SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik kan me er ontzettend over verbazen dat mensen iets in haar zin.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal over Hélene joh.
Jij hebt gewoon iets tegen blanken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan me er ontzettend over verbazen dat mensen iets in haar zin.
RASCIST!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon iets tegen blanken.
Knotsgek en dan 2-1?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag wil ik jullie voorspelling van deze knotsgekke wedstrijd horen.
Ik voorspel een 2-1 overwinning voor PSV.
Ze ontlopen elkaar niet zoveel, maar nu het in Eindhoven is en Toornstra niet mee kan doen, zal PSV een kleine overwinning boeken. 2-1 of misschien 3-2 als de wedstrijd echt los komt.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag wil ik jullie voorspelling van deze knotsgekke wedstrijd horen.
Ik voorspel een 2-1 overwinning voor PSV.
Ze ontlopen elkaar wel degelijk wat.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:25 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ze ontlopen elkaar niet zoveel, maar nu het in Eindhoven is en Toornstra niet mee kan doen, zal PSV een kleine overwinning boeken. 2-1 of misschien 3-2 als de wedstrijd echt los komt.
xxxxtwitter:Tussendelinies twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:00:29De vermoedelijke basisopstelling van Feyenoord is dit seizoen goed voor maar 14 Eredivisiegoals...#psvfey reageer retweet
Qua niveau ontlopen ze elkaar uiteindelijk niet zoveel. Ook al moeten ze het beiden van andere zaken hebben. Dat eerste is wel relevant voor de voorspelling en vandaar een nipte overwinning voor PSV (thuisvoordeel + Feyenoord mist een keyplayer).quote:Op woensdag 17 december 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze ontlopen elkaar wel degelijk wat.
PSV kan niet zo goed verdedigen. Fuck die elf tegengoals, schijterie. Aanvallend kunnen ze wel wat.
Feyenoord kan goed verdedigen maar niet scoren.twitter:Tussendelinies twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:00:29De vermoedelijke basisopstelling van Feyenoord is dit seizoen goed voor maar 14 Eredivisiegoals...#psvfey reageer retweet
Laten we alsjeblieft niet vergeten dat Feyenoord niet veel pittige wedstrijden heeft gehad. In de weken dat het rozengeur en maneschijn was. Dat wil iedereen nog wel eens vergeten lijkt het.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Qua niveau ontlopen ze elkaar uiteindelijk niet zoveel. Ook al moeten ze het beiden van andere zaken hebben.
Feyenoord heeft een zeer matige seizoenstart gehad, maar de laatste tijd zijn ze wel beter gaan voetballen en het is nou ook niet zo dat PSV een erg hoog niveau haalt. Ik denk dat ze elkaar momenteel niet zoveel ontlopen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet vergeten dat Feyenoord niet veel pittige wedstrijden heeft gehad. In de weken dat het rozengeur en maneschijn was. Dat wil iedereen nog wel eens vergeten lijkt het.
PSV staat niet voor niets zo'n 9 punten voor Feyenoord.
Op een schaal van een tot tien interesseert wat jij wel of niet gelooft me zo weinig dat het de schaal niet haaltquote:
Zou hij bang zijn voor Memphis?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:53:03Nog niet bevestigd door #Feyenoord, maar hoor dat Boetius ziek is afgehaakt voor #psvfey reageer retweet
<----quote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Zou hij bang zijn voor Memphis?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:53:03Nog niet bevestigd door #Feyenoord, maar hoor dat Boetius ziek is afgehaakt voor #psvfey reageer retweet
Omdat Depay zo goed speelt?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Depay heeft in zijn wedstrijd tegen Dordrecht, waarin hij hemeltergend slecht speelde, meer laten zien dan Boëtius in het hele seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |