Hoest ruilen tegen hoofdpijn?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier was het 06:00 en dat ik vanavond nog kerstviering heb helpt ook niet mee. Iemand nog interesse in hoest? gratis af te halen ik ben er wel klaar mee.
aapie beterschap
shandaly troost je je bent niet de enige ouder die bestek vergeet.
Nee dank je die heb ik al.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hoest ruilen tegen hoofdpijn?
M'n probleem was niet zozeer dat ik het vergeten was, maar dat ik het überhaupt niet wist. Dat de plannen van school wederom anders waren dan waar ik vanuit ging.![]()
Anyway, ze belden ook nog dat er voor Lars nog geen bord/beker/bestek was, dus ik ben het maar langs gaan brengen, en ben meteen doorgereden naar de supermarkt voor een 1-persoons avondmaaltijd. En er liggen 84 gehaktballetjes klaar in de koelkast om straks door mij gebraden te worden.
Alles onder controle! Alleen dat thuiswerken schiet nog niet zo heel erg op...
MM, ik was erbij blijven liggen denk ik
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha MM, jaja..... dan weet je t helemáál zekerHoe ver ben je eigenlijk?
Echt jonge, mn eierstokken draaien rammelen overuren hierBest veel zwangeren in de omgeving weer, van heel pril tot hoogzwanger....... zo bijzonder allemaal!!
!
Oh wees blij!!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
Bij mij wordt het juist een stuk minder. Ben nog wel ontzettend blij voor de zwangeren, maar ik heb steeds minder het "Ik-wil-ooohook!!" gevoel
Oh dat ja hahaquote:Op woensdag 17 december 2014 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh ik rammel echt amper. Twee weekjes geleden bij zo'n kersvers babytje geweest en ik dacht vooral.. oh mên.. dat eerste half jaar. Ik mis meer het zwanger zijn dan weer dat kleine mensje eigenlijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |