abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2015 @ 23:56:40 #76
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_151879794
Alleen zo jammer dat het ca. elk half jaar is. Dan wordt ik weer gedwongen om de nieuwste van de nieuwste te halen :r
Irene is bae <3
pi_151939372
Derde dag dat ik de Z3 heb, wat een fijne telefoon! _O_ En wat een verschil als je een 3 jaar oude telefoon gewend bent :o .
Natuurlijk is hij al een paar uur nadat ik hem had gevallen maar daar kon hij gelukkig tegen.
Alleen de accu gaat wel vrij snel leeg, maar dat komt ook omdat ik hem veel gebruik en niets aan besparende opties aan heb staan.
pi_151940014
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Derde dag dat ik de Z3 heb, wat een fijne telefoon! _O_ En wat een verschil als je een 3 jaar oude telefoon gewend bent :o .
Natuurlijk is hij al een paar uur nadat ik hem had gevallen maar daar kon hij gelukkig tegen.
Alleen de accu gaat wel vrij snel leeg, maar dat komt ook omdat ik hem veel gebruik en niets aan besparende opties aan heb staan.
helderheid lager zetten anders. vind het jammer dat de Z3 een zwaar overgesatureerd scherm heeft, hopelijk heeft de z4 dat niet...
pi_151945397
Achterkant van mijn Z begint los te komen, dat pas na 2 jaar :D
  woensdag 20 mei 2015 @ 19:21:39 #80
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_152797967
Bij mij is eergister de usb-pen afgebroken dus eerst paniek maar gelukkig kan je de Z ook met de magnetische plekken opladen dus gelijk het DK26 dock gekocht en werkt prima, gelukkig _O_

woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_152876374
Hoewel ik echt kan genieten van mijn Xperia Z3 Compact qua grootte en snelheid hebben ze echt wat design fails gemaakt. Dat dubbele glas wat spontaan breekt, achterkant is al gebroken terwijl er de screen protector van Sony op zat. Nu gaat mijn headphone jack ook kapot met verschillende soorten oortjes, hij valt telkens uit onderweg.

Nu is dat laatste wel op te lossen met een bluetooth headsetje en is dat eerste niet erg zolang het niet aan de voorkant zit, maar ik denk dat dit niet de bedoeling is van een toestel van 2 maanden oud.
pi_153026962
quote:
Weet je het zeker? Ik heb het gevoel dat de Z3+ een tijdelijk zoethoudertje van Sony is omdat ze nog niet klaar zijn met hun echte toptoestel ( of wachten op een betere soc eind dit jaar )

Het zou zomaar kunnen dat dit het nieuwe toestel ( gelekte concept ) gaat worden en als ik Sony was zou ik van dit design ook niet meer afwijken:

Als ik mijn Z2 voor een mooi bedrag kan verkopen wil ik de Z3+ nog wel nemen maar anders wacht ik wel even op het echt vernieuwende Sony toestel. O+
pi_153153410
Op de Z3 geen nl alert gekregen. Zou wel moeten, anderen hier last van?
  maandag 1 juni 2015 @ 13:38:51 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153154715
Had iedereen m moeten hebben, of alleen als je je daarvoor opgegeven had?
Ik heb ook niets ontvangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_153154762
Stevige telefoon, heb de Z versiei (zonder nummer)
bijna twee jaar nu, begint traag te worden, is dit normaal? traag in de zin van dat het typen op whatsapp soms helemaal vastloopt, apps die moeilijk openen of traag openen etc etc
Zie!
pi_153156778
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Leandra het volgende:
Had iedereen m moeten hebben, of alleen als je je daarvoor opgegeven had?
Ik heb ook niets ontvangen.
Als ik kijk bij ns alert en android sites, staat er overal dat sony's het allemaal automagisch hebben.
pi_153157111
Nl alert werkt nog niet op 4g,behalve bij KPN, ik kreeg m wel binnen op z3c met KPN 4g
pi_153157200
Ah right

Mooi zo

Want zou niet weten hoe het uit moet en ik wil het niet.
pi_153157500
Sony gebruikt eigen App en kan volgens mij niet uit :(
pi_153157964
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Sony gebruikt eigen App en kan volgens mij niet uit :(
Fuck
pi_153158847
Ik overweeg nu om Z3 compact in huis te halen, nu dat mijn iPhone 5 (2,5 jaar oud) niet zo goed meer werkt. Hij gaat nu maar 3 uur mee en hij valt ook telkens uit.

Alleen.. ik heb nu bijna vier jaar een iPhone gehad en ik weet niet of ik wel aan Android kan wennen.
Ik lees ook overal op internet dat de scherm van Z3 compact erg fragiel is en dat het extreem snel kapot gaat, is dat zo? Of is dat erg overdreven?
pi_153159131
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:13 schreef Lampje_ het volgende:
Ik overweeg nu om Z3 compact in huis te halen, nu dat mijn iPhone 5 (2,5 jaar oud) niet zo goed meer werkt. Hij gaat nu maar 3 uur mee en hij valt ook telkens uit.

Alleen.. ik heb nu bijna vier jaar een iPhone gehad en ik weet niet of ik wel aan Android kan wennen.
Ik lees ook overal op internet dat de scherm van Z3 compact erg fragiel is en dat het extreem snel kapot gaat, is dat zo? Of is dat erg overdreven?
vriendin van me heeft de z3 compact en is zeer tevreden. Nog geen barsten ontdekt (spontaan of na een valpartij). Heeft er wel voor alle zekerheid een hoesje omheen, but still.

Zelf wil ik de z2 nog te pakken zien krijgen (nieuw). Maar als er eenmaal een nieuwe partner op de markt is (z3) halen ze verdomd snel de voorganger uit het assortiment en kun je alleen nog maar via webshops kopen }:| Abonnementen zijn mij te duur. :{w

Iemand ervaring met onder rembours kopen? Ik hou er namelijk niet van om 400+ euro vooruit te schieten...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 1 juni 2015 @ 21:33:24 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153170220
Mijn Z3 viel dus vanavond, en de Muvit tempered glass screen protector was niet de enige die onder de barsten zat :{ ;( :'( :'( :'(
Vervelende bij Sony is wel dat de telefoon ook gelijk niets meer doet :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_153171702
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Nl alert werkt nog niet op 4g,behalve bij KPN, ik kreeg m wel binnen op z3c met KPN 4g
T-mobile hier en lollipop op een Z2 en ik kreeg de melding wel gewoon.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Apotheose het volgende:

[..]

vriendin van me heeft de z3 compact en is zeer tevreden. Nog geen barsten ontdekt (spontaan of na een valpartij). Heeft er wel voor alle zekerheid een hoesje omheen, but still.

Zelf wil ik de z2 nog te pakken zien krijgen (nieuw). Maar als er eenmaal een nieuwe partner op de markt is (z3) halen ze verdomd snel de voorganger uit het assortiment en kun je alleen nog maar via webshops kopen }:| Abonnementen zijn mij te duur. :{w

Iemand ervaring met onder rembours kopen? Ik hou er namelijk niet van om 400+ euro vooruit te schieten...
Hoezo wil je perse de Z2? Jammer dat mijn niet meer nieuw is haha, ik twijfel om de Z3+ maar dan moeten die achterlijk hoge prijzen wel dalen.
pi_153179863
^ omdat ik gister nog in de verondrstelling was dat de z2 (omdat ouder toestel) goedkoper was. En ze toch min of meer hetzelfde zijn qua specs. Maar gister een redelijke deal gevonden bij tmobile voor de z3. Denk dat ik daar maar voor ga. De groene z3. Ze hebben geen koper ;(
pi_153197747
Vandaag Sony X3 compact besteld! Ben benieuwd :D
  maandag 10 augustus 2015 @ 16:01:59 #97
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_155080330
Ik ben sinds deze week eigenaar van de Z3(onverwachts cadeau gekregen). Anyway ik moest weer helemaal wennen aan de nieuwste versie van Android en tal van features die je cadeau krijgt. 4K filmen enzeau. De snelheid en prestaties zijn uitmuntend maar de geroemde batterijduur valt bij mij erg tegen. Uit de doos staat er 5.0.2 op en ik heb 'tik om te activeren' aanstaan(2 x tikken op scherm uit standby). Beïnvloed dit de batterijduur?
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_155082448
^ er wordt inderdaad reclame gemaakt dat de Z3 het 2 dagen vol kan houden, zelfs bij regelmatig gebruik. In de praktijk (ik heb m ook) valt dat bij mij ook tegen. 2 dagen kán wel, maar dan wel als je 'm niet veel aanraakt zeg maar. Ik heb de telefoon gisteravond rond 9pm van de lader gehaald en heb nu nog 64% batt over. Denk niet dat ik morgenavond 9pm haal :') Schermtijd is nu 2u 28min
  maandag 10 augustus 2015 @ 17:28:35 #99
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_155083715
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 17:01 schreef Apotheose het volgende:
^ er wordt inderdaad reclame gemaakt dat de Z3 het 2 dagen vol kan houden, zelfs bij regelmatig gebruik. In de praktijk (ik heb m ook) valt dat bij mij ook tegen. 2 dagen kán wel, maar dan wel als je 'm niet veel aanraakt zeg maar. Ik heb de telefoon gisteravond rond 9pm van de lader gehaald en heb nu nog 64% batt over. Denk niet dat ik morgenavond 9pm haal :') Schermtijd is nu 2u 28min
Ja goed het zal inderdaad bij minimaal gebruik zijn prima maar vind het toch matig. Ik heb hem vanochtend van de lader gehaald en nu staat hij alweer op 56%. Niet eens dat hij stand-by verbruikt. Tijdens gebruik daalt het snel.
pi_155092215
mn sony z3 compact kapot laten vallen :'( touchscreen en scherm helemaal naar zn grootje :'(

nu ter reparatie aangeboden, uiteraard niet verzekerd en valt niet onder inboedel dus gemeen grapje maar tis het toestel wel waard :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')