abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147668939
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_147669034
Zooooooo.... Even op de bank.
J. ligt eindelijk te slapen. Zijn eigen bedje was drama, dus toen even samen op ons grote bed gaan liggen, en toen was ie binnen 2 minuten weg. Ben stiekum weggeslopen, en heb een dekentje over m heen gelegd... Het is zo'n 18 maanden geleden dat ik t zo geprobeerd heb, maar zo'n klein slapend jongetje in je armen is toch wel erg fijn O+

Nu maar hopen dat ie straks niet stilletjes wakker wordt, en een chaos aanricht in de slaapkamer....
pi_147669184
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier was het 06:00 en dat ik vanavond nog kerstviering heb helpt ook niet mee. Iemand nog interesse in hoest? gratis af te halen ik ben er wel klaar mee.

aapie beterschap
shandaly troost je je bent niet de enige ouder die bestek vergeet.
Hoest ruilen tegen hoofdpijn?

M'n probleem was niet zozeer dat ik het vergeten was, maar dat ik het überhaupt niet wist. Dat de plannen van school wederom anders waren dan waar ik vanuit ging. }:|
Anyway, ze belden ook nog dat er voor Lars nog geen bord/beker/bestek was, dus ik ben het maar langs gaan brengen, en ben meteen doorgereden naar de supermarkt voor een 1-persoons avondmaaltijd. En er liggen 84 gehaktballetjes klaar in de koelkast om straks door mij gebraden te worden.
Alles onder controle! Alleen dat thuiswerken schiet nog niet zo heel erg op... :@

MM, ik was erbij blijven liggen denk ik :O
pi_147669223
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hoest ruilen tegen hoofdpijn?

M'n probleem was niet zozeer dat ik het vergeten was, maar dat ik het überhaupt niet wist. Dat de plannen van school wederom anders waren dan waar ik vanuit ging. }:|
Anyway, ze belden ook nog dat er voor Lars nog geen bord/beker/bestek was, dus ik ben het maar langs gaan brengen, en ben meteen doorgereden naar de supermarkt voor een 1-persoons avondmaaltijd. En er liggen 84 gehaktballetjes klaar in de koelkast om straks door mij gebraden te worden.
Alles onder controle! Alleen dat thuiswerken schiet nog niet zo heel erg op... :@

MM, ik was erbij blijven liggen denk ik :O
Nee dank je die heb ik al.
Krijg je geen brieven mee van school? of staat je e-mail adres nog niet op de lijst?
En weet je wat zo zonde is vooral bij de kleuters dat er echt mega veel eten overblijft. Die kleintjes eten zo weinig ik denk dat ze meer eten met de ouders erbij.
pi_147669506
Die over het bord + bestek heb ik echt niet gezien, niet in Lars' tas, noch in m'n mail. En de eerste aankondiging was dus blijkbaar op meerdere manieren te interpreteren.
Ach ja.. zal erover ophouden, hoort niet in het dreumesjes topic.

En toch nog even combineren: dat ik niet mee mag/kan eten op school, wil wel zeggen dat ik mijn dreumesje vanavond wel zie en kan knuffelen! O+
pi_147669672
Knuffelen O+ Geniet van je extra tijd met Femke Shandaly ;)

Over erbij blijven liggen heb ik even gedacht, maar ik had nogal dorst, en drinken in bed lukt me niet...

Ik heb wel behoefte aan koffie, maar geen zin in koffie (en normaal altijd wel). Grmpf, begint dat nu al :(
pi_147669798
Hahaha MM, jaja..... dan weet je t helemáál zeker :D Hoe ver ben je eigenlijk?

Echt jonge, mn eierstokken draaien rammelen overuren hier :') Best veel zwangeren in de omgeving weer, van heel pril tot hoogzwanger....... zo bijzonder allemaal!! O+!
pi_147669866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha MM, jaja..... dan weet je t helemáál zeker :D Hoe ver ben je eigenlijk?

Echt jonge, mn eierstokken draaien rammelen overuren hier :') Best veel zwangeren in de omgeving weer, van heel pril tot hoogzwanger....... zo bijzonder allemaal!! O+!
:D
Bij mij wordt het juist een stuk minder. Ben nog wel ontzettend blij voor de zwangeren, maar ik heb steeds minder het "Ik-wil-ooohook!! :X " gevoel
pi_147669979
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:D
Bij mij wordt het juist een stuk minder. Ben nog wel ontzettend blij voor de zwangeren, maar ik heb steeds minder het "Ik-wil-ooohook!! :X " gevoel
Oh wees blij!! :D het is best wel een beetje vermoeiend en lamleggend :')

Zo heb ik net weer de hele tijd oude topics door zitten lezen :@ O+
pi_147670002
LB, ik hoop dat je me snel komt vergezellen in Z&G! O+
  woensdag 17 december 2014 @ 14:40:58 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147670034
Oooh ja als dat eens snel zou gebeuren, hoe tof zou dat zijn O+

Hoever ben jij eigenlijk alweer? :o
pi_147670128
11 weken :o

Overmorgen gewoon al de nekplooimeting!
  woensdag 17 december 2014 @ 14:44:26 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147670153
En hoe gaat t met kotsen? O+
pi_147670223
Gisteren nog gedaan, mijn kotsgenen zijn volhouders! O+
  woensdag 17 december 2014 @ 14:54:03 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147670447
Ooh ik rammel echt amper. Twee weekjes geleden bij zo'n kersvers babytje geweest en ik dacht vooral.. oh mên.. dat eerste half jaar :X. Ik mis meer het zwanger zijn dan weer dat kleine mensje eigenlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147670490
Gerammel voor babies heb ik ook nooit gehad. Ik rammel vooral heel hard door de interactie tussen mijn kindjes onderling, dat is zo ontzettend awesome O+
pi_147670797
Ik rammel hier ook altijd zo erg. En het idee van een brusje voor Riley O+ O+ O+
En zo'n kleine baby O+ O+ O+
En gewoon alles laat me rammelen. Na een bepaalde tijdstip kijk ik ook niet meer in het zwangerentopic en het babytopic uit angst dat ik mensen wakker rammel :D
pi_147670891
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh ik rammel echt amper. Twee weekjes geleden bij zo'n kersvers babytje geweest en ik dacht vooral.. oh mên.. dat eerste half jaar :X. Ik mis meer het zwanger zijn dan weer dat kleine mensje eigenlijk.
Oh dat ja haha :D En een vriendin van mij loopt nu op het einde en ik kan alleen maar denken: wat een vreselijke tijd om nu (hoog)zwanger te zijn.

Maar zwanger in de lente! O+ En baren! O+ En babies >een half jaar! O+
pi_147671536
Ik vond hoogzwanger in deze periode echt heerlijk! Lekker cocoonen binnen, met een dikke buik de feestdagen vieren, 24/7 met dettol in de weer O+
pi_147671893
En nu laagzwanger! Bofkontje.
pi_147671928
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:43 schreef Limone het volgende:
Laagzwanger O+
pi_147672297
quote:
Sowieso, mij zit altijd alles mee 8-)
  woensdag 17 december 2014 @ 15:57:20 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147672325
quote:
:D O+

Rammelen..nope! Lijkt me wel heul leuk, zo'n mini in huis en om hem/haar te zien groeien, leren en veranderen O+, maar ik ben content at the moment :Y)
pi_147672456
Content ben ik ook zeker. Maar Riley is heul geen baby meer. Die is bijna peuter
Mijn voordeel is wel dat ze zichzelf 'bibi' noemt als ze een foto van zichzelf ziet
En vanmorgen noemde ze ook de meisjes van Kyara 'bibi'
Ik: "nee, dat zijn D en J. Die zijn net zo oud als jij
Riley: "Bibi"
:o
pi_147673095
Hier geen kotsgenen gelukkig, bij J. ook niet. Alleen zo'n weeïg gevoel, waardoor je geen zin hebt in eten (en koffie :()

Ik ben echt net zwanger, volgens zo'n zelfberekeningscalculatording 4.4 weken... De verloskundige mag er over een paar weken meer uitspraken over doen...

Ik rammel trouwens ook niet zo bij kleine baby's. Zie eigenlijk best op tegen het eerste half jaar. Maar daarna wordt t leuk, en als ze bijna 2 zijn, zijn ze op hun tofst! (valt het op dat J. over 2 weken jarig is *O* )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')