatieve user
1. Voxs
2. Joezi
3. RenevanLaren
14. De Chris award: Meest behulpzame user
1 Punkman
2.Soulraven
3.Chocofan, Kingstown, Kaleddi, PearlBitch, Zeyina,Dotteke, Jovencita01
En verdiend, Oma!quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Jemig, ik kom bij 4 awards voorSpannend
![]()
![]()
Top Voxs
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:58 schreef formule het volgende:
Ik ben woedend,vergelijk mij nooit met LAUB!!!!!
Okequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het gaat om de 'extreme gezelligheidsfactor'.
Ik zie bij deze dat je onterecht genomineerd bent. Helaas heb ik geen invloed op het stemmen
Ben jij een user die veel smiley's gebruikt? Ik dacht juist van niet?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:58 schreef formule het volgende:
Ik ben woedend,vergelijk mij nooit met LAUB!!!!!
Wat is er aan de knikker jongen/meisjequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:25 schreef formule het volgende:
Ik ben zo chagrijnig,laat me met rust
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is er aan de knikker jongen/meisje
Er is helemaal niemand die na gaat tellen of alles klopt, dus je kunt elke eindstand maken die je zelf een beetje redelijk lijkt. Is er toch een verdwaalde autist die wél gaat tellen, dan verontschuldig je je netjes en zeg je dat het zoveel werk was dat een foutje maken menselijk is en niemand die het je kwalijk neemt.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:06 schreef Voxs het volgende:
En een beetje tussentijds tellen scheelt in de eindtelling.
Die verdwaalde autist zou jij wel eens kunnen zijnquote:Op maandag 22 december 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand die na gaat tellen of alles klopt, dus je kunt elke eindstand maken die je zelf een beetje redelijk lijkt. Is er toch een verdwaalde autist die wél gaat tellen, dan verontschuldig je je netjes en zeg je dat het zoveel werk was dat een foutje maken menselijk is en niemand die het je kwalijk neemt.
Het wordt je Collie toch.. ga lekker naar bed en maak je geen zorgen, Collie heeft het állemaal voorzien en Het Zal Geschieden..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |