SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hiermee geeft die eigenlijk al aan dat ze zich compleet hebben verkeken op Zimling
Als ze hem uberhaupt al gezien hebben..RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja Zimling moet je nooit meer laten spelen in Ajax 1quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi zo dat Riedewald de vervanger van Serero wordt tijdens de Afrika Cup.Oh.![]()
Meteen terugsturen in de winter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Hiermee geeft die eigenlijk al aan dat ze zich compleet hebben verkeken op Zimling
Als ze hem uberhaupt al gezien hebben..Oh.![]()
Kerstpakketje erbij voor Mainzquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen terugsturen in de winter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met Sigthorsson erin verstopt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kerstpakketje erbij voor MainzOh.![]()
En Moisanderquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sigthorsson erin verstopt.![]()
Nee dat gun ik ze nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sigthorsson erin verstopt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Onzin, Zimling is belangrijk in de kleedkamerquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Als ze hem uberhaupt al gezien hebben..![]()
Dat is het meest belachelijke excuus ooit in de voetballerij.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Zimling is belangrijk in de kleedkamer![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2014 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Zimling is belangrijk in de kleedkamerRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat wordt vaak onderschat inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Zimling is belangrijk in de kleedkamer#FreeHat![]()
Zimling () wordt hier al weer zwaar onderschat zie ik. Ons aller Marc Netto Haalt 'm niet voor niks
![]()
![]()
Zimling geeft een signaal af op de training.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als ik de opstelling van De Boer mag geloven is dat signaal in ieder geval niet positief.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:50 schreef Mani89 het volgende:
Zimling geeft een signaal af op de training.![]()
Waarom kijkt Moisander altijd met een blik alsof er een dubbelloops jachtgeweer op hem gericht wordt?![]()
Vanavond lekker achterover op het bankie kijken naar psv-feyenoord
Elk resultaat is eigenlijk wel prima.![]()
Zolang PSV maar punten verspeeld. Feyenoord is toch geen concurrent.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:11 schreef S15 het volgende:
Elk resultaat is eigenlijk wel prima.Oh.![]()
Heb uiteraard liever dat psv punten laat liggen. Is voor ons het gunstigste scenario. Maar bij een nederlaag van feyenoord zal ik een glimlach niet kunnen onderdrukkenquote:Op woensdag 17 december 2014 07:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang PSV maar punten verspeeld. Feyenoord is toch geen concurrent.
Maar gelijkspel lijkt me eigenlijk het meest ideale resultaat.![]()
Ik heb liever dat de uitslag in het voordeel is van Ajax dan dat Feyenoord verliest :p. En Feyenoord en PSV vind ik beide net zulke kansloze clubs dus ik misgun de een het niet meer dan de ander.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Heb uiteraard liever dat psv punten laat liggen. Is voor ons het gunstigste scenario. Maar bij een nederlaag van feyenoord zal ik een glimlach niet kunnen onderdrukken
Maar gelijkspel lijkt me eigenlijk het meest ideale resultaat.Oh.![]()
Nee. Feyenoord moet winnen, dat is veel beter voor ons. Met een gelijkspel zou ik eventueel nog kunnen leven.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:11 schreef S15 het volgende:
Elk resultaat is eigenlijk wel prima.AFCA!![]()
Gelijkspel het hoogst haalbare denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord moet winnen, dat is veel beter voor ons. Met een gelijkspel zou ik eventueel nog kunnen leven.
Sowieso moeten we naar ons zelf kijken, na de eerste 5 wedstrijden na de winterstop weten we meer. Alle toppers op PSV na (ook vroeg, op 1 Maart) hebben we dan gehad. Staan we dan nog in de buurt van PSV dan geloof ik er wel weer in.
Momenteel is PSV wat stabieler.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: