Och SQquote:Op donderdag 18 december 2014 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteindelijk komt het echt wel goed en dat weet ik ook wel. Maar ik ga mn meisje zo ontzettend missen![]()
straks raakt ze helemaal van me vervreemd
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:27 schreef Burdie het volgende:
Ik moet de woorden die beginnen met papa echt twee keer lezen... paparol... papárol? Een soort parel? Oh, wacht... Papadagen, een papegaaisoort? Gen van een papadaOh wacht...
Lieverd niet zo druk makenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Moeders die ook vier / vijf dagen werken, hoe beïnvloedt dat de band met jullie kind? En hebben jullie tips om de papa wat zekerder te krijgen hier in?
Ik heb daar ook weinig problemen mee gehad...quote:Op donderdag 18 december 2014 18:00 schreef JufMariska het volgende:
. Maar merk wel dat ik het juist fijn vind om af en toe even een uurtje (of 2) weg te zijn, daarin ben ik al anders dan veel moeders hier geloof ik
Hele lange dagen...quote:Op donderdag 18 december 2014 20:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Hoe lange dagen maken jullie kinderen op het kdv?
Een dikke +1 op dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef Skoap het volgende:
[..]
Lieverd niet zo druk maken(En ja de eerste dag dat ik Luc naar het KDV bracht liepen de tranen over mijn wangen terwijl ik er heen liep
)
ik werk 36 uur. Mijn man haalt en brengt Luc en brengt hem eigenlijk elke avond naar bed
Ik ben nog steeds Luc zijn favoriet. Hij knuffelt me helemaal plat, hij hoeft me maar te zien of begint enorm naar me te lachen. De band is echt perfect. Ik werk geregeld zelfs 10 uur, waardoor ik hem soms maar 1 uur per dag echt mee maak ('s ochtends 30 min tot 60 min en 's avonds hetzelfde) (In het begin was dat trouwens meer omdat hij nog een fles kreeg 's avonds en vaak lekker bij ons op de bank lag te tukken)
Hij is super vrolijk, heeft het enorm naar zijn zin op het KDV. Vrijdag is wel echt onze dag samen.
Dan probeer ik hem extra aandacht te geven en mijn laptop/telefoon zoveel mogelijk links te laten liggen als hij wakker is.
Tips voor je man heb ik helaas niet. Maar ik denk dat dat vanzelf goed komt. Als hij straks hele dag alleen met haar is, vinden ze vanzelf een goed ritme samen. Dat kost denk ik gewoon wat tijd
Het gaat goed komen echt waar
En serieus toen ik 1 uur aan het werk was, was het eigenlijk ook weer heel erg fijn. Eindelijk iets anders dan luiers & flesjes (of borstvoeding)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |