helderheid lager zetten anders. vind het jammer dat de Z3 een zwaar overgesatureerd scherm heeft, hopelijk heeft de z4 dat niet...quote:Op woensdag 22 april 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Derde dag dat ik de Z3 heb, wat een fijne telefoon!En wat een verschil als je een 3 jaar oude telefoon gewend bent
.
Natuurlijk is hij al een paar uur nadat ik hem had gevallen maar daar kon hij gelukkig tegen.
Alleen de accu gaat wel vrij snel leeg, maar dat komt ook omdat ik hem veel gebruik en niets aan besparende opties aan heb staan.
Weet je het zeker? Ik heb het gevoel dat de Z3+ een tijdelijk zoethoudertje van Sony is omdat ze nog niet klaar zijn met hun echte toptoestel ( of wachten op een betere soc eind dit jaar )quote:Op maandag 20 april 2015 07:42 schreef Klonk het volgende:
Hallo Z4
Hallo volgende telefoon
http://www.androidcentral(...)ac&utm_medium=dlvrit
http://www.engadget.com/2015/04/20/sony-xperia-z4/
Als ik kijk bij ns alert en android sites, staat er overal dat sony's het allemaal automagisch hebben.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Leandra het volgende:
Had iedereen m moeten hebben, of alleen als je je daarvoor opgegeven had?
Ik heb ook niets ontvangen.
Fuckquote:Op maandag 1 juni 2015 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Sony gebruikt eigen App en kan volgens mij niet uit
vriendin van me heeft de z3 compact en is zeer tevreden. Nog geen barsten ontdekt (spontaan of na een valpartij). Heeft er wel voor alle zekerheid een hoesje omheen, but still.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:13 schreef Lampje_ het volgende:
Ik overweeg nu om Z3 compact in huis te halen, nu dat mijn iPhone 5 (2,5 jaar oud) niet zo goed meer werkt. Hij gaat nu maar 3 uur mee en hij valt ook telkens uit.
Alleen.. ik heb nu bijna vier jaar een iPhone gehad en ik weet niet of ik wel aan Android kan wennen.
Ik lees ook overal op internet dat de scherm van Z3 compact erg fragiel is en dat het extreem snel kapot gaat, is dat zo? Of is dat erg overdreven?
T-mobile hier en lollipop op een Z2 en ik kreeg de melding wel gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Nl alert werkt nog niet op 4g,behalve bij KPN, ik kreeg m wel binnen op z3c met KPN 4g
Hoezo wil je perse de Z2? Jammer dat mijn niet meer nieuw is haha, ik twijfel om de Z3+ maar dan moeten die achterlijk hoge prijzen wel dalen.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vriendin van me heeft de z3 compact en is zeer tevreden. Nog geen barsten ontdekt (spontaan of na een valpartij). Heeft er wel voor alle zekerheid een hoesje omheen, but still.
Zelf wil ik de z2 nog te pakken zien krijgen (nieuw). Maar als er eenmaal een nieuwe partner op de markt is (z3) halen ze verdomd snel de voorganger uit het assortiment en kun je alleen nog maar via webshops kopenAbonnementen zijn mij te duur.
![]()
Iemand ervaring met onder rembours kopen? Ik hou er namelijk niet van om 400+ euro vooruit te schieten...
Ja goed het zal inderdaad bij minimaal gebruik zijn prima maar vind het toch matig. Ik heb hem vanochtend van de lader gehaald en nu staat hij alweer op 56%. Niet eens dat hij stand-by verbruikt. Tijdens gebruik daalt het snel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:01 schreef Apotheose het volgende:
^ er wordt inderdaad reclame gemaakt dat de Z3 het 2 dagen vol kan houden, zelfs bij regelmatig gebruik. In de praktijk (ik heb m ook) valt dat bij mij ook tegen. 2 dagen kán wel, maar dan wel als je 'm niet veel aanraakt zeg maar. Ik heb de telefoon gisteravond rond 9pm van de lader gehaald en heb nu nog 64% batt over. Denk niet dat ik morgenavond 9pm haalSchermtijd is nu 2u 28min
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |