SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jazekerquote:
Dolangod.quote:Op woensdag 5 december 2018 16:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
nope.
Stijn weet het sowieso. En Mani en Wimderon ook.
Volgens mij is de score na ronde 30 ooit eens geresetquote:Op woensdag 5 december 2018 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ergens wel bizar dat jij dan maar 10 puntjes hebt
Weet alleen dat het de vrouw van George Harrison is, geen idee hoe ze heetquote:Op woensdag 5 december 2018 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over welke vrouw werd het nummer Layla van Eric Clapton geschreven?
Dan is deze maar goed anders wordt het hem nooit.quote:Op woensdag 5 december 2018 17:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet alleen dat het de vrouw van George Harrison is, geen idee hoe ze heet
Geen idee, tevens kickquote:Op donderdag 6 december 2018 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heet de diensthond van de recent overleden president Bush Sr?
Volgens mij is hij wel goed, aangezien ie bovenaan staat. Ik dacht eerder dat hij een of andere Fok-retard was.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Fok-it is helaas meer een nachtmens, dus duurt ook wel even voor we weer verder kunnen
nja zeg, wat een nare insinuatiequote:Op donderdag 6 december 2018 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel goed, aangezien ie bovenaan staat. Ik dacht eerder dat hij een of andere Fok-retard was.
Lekker dit.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel goed, aangezien ie bovenaan staat. Ik dacht eerder dat hij een of andere Fok-retard was.
Constantinopel en nog iets met islam er in dacht ik, Islamboel of iets in die richting?quote:Op donderdag 6 december 2018 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker dit.
Maar ik verzin wel een nieuwe vraag. Sully was het antwoord trouwens
Istanboel heeft vele andere namen gehad. Noem er twee
Je bedoelt Islamabad?quote:Op donderdag 6 december 2018 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Constantinopel en nog iets met islam er in dacht ik, Islamboel of iets in die richting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |