abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147718923
Herkenbaar kursor! Ook een voed- en kolffokker hier :D vandaar veel typfouten. Hihi

Ik vind het fijn om soms even o der O weg te zijn. En dan vibd ik het ook erg fijn in weer thuis te komen. Mirgen en overmorgen ga ik uit! Voor het eerst sinds 23 juni- toen had ik n bruiloft. Ik kijk er al twee weken naar uit.
pi_147719216
Ik fok ook vooral als ik met saar en n fles zit..

En nondeju, ik draai 3x mee op mn vrijwiligerswerk en nu voelt mn keel als schuurpapier en zit mn neus half dicht en koppijn :X
Ik heb helemaal geen tijd voor deze onzin...
S. 2014
J. 2016
pi_147719263
Toen ik aan mijn stiefmoeder vertelde dat ik na mijn verlof weer 30 zou gaan werken (wat nu teruggeschroefd is naar 24), zei ze niet zoveel, maar blik sprak boekdelen. Zij heeft me er zo naar laten voelen over hrt feit dat ik dat wilde gaan werken. En ze heeft niet eens zelf kinderen. En zo zijn er zat andere mensen heb ik gemerkt... Daar zou je eigenlijk boven moeten staan, maar dat is gewoon lastig....

SQ, zoals vele hier zeggen, het begin is lastig maar het voelt na verloop van tijd echt wel beter.
  donderdag 18 december 2014 @ 21:17:48 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_147719375
GM, wat doe jij voor vrijwilligerswerk?
disclaimer
pi_147719556
Onze kinderen breng ik om 7:30 uur en ze worden twee dagen om 17:00 uur opgehaald en één dag om 18:00 uur.

Vandaag heeft S zijn beste dag ever gehad op het kdv. :o Bijzonder, want zijn broer was thuis ivm waterpokken. S heeft de hele dag gelachen en gespeeld en gesjanst zeiden de juffen. O+
Toen T alleen naar het kdv ging omdat S waterpokken had, heeft T ook een hele gezellige dag gehad. Ik vind dat toch op een of andere manier wel bijzonder, dat ze zonder elkaar beter functioneren daar. :? Het kan natuurlijk toeval zijn, maar het was de juffen echt opgevallen.
Voor mij is dit wel een bevestiging dat het echt belangrijk is om zelfs bij de baby's te zorgen voor af en toe een dag individuele aandacht. Ik ga maar eens bedenken hoe we dat vorm gaan geven.

Ik kijk naar "een huis vol" via uitzending gemist. De drukte hier in huis valt nog wel heul erg mee vergeleken met dat. :o
pi_147719678
Bij oudste vond ik het helemaal niet lastig. Iedereen kon naar mijn idee beter voor m'n kind zorgen dan ik, dus zeker de crèchejuffen. En ik kon weg uit huis, die muren, ze vlogen op me af en het idee om thuis te zijn was vreselijk.

Met de jongste ging het gelukkig wel wat beter met me, maar het principe opvang en kind wegbrengen was niet nieuw voor me.

Twijfel wel nog steeds over hoeveel werken goed voor me zou zijn. 29 uur is de bedoeling (nu nog aan het opbouwen en denk ook dat ik dat graag wil...vaag), maar heb de opdracht na te denken over tijdelijk 24 uur (juist voor mezelf ;)). Bij oudste werkte ik ~32 uur.
pi_147719780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
GM, wat doe jij voor vrijwilligerswerk?
Ik help bij een stichting die zich inzet voor mensen die weinig tot niks hebben, alleenstaande, koppels, en gezinnen.

2x per week delen wij voedselpakketten uit, en 1x per mnd kunnen deze mensen ook kleding uitzoeken.
Verder hebben we sinterklaas gevierd vd kinderen, streven we ernaar om n kerstpakket te kunnen geven en gaan we min 1xper jaar n weekend kamperen.

Dit uiteraard met hulp van sponsers en donaties.

Komt echt schrijnende verhalen tegen, en mensen zijn enorm dankbaar.. Dus krijg je af en toe verkoudheid cadeau :+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 18 december 2014 @ 21:28:38 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_147719843
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik help bij een stichting die zich inzet voor mensen die weinig tot niks hebben, alleenstaande, koppels, en gezinnen.

2x per week delen wij voedselpakketten uit, en 1x per mnd kunnen deze mensen ook kleding uitzoeken.
Verder hebben we sinterklaas gevierd vd kinderen, streven we ernaar om n kerstpakket te kunnen geven en gaan we min 1xper jaar n weekend kamperen.

Dit uiteraard met hulp van sponsers en donaties.

Komt echt schrijnende verhalen tegen, en mensen zijn enorm dankbaar.. Dus krijg je af en toe verkoudheid cadeau :+
oh, dat is wel leuk!

Kursor, kon ik je maar een confidence boost doneren. Je doet t zo goed! :*
disclaimer
pi_147719875
Ik werk 24 uur in de week.
Genoeg om iets voor mezelf te hebben en genoeg om F te zien groeien en bloeien.
En financieel genoeg is ook handig ;)
pi_147720005
Wat goed dat je je daarvoor inzet GM. ^O^

Ik kom niet verder dan wijkcoördinator zijn voor het Beatrixfonds. En zelfs dat vind ik eigenlijk teveel gedoe nu met 3 kinderen.
Ik zou graag bijvoorbeeld buddy zijn van iemand die in het bejaardenhuis zit of op een andere manier ziek is en zelf weinig kan. Misschien kan ik dat oppakken als de kinderen straks allemaal op school zitten.
pi_147720208
"Ik kom niet verder dan" :D _O- NIKKI! Je hebt drie kinderen, waarvan een tweeling, en je werkt tig uren in de week! Ik ga me nu schuldig voelen dat ik met één baby en verder bijzonder weinig om handen verder niks doe voor de samenleving. Houd eens op :+ .
  donderdag 18 december 2014 @ 21:37:51 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147720317
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef BlueEyes het volgende:
Ik werk 24 uur in de week.
Genoeg om iets voor mezelf te hebben en genoeg om F te zien groeien en bloeien.
En financieel genoeg is ook handig ;)
Af en toe overweeg ik ook weer te gaan solliciteren :@. Met mijn bedrijf verdien ik momenteel alleen genoeg om mijn eigen vaste kosten te kunnen dekken, en extra dingen moeten dus altijd van mijn man komen. We hebben het heel bewust zo afgesproken, maar mis soms de financiële onafhankelijkheid wel. Vooral ook icm dat het thuiszitten met baby me soms echt kan aanvliegen -O-.
KuikenGuppy
pi_147720633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik kom niet verder dan" :D _O- NIKKI! Je hebt drie kinderen, waarvan een tweeling, en je werkt tig uren in de week! Ik ga me nu schuldig voelen dat ik met één baby en verder bijzonder weinig om handen verder niks doe voor de samenleving. Houd eens op :+ .
Iets met dat ik niet stil kan zitten enzo... ;)
pi_147720710
Jij bent stiekem gewoon twee mensen. Een tweeling-NIKKI met één FOK-account. Dat is het gewoon!
  donderdag 18 december 2014 @ 21:47:44 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_147720763
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Af en toe overweeg ik ook weer te gaan solliciteren :@. Met mijn bedrijf verdien ik momenteel alleen genoeg om mijn eigen vaste kosten te kunnen dekken, en extra dingen moeten dus altijd van mijn man komen. We hebben het heel bewust zo afgesproken, maar mis soms de financiële onafhankelijkheid wel. Vooral ook icm dat het thuiszitten met baby me soms echt kan aanvliegen -O-.
hebben jullie je financien gescheiden dan?

En Nikki, doe normaal :P jij hebt een fulltime baan, geen poets en twee baby's, dat je er überhaupt nog wat naast doet is al krankzinnig :')
disclaimer
pi_147720905
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik fok ook vooral als ik met saar en n fles zit..

Dit moet je me even uitleggen zodat ik het ook kan. Ik zit namelijk met A. in het kommetje van m'n linker- of rechterarm, en dan de fles in de andere hand. Fokken tijdens het voeden gaat dus nu niet meer! Hoe doe jij dat :D ?
pi_147720974
Nou NIKKI, ik maak een diepe buiging voor jou... Ik heb alleen maar saar en de stichting, ik ben nog toos werkeloos.. :p
S. 2014
J. 2016
  donderdag 18 december 2014 @ 21:52:00 #293
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147721000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dit moet je me even uitleggen zodat ik het ook kan. Ik zit namelijk met A. in het kommetje van m'n linker- of rechterarm, en dan de fles in de andere hand. Fokken tijdens het voeden gaat dus nu niet meer! Hoe doe jij dat :D ?
In de hand vd arm waarop je A hebt liggen? :P

Hier ook een kolf/voed/slaapbaby fokker!
pi_147721007
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik lees mee!
pi_147721055
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

In de hand vd arm waarop je À hebt liggen?
Met 1 hand dan bedoel je? Dat gaat bij mij niet werken dan vrees ik.
pi_147721065
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Jij bent stiekem gewoon twee mensen. Een tweeling-NIKKI met één FOK-account. Dat is het gewoon!
Busted! }:|

Ik moest hard lachen!
  donderdag 18 december 2014 @ 21:53:41 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_147721090
Voedingskussen? Ik heb tijdens het borstvoeden twee armen vrij, dus 1 vrije arm moet haalbaar zijn met fles :P
disclaimer
pi_147721105
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Met 1 hand dan bedoel je? Dat gaat bij mij niet werken dan vrees ik.
Ja zo doe ik het ook. Lezen lukt zo in ieder geval. Posten is lastiger.
pi_147721112
Haha razz, saar ligt op mijn linkerarm en steunt op mn been, fles in rechterhand en mobiel in linkerhand. :D

Is binnekort ook verleden tijd want ze gaat mn mobiel steeds meer ontdekken..
S. 2014
J. 2016
pi_147721144
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

In de hand vd arm waarop je A hebt liggen? :P

Hier ook een kolf/voed/slaapbaby fokker!
Daarmee bedwing ik A. die vanalles* wil doen tijdens het drinken :')

* De slab pakken, de fles pakken, de speen pakken, zich omdraaien om ergens naar te kijken, mijn haar pakken, naar haar handjes kijken, haar handjes in haar mond stoppen, tralalalala

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 21:55:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')