Hoest ruilen tegen hoofdpijn?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier was het 06:00 en dat ik vanavond nog kerstviering heb helpt ook niet mee. Iemand nog interesse in hoest? gratis af te halen ik ben er wel klaar mee.
aapie beterschap
shandaly troost je je bent niet de enige ouder die bestek vergeet.
Nee dank je die heb ik al.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hoest ruilen tegen hoofdpijn?
M'n probleem was niet zozeer dat ik het vergeten was, maar dat ik het überhaupt niet wist. Dat de plannen van school wederom anders waren dan waar ik vanuit ging.![]()
Anyway, ze belden ook nog dat er voor Lars nog geen bord/beker/bestek was, dus ik ben het maar langs gaan brengen, en ben meteen doorgereden naar de supermarkt voor een 1-persoons avondmaaltijd. En er liggen 84 gehaktballetjes klaar in de koelkast om straks door mij gebraden te worden.
Alles onder controle! Alleen dat thuiswerken schiet nog niet zo heel erg op...
MM, ik was erbij blijven liggen denk ik
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha MM, jaja..... dan weet je t helemáál zekerHoe ver ben je eigenlijk?
Echt jonge, mn eierstokken draaien rammelen overuren hierBest veel zwangeren in de omgeving weer, van heel pril tot hoogzwanger....... zo bijzonder allemaal!!
!
Oh wees blij!!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
Bij mij wordt het juist een stuk minder. Ben nog wel ontzettend blij voor de zwangeren, maar ik heb steeds minder het "Ik-wil-ooohook!!" gevoel
Oh dat ja hahaquote:Op woensdag 17 december 2014 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh ik rammel echt amper. Twee weekjes geleden bij zo'n kersvers babytje geweest en ik dacht vooral.. oh mên.. dat eerste half jaar. Ik mis meer het zwanger zijn dan weer dat kleine mensje eigenlijk.
quote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:25 schreef L-E het volgende:
Ben ik de enige die wel geniet van dat eerste half jaar? Dat kleine, dat kwetsbare, dat onnozele..
Wat mij betreft wel, ik vond het begin ook vreselijk eigenlijk. Dat breekbare, dat communicatieloze, dat slaapgebrek, die véle voedingen, dat volstrekt hulpeloze... en dat je zelf nog zo'n explosief vat vol hormonen bent...quote:Op woensdag 17 december 2014 16:25 schreef L-E het volgende:
Ben ik de enige die wel geniet van dat eerste half jaar? Dat kleine, dat kwetsbare, dat onnozele..
Misschien is dat bij een tweede anders. Nu voelde ik me vooral klein, kwetsbaar en onnozel.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:25 schreef L-E het volgende:
Heeeeeeeerlijk ja! Die geluidjes! Die handjes! Die slow motion bewegingen!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:25 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:54 schreef GotC het volgende:
Je kindje ergens kunnen neerleggen en dat het gewoon bleef liggen op dezelfde plek
Oh, dan vastquote:Op woensdag 17 december 2014 16:45 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik sprak de hoop uit voor mijzelf..
Nopequote:Op woensdag 17 december 2014 16:25 schreef L-E het volgende:
qft!!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Kyara het volgende:
Daar word ik wel een beetje weemoedig van. Die eerste periode zoals met M. Dat komt gewoon nooit meer terug. Ook niet als ik nog 10 kinderen krijg. Net zoals de uitspraak "je krijgt nooit meer zoveel rust als tijdens het zwangerschapverlof van je eerste kind" ook zo waar is
Ha, I beg to differ... Op de eerste dag van mijn verlof lag ik in het ziekenhuis voor de inleidingquote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Kyara het volgende:
Net zoals de uitspraak "je krijgt nooit meer zoveel rust als tijdens het zwangerschapverlof van je eerste kind" ook zo waar is
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ha, I beg to differ... Op de eerste dag van mijn verlof lag ik in het ziekenhuis voor de inleiding
Ik hoop dat iig dit keer iig anders te doen....
Dat laatste herken ik ook! Ik zou het zo leuk vinden om ze allebei nog eens een weekje als baby te hebben. Niet eens om dingen te herkansen, maar gewoon even terug naar dat hele kleine, kwetsbare, lieve, fijne <3 <3 <3. Om de zoveel tijd heb ik ook zo'n gevoel van weemoed <3.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Kyara het volgende:
Ik vond die eerste periode echt heerlijk. Beetje cocoonen. M sliep alleen op mij ongeveer dus lekker op de bank series en 24 kitchen kijken, af en toe buiten wandelen en samen dutjes doenWe zaten echt helemaal in ons eigen wereldje. Maar met een 2e is dat echt anders. Dan draait de wereld ook gewoon door voor je eerste. En die wil ook van alles en naar buiten en kdv/school/psz of weet ik veel waarheen.
Daar word ik wel een beetje weemoedig van. Die eerste periode zoals met M. Dat komt gewoon nooit meer terug. Ook niet als ik nog 10 kinderen krijg. Net zoals de uitspraak "je krijgt nooit meer zoveel rust als tijdens het zwangerschapverlof van je eerste kind" ook zo waar is
Die had een te vroege eisprong.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
Omen hoe is t met je zus eigenlijk??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:17 schreef Gulara het volgende:
Wat jammer Omen.![]()
De kleine groofjes gemist,en die zijn juist zo leuk.
En kleine babies!Hoewel de mijne niet heel erg in z'n hum was kijk ik er erg erg naar uit.
Inderdaad hulpeloos onnozel en al die stuipige bewegingen. *rammel*![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 euro bij de Ikeaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:32 schreef mousemicky het volgende:
Mijn zoon ligt nu trouwens in zijn ledikant met een oud hoofdkussen van mij (50*70), en lijkt nu wel te willen gaan slapen... Dat ding is echt enorm in dat kleine bedje, dus ik ga maar eens googlen naar een kleiner peuterkussen. Anything for a good night's sleep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu moet ik maar eens werken anders was ik voor niks om 7:15 op kantoor.
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh ja dat is puur geluk he XM
Fieder, L huilde heel veel toch? Snap dat je dan nog even niet zo rammeltEn dan heb je straks gewoon een superlieve meehelpende kleuter, net als LE en Shandaly
Iets verder. Het is de regio die grenst aan mijn huidige regio. Dus nog wel te doen hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:01 schreef Shandaly het volgende:
Goed nieuws Danic!! Zal voor je duimen!![]()
Andere regio niet te ver weg?
Ja maar jij bent zwanger, dus dan mag datquote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef L-E het volgende:
Danic, dat is heel knap idd! Ik vind de verbanden die ze kunnen leggen echt onwijs intelligent, serieus.
Het loopt de spuigaten uit hier: mijn man hangt op de bank voetbal te kijken terwijl hij chips eet. Drie keer raden wie in dezelfde houding naast hem ligt, chips etend en wel
Whehe, meestal ben ik het iddquote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zwanger, dus dan mag dat
Dat doet mijn man ook! En dan roep ik: Overdrijf eens niet zo!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef LadyBlack het volgende:
Als we eens patat eten lebber ik die van E nog wel meestal even af om het meeste zout eraf te halen
Noem je mij een hippie?!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doet mijn man ook! En dan roep ik: Overdrijf eens niet zo!
Ik moest even terugzoeken idd Omen (je post kwam tegelijk met mijn reactie typen geloof ik), maar die dingen hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op kinderen he!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:57 schreef Omentielvo het volgende:
Oh. Dat klinkt zo lief![]()
Mijn ouders hadden een nieuw kerstkabelbaanhuisje gekocht en neergezet bij het raam. Zodra Riley binnenkwam viel het haar meteen op en ze vond het heel mooi. Ik vond het ook zo knap dat ze het gelijk zag gewoon
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef Omentielvo het volgende:
Danic, wat sneu![]()
Inca![]()
Mijn posts worden niet gezien. Ik vond het echt knap van Riley dat ze in ene keer de verandering op de vensterbank zag.
Haha, wat coolquote:Op donderdag 18 december 2014 21:39 schreef danic het volgende:
Hahaha die Bella. Rosalie doet dat ook! En ook dat met dr handje
dat je dan op die fiets zit met je goldielocks voorop en je ineens WRAAAAH hoort omdat er vogels in de berm zitten *gniffel*
L-E, ik denk dat ik meer probeerde te zeggen dat de oorzaak niet In de voeding ligt, maar het kan natuurlijk best zo zijn dat de oplossing daar wel ligt. Alleen weet ik zelf niet echt waar te zoeken....
Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Inca, rammelen lijkt me in jouw geval ook wat ingewikkeld..... Gelukkig heb je een dochter die dinosaurussen nagromt en cartoonesk lacht
Wat klinkt dat grappig.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, wat coolBella staat regelmatig onderaan de (huge-ass, as you know
) kattenkrabpaal naar de katten te 'WRAAAAHHH'-en, die dan extreem onnozel naar beneden gluren vanuit hun hangmatjes
Haha, opa's zijn dan ook het állerleukstquote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef Omentielvo het volgende:
Riley haar opmerk-skills heeft ze niet van mij.![]()
En voor alle Kerstspullen krijgt opa een compliment. "Oh mooi, opa daan"
Kind is zwaar opa fan
Inca, je hebt gelijk. Ik weet ook dat ik me echt niet schuldig hoeft te voelen. Het is een stukje onzekerheid of ik het goed doe. Net als dat ik me regelmatig afvraag of de hechting goed is gegaan.
Er zijn ook genoeg momenten dat ik niet twijfel en ik weet zelfs dat het allemaal goed gaat. Maar een klein dingetje kan me weer helemaal onzeker maken. En dan maalt het zo erg dat ik mijn onzekerheid als waarheid ga aanzien
Dit is ook een van de redenen dat ik een psycholoog gebeld heb. Ik zit me zelf te erg in de weg gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik trouwens al een keer gemeld dat ik jullie tof vind? En dat ik t stom vind dat ik over minder dan een maand dit topic moet verlaten
Inca, Bella klinkt echt hilarisch
LE, het is bijna kerst, dan mag dat
LB, ik doe hetzelfde met patatjes
Het slapen in het peuterbedje gaat trouwens verbazingwekkend goed. Twee weken geleden riep ik nog dat het niets ging worden, hoe snel ze kunnen veranderen he. Ow besloot ook dat het ledikantje uit z'n kamer moest
en dan komen de vragen he: gaat het extra ledikantje in de verkoop of bewaren we hem.... Ik had gezegd: nummer 3 over een jaar of 4![]()
Ok, dit gaat vast lullig klinken Omen, maar focus eens niet zo op hoeveel mensen op je reageren. Ik weet dat je problemen hebt met je onzekerheid en ik denk dat het heel goed is dat je daarmee aan de slag gaat.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef Omentielvo het volgende:
Danic, wat sneu![]()
Inca![]()
Mijn posts worden niet gezien. Ik vond het echt knap van Riley dat ze in ene keer de verandering op de vensterbank zag.
Wat sneu dat ze er weer zo'n last van had.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef danic het volgende:
Nee helaas. Ze had dit al met alleen flesvoeding...ook bij de kinderarts geweest enzo.
Normaal gaat het goed met de medicijnen, waarom nu niet weet ik niet.
Gelukkig volgen er snel meerquote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef Loj het volgende:
Had ik trouwens al een keer gemeld dat ik jullie tof vind? En dat ik t stom vind dat ik over minder dan een maand dit topic moet verlaten
Hier ben ik het wel heel erg mee eens, alleen dan vanuit persoonlijk perspectief. Het schrappen van 'pakjes en zakjes' en veel suiker doet bij mij ook veel goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:39 schreef L-E het volgende:
Danic, darmen kunnen snel reageren op dingen die standaard in onze 'normale' voeding zitten, omdat we zoveel bewerkte voeding eten. Suiker bijvoorbeeld (zelfs in brood), e-nummers, medicatie is ook iets wat veel met je darmflora doet. Ik geloof dat als je er gevoelig voor bent, je er niet komt met gewoon wat meer fruit eten. Dan zou je eigenlijk puurder moeten eten, minder zooi binnen krijgen, en dan kijken of je effect ziet. Maar dat is best een hele stap als dat niet je eetpatroon is.
Onze oudste heeft jarenlang aangemodderd met zijn darmen. Altijd buikpijn, altijd slijm poepen, nooit normale ontlasting. Kinderarts ingeschakeld, kweken afgenomen, noem het maar op. Uiteindelijk zijn wij meer dan een jaar geleden gestart met beter eten, en dan niet beter als in iets meer groente en fruit, maar gewoon geen pakjes en zakjes meer, zo veel mogelijk from scratch maken zodat we weten wat er in zit, ook veel minder brood eten, en zijn darmproblemen zijn over. Helemaal. Als we op vakantie zijn of een weekend weg en we eten iets meer voorbewerkt voedsel, dan krijgt hij meteen weer klachten. Voor ons dus heel duidelijk dat er een verband is, en dat vergroot ook wel de intrinsieke motivatie om op deze manier met voeding bezig te blijven. Maar echt, het is iets wat wij kunnen doen omdat ik altijd thuis ben en er dus de tijd voor heb, ik snap echt dat niet iedereen dat kan of wil. Maar het heeft ons wel erg bewust gemaakt van hoe veel meuk je alsnog binnen krijgt als je denkt goed bezig te zijn met eten (dat je een biologische soep bij ah koopt, en dat aan je baby wil geven, en dat er dan suiker in zit, tsja).
Enniehoe, ik zat dit stokpaardje nu weer even terug de kast inen ik hoop wel dat ze op een dag van haar klachten af komt, want dit lijkt me ook niks. Oh, en nog een tip waar je wel iets mee kan wellicht: al lijnzaad geprobeerd? Stickertje heeft ook wel eens moeite met poepen, die krijgt om de dag een lepeltje lijnzaad in zijn yoghurt en dat maakt een wereld van verschil
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
Spark, no worries hoor! Ik ben.er.nog eennn ela en xm en shandaly en suikert en mabawa ennn limone en le en de rest die ik nu per ongeluk vergeet
Dubbel werk ook toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:58 schreef Kyara het volgende:
Ik kook heel puur voor de kinderen maar grijp voor onszelf toch snel naar de pakjes en de zakjes. Beetje jammer.
kut, ik wist hetquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Dubbel werk ook toch?Ik kook gewoon vrij simpel momenteel, en zet de zout peper en andere smaakmakers op tafel. En dan gooi ik een flinke dosis zout op mijn eten, draai het dopje dicht en 'strooi' dan ook nog wat over E's bordje, want ze is aanbeland in de 'OOK?!'-fase
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, duidelijk, ik val hier niet genoeg op......Tijd voor meer foto's dus!!!!
![]()
[ link | afbeelding ]
4??quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Tally het volgende:
Ik kook hier wel eens 4 verschillende potje. Ja ik verwen ze
Uiteraard. Ik hoef echt niet elke avond hollandse pot hoor. Ik vind dat echt niet lekker. Net als vanavond eet hij andijvie en ik wokgroenten en garnalen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
4??
Dan verwen je je man en/of jezelf ook?
Je moet echt niet zo vroeg aan de wijn gaan hoorquote:
Wij eten ook apartquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
Dubbel werk ook toch? Ik kook gewoon vrij simpel momenteel, en zet de zout peper en andere smaakmakers op tafel. En dan gooi ik een flinke dosis zout op mijn eten, draai het dopje dicht en 'strooi' dan ook nog wat over E's bordje, want ze is aanbeland in de 'OOK?!'-fase
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:20 schreef L-E het volgende:
Even tussen alles door: echo vanmorgen was ook goed, het leeft en het beweegt en we krijgen serieus heus waar een derde kindje omg!
Even tussen alles door: echo vanmorgen was ook goed, het leeft en het beweegt en we krijgen serieus heus waar een derde kindje omg!
Meh, irritant als je er niet hetzelfde instaat.....quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook. Maar van de week de reactie van mijn man gezien en die derde gaat er hier echt niet komenDus eens kijken of ik die anticonceptie kan lozen door iets permanents te maken.
Ik lees ook overal overheen blijkt welquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, duidelijk, ik val hier niet genoeg op......Tijd voor meer foto's dus!!!!
![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Door het medisch traject wilde hij eigenlijk al geen tweede. Het heeft zoveel tijd in beslag genomen (en verdriet) dat hij bang was dat Zoë wat tekort zou komen. En toen was het ons inderdaad zelf gelukt (en daar kwamen we achter door ons te melden voor het medisch traject waar je bloed voor moet laten prikken). Hij vind het met 2 nu zo druk en moeilijk dat hij een derde niet aan zou kunnen. Kan je nagaan dat ik nu sinds de geboorte van Fee alles zelf doet omdat ik toch geen werk hadquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Meh, irritant als je er niet hetzelfde instaat.....
Maarre, is dat vanwege aarzeling over een medisch traject? Want eigenlijk is t jullie zelf gelukt toch?
Dan zou ik het ook voorkomenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
LB wat is ze toch leukwat een lange haren!!
Mijn moeder kookte vroegah ook voor iedereen apart, meestal 3 of 4 maaltijden. Dat wil ik zo graag voorkomenmaar L eet op het moment echt flut. Of duwt meteen zn bord weg of neemt 2 happen. Laatst at hij een stukje kip en ik wilde bijna dansen
Deal!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:29 schreef L-E het volgende:
Ha zwangere Limone, die wil ik ook hebben! Als jij 'm nou koopt, leen ik 'm wel van je, goed?
Whutquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Deal!
Nou LB! Wat een echt kind al!En mooi natuurlijk.
Mijn M. eet alles nog en dan vooral met banaan. Het is een beetje haar ketchup. Volgens mij zei Omen dat baby's geen smaak hebben en dat klopt hier wel. Haar lievelings is op dit moment broccoli, met courgette en banaan ().
Dit is het precies. Ik weet dat ik dingen fout doe, maar op sommige momenten kan ik het gewoon niet loslaten. Ik hoop zeker dat de hulp me goed ga doen. Niet alleen voor mij. Maar ook voor Riley. Ik wil haar mijn onzekerheid echt niet meegevenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Omen, alweer ziek.. Beterschap! Gelukkig is het niets ernstigs maar het duurt echt al lang nu he?
wat betreft je onzekerheid, lastig he? Je weet van binnen heus wel dat het je eigen ding is maar om het los te laten is heel erg moeilijk. Ik hoop oprecht dat de hulp je goed doet.
Haha. Geweldig die dreumesjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Deal!
Nou LB! Wat een echt kind al!En mooi natuurlijk.
Mijn M. eet alles nog en dan vooral met banaan. Het is een beetje haar ketchup. Volgens mij zei Omen dat baby's geen smaak hebben en dat klopt hier wel. Haar lievelings is op dit moment broccoli, met courgette en banaan ().
De kunnen wel lachen hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef vencodark het volgende:
Leuke foto's trouwens.Kyara, je dames kijken wel vaak beetje heul serieus hè. Ernstige zaak ook: opgroeien met zo'n tweelingzus de hele dag om je heen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef Kyara het volgende:
Deze ook nog even delen: lenig klimgeitje
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef danic het volgende:
Jemig wat is J lang zo zeg (D dus ook maar dat zie je niet zo hè)
Ik twijfel nu wel erg wie wie is, want van de gezichtjes zou ik zeggen dat D staat, maar ik kan me herinneren dat je J altijd rood/roze aantrok.....
Eva zat toen op de onderste lijn en werd ziek tijdens de 2 - jaar controle. Toen viel ze van de curve afquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef Kyara het volgende:
Rosalie op de -1
Ja, meende me al te herinneren dat Eva wat kleiner/fijner was. Sowieso ook heel ander type he.
Aha! Ligt dus aan de zeeman. Hier worden de 86 shirts daarvan idd ook te krap. En bij v&d paar dingen gekocht, het ene is op maat, andere krap aan en een broek weer veel te grootquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:28 schreef hilliebillie het volgende:
Ik denk dat hier 86 ook nog wel even zal passen. Alleen de zeeman shirts beginnen nu écht te klein te worden.
Short heb ik hier ook nog een of twee maat 80 liggen voor met een maillot er onder. En tot een week geleden had ik ook de rompers maat 74-80 in de kast liggen. Maar dat werd toch krap
Ik denk dat hij na het posten meteen is gaan kijken hoelang hij al in dezelfde maat zit. Al die dreumesjes doen constant aan vergelijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hij postte 'o'. Kwam ook lekker bijdehand over als reactie op jouw post
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hij postte 'o'. Kwam ook lekker bijdehand over als reactie op jouw post
Aiden zit al zeker sinds de zomer ofzo in maat 5 terwijl hij echt niet breed of groot is. Denk dat dit ook de laatste 2 pakken in deze maat zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:34 schreef Kyara het volgende:
Ik zag gister op timehop dat ze hier al een jaar in luiers maat 4 zitten
We gaan nu zo langzamerhand wel over naar maat 4+ want het begint was smal te worden
4+? Of bestaat dat niet bij elk merk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:16 schreef GotC het volgende:
Ik twijfel ook over overstappen naat maat 5. Hij lekt echt om de haverklap door. Maar heb nou niet het idee dat maat 4 te klein is
Als het niet afzakt, geen striemen wegens te strak, geen overschot luier tussen de benen en geen stringluier. En niet doorlekken. Dan vind ik het wel passendquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef vencodark het volgende:
Ik voel mij een newb maar hoe meten/zien jullie dan of de maat goed is?
Sticker is een schatje, maar ook niet bepaald een toonbeeld van voortvarendheid in ontwikkeling hequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef Kyara het volgende:
Sow, dat is snel L-E!
Ik heb wat dat betreft hele slome kinderen.
Misschien is hij op dat vlak wel heel snel. Het kan, je weet het nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Sticker is een schatje, maar ook niet bepaald een toonbeeld van voortvarendheid in ontwikkeling heIk verwacht geen wonderen tbh.
Als hij goed aansluit, en niet doorlekt. Je ziet het vooral als de maat niet goed isquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef vencodark het volgende:
Ik voel mij een newb maar hoe meten/zien jullie dan of de maat goed is?
E is vandaag bij een vriendin geweest, en die had haar ook een 4-luier omgedaan. Het kan best, maar ik vind t zelf niet fijn bij het verschonen. Om het echt goed om te krijgen moet ik dan zo sjorren....quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:14 schreef Kyara het volgende:
Hier raken de plakkers elkaar nog steeds met maat 4Maar het deel tussen de benen begint nu wat smal te worden. Dus die enkele keer dat ze s nachts poepen (en daar dus een hele nacht in blijven liggen
) dan houdt de luier het niet.
Hebben we idd nu thuis, maar dat is gegarandeerd elke luier doorlekkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
4+? Of bestaat dat niet bij elk merk?
Ballonnen, frietjes, nuggets, D.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef Kyara het volgende:
Zei iemand frietjes?
[ link | afbeelding ]
De bal werd niet gevangen hoor!quote:Op zondag 21 december 2014 09:13 schreef LadyBlack het volgende:
E is 1x uit logeren geweest bij een vriendin. Helemaal prima, behalve 's ochtends; ze is net als dr moeder geen ochtendmens, dus de bv 's ochtends in bed hebben we allebei nog wel nodig
En ik vermoed ook kiezen, want t begint weer lekker gevoelig te wordenEn dan is geen enkele luier dus goed? Fijn, dan weet ik dat vast
Overgooien met een tennisbal klinkt sowieso eindeloos knap
Inca, wagenziek lijkt me echt vreselijkIs die leeftijdsgrens echt heel hard? Ik zou ook staan te popelen om t te bestrijden met pilletjes
Aapie, aiHeeft ze daarna nog goed geslapen? En hoe is het met je knie?
Zo lief!quote:Op zondag 21 december 2014 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ooh wat klinkt dat naar zegEn Stef had t dus ook?
E is gisteren nog een groot deel van de dag bij een vriendin van mij geweest, dat vindt ze gelukkig alleen maar leuk! Hoorde haar 's avonds in bed nog even de dag doornemenAlle namen, dat we pannenkoeken hadden gegeten...
![]()
Ik snap haar buien wel. Heel eerlijk gezegd voel ik me ook wel zo door dat stomme gehoest en verkouden zijn. En ik zou het liefst ook even een potje huilen. Slaan heb ik trouwens geen behoefte aan. Maar ik ben dan ook geen twee meerquote:Op zondag 21 december 2014 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oi Omen, is de gezellige fase uitgebreid met deze buien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |