quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een referentie naar Fringe.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hoop dat Nick m'n grap snapt anders gaat hij straks heel Fringe napluizen denkende dat het echt een referentie is.
Step 1: Kill the frog by cutting itquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is veilig om te zeggen dat we op het punt zitten dat jij de grap bent.
Step 2: Cut a hole in the box.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Step 1: Kill the frog by cutting it
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is veilig om te zeggen dat we op het punt zitten dat jij de grap bent.
quote:
Dick in a boxquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eerst de voetbal, daarna de doos. Hoe werkt het?
2 keer de helft nemenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eerst de voetbal, daarna de doos. Hoe werkt het?
Never mindquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die kikker te maken dan?
quote:
We hebben een vriend voor je gevonden, DrNickquote:
Watquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben een vriend voor je gevonden, DrNick
50/50 kansquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef GekkePoes het volgende:
Schrödingers kat is bijna ontsnapt uit de doos, maar dan gaat ie dood.
[ afbeelding ]
Ik blijf het grappig vinden dat iedereen Shrödingers kat gebruikt als metafoor voor quantumsuperpositie volgens de Kopenhagen interpretatie terwijl Schrödinger het zelf vooral gebruikte om de krankzinnigheid te illustreren van een verschijnsel waar hij niet in geloofde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef GekkePoes het volgende:
Schrödingers kat is bijna ontsnapt uit de doos, maar dan gaat ie dood.
[ afbeelding ]
Die snap ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Je bent als een kat die zich afvraagt waar de laserpointer gebleven is.
Hohoho, ik heb grotere woorden gezien.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig, ik vroeg me al af of laserpointer niet een te groot woord was.
Oh snapquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig, ik vroeg me al af of laserpointer niet een te groot woord was.
vreet het gewoon zelf opquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef DrNick het volgende:
V&A / [TK] 27 zakjes Dorito's Bits Sweet Paprika
paralellepipedumquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hohoho, ik heb grotere woorden gezien.
Je gooit het in een blender samen met de bacon hagelslag en paneert er mossels mee. Klaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef DrNick het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je gooit het in een blender samen met de bacon hagelslag en paneert er mossels mee. Klaar.
Komt niet geheel overeen met je username.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb 3 laserpointers , maar geen kat
Met je mosselsquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je gooit het in een blender samen met de bacon hagelslag en paneert er mossels mee. Klaar.
crushen en gebruiken als paneermeel voor dunne reepjes kip en dan friturenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef DrNick het volgende:
jij bedoelt zeker weer wat andersquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo Ro-ald, flink mossel eten is belangrijk.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, leg jij hem zo uit aan DrNick?
[..]
haha nick snapte het weer nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide mag.
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=mossels&lang=nn#.VJCikYey1vY
Sssst, ik wil het hem zien doen met mossels.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
crushen en gebruiken als paneermeel voor dunne reepjes kip en dan frituren
[..]
Ik vind mosselen mooierquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide mag.
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=mossels&lang=nn#.VJCikYey1vY
Grotere woordenquote:
Altijd alquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik voel me niet zo aangetrokken tot schaaldieren.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik voel me niet zo aangetrokken tot schaaldieren.
Gefeliciteerdquote:
Gvdquote:
wot?quote:
2 dagen later stufiquote:
Eensquote:
ohquote:
Ik keek van de week op mijn duo en zag het toevallig staan bij uitbetalingen. 22 december.quote:
Je gaat sparen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kreeg die mail ook ja, maar mijn geld heeft andere prioriteiten nu.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
3 van deze zijn waarquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uitgeven aan drugs, sigaren, whisky en mossels.
Exodus, donderdag uitquote:
Laatste paar dagen niet echt meer gesproken, maar verder wel goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe is het met je chick uit Enschede of uit die regionen
Iets met Mosesquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah okelaatst half half de trailer van gezien dus weet nog niet heel goed waar het over gaat
quote:
Ofcoursequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
The Machinist al eens gezien?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Laatste paar dagen niet echt meer gesproken, maar verder wel goed.
Echt een held wel, in de machinist er zo uit zien en dan een jaar later Batman kunnen spelen.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Echt een held wel, in de machinist er zo uit zien en dan een jaar later Batman kunnen spelen.
Nope, binnenkort eens afsprekenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Al plannen om der weer te zien?
Wanneer verhuist ze?quote:
Oh, wel binnenkort toch zei je?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
The original attentionwhore
Dat wel, maar staat op zo'n wachtlijst.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, wel binnenkort toch zei je?
Ahquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar staat op zo'n wachtlijst.
Goede test wel, als je dat doorstaat zit er een toekomst inquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Gesellie saampjes Ikea meubels bouwen
Niets is romantischerquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Gesellie saampjes Ikea meubels bouwen
Ik doe niets lieverquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede test wel, als je dat doorstaat zit er een toekomst in
Papa Nickquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn IKEA meubels een uitdaging?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds mensen geen inzicht hebben whatsoeverquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn IKEA meubels een uitdaging?
Ik ga het missenquote:
How come?quote:
Werkquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
How come?
Ik ga het bij mijn ouders kijken. Zou er ook gaan eten maar toen wou FL meeten dus ga ik met hem wat eten.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij met je werk. Zo kunnen we nooit naar Vapiano
Maak niet echt uit. Tot wanneer is ie geldig?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor wanneer heb je die dagkaart nodig eigenlijk?
25 januari meen ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maak niet echt uit. Tot wanneer is ie geldig?
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:
quote:
Mosselland best land.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]sowieso ben ik ergens in de kerstvakantie naar Mosselland
Neenquote:
Wanneer naar Browntown?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]sowieso ben ik ergens in de kerstvakantie naar Mosselland
quote:
Die dagtaarten daarquote:
Wat watquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien ga ik met andere vrienden naar Honeypie, Nick![]()
![]()
![]()
Ik heb ze lang niet gezien en dat zouden we nog een keer doenquote:
Awhquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ze lang niet gezien en dat zouden we nog een keer doen
Wat dood je het topic?quote:
Dan was er vast iemand anders die hem reanimeertquote:
Verder ben je wel leuk hoorquote:
Wat een agressie!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Wel eens uit rare flex gezegd "Naar je rotkop" tegen een boze Marrokaan.. dacht dat ik in elkaar geslagen ging worden, maar hij was net zo verbaasd als ik
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verder ben je wel leuk hoor
Sisi No Bubbles?quote:
Dag fanquote:
Kom je nog op tv?quote:
Nee.quote:
Met onderdelen van een oude vaporizer en een laser kan je vast heel leuk knutselenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil er nog steeds eens eentje maken.
Wie?quote:
Goedemorgenquote:
Oke aangenaamquote:Op woensdag 17 december 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
My name is Giovanni Giorgio, but everyone calls me Giorgio.
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:42 schreef FL_Freak het volgende:
groetjes. vanavond het huis van geo rellen
Gianniquote:
Oh nicequote:Op woensdag 17 december 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:
https://oneplus.net/oneplus-power-bank!
Ik heb een powerbank van Xiaomi besteld, die zijn fijn en best goedkoopquote:Op woensdag 17 december 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je gewoon 3x je hele telefoon opladen
LBquote:Op woensdag 17 december 2014 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een powerbank van Xiaomi besteld, die zijn fijn en best goedkoop
Die oordoppen zijn ook echt top, 10tje voor premium geluidquote:Op woensdag 17 december 2014 12:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LBXiaomi
![]()
Ik zit zelfs naar die MiTV 2 te kijken, kek ding is dat voor die prijs. De Mi4-telefoon ook trouwens.
Nice, kwaliteit van het product is ook goed, als in, het gaat lang mee en het geluid verslechtert niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die oordoppen zijn ook echt top, 10tje voor premium geluid
Lang mee, dat weet ik niet. De mijne gingen best snel stuk en moest ze terugsturen. Ik heb ze via een China webshop besteld, dus dat duurde een maandquote:Op woensdag 17 december 2014 12:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, kwaliteit van het product is ook goed, als in, het gaat lang mee en het geluid verslechtert niet?
Mijn Sennheisers zijn na 2 jaar aan vervanging toe, ik ben er nog steeds heel tevreden over maar als Xiaomi ook goede heeft neem ik die wellicht. Waar heb je ze gehaald?
Omgerekend zo'n ¤500,- excl. importkosten. Dus inklaringskosten, douane 6% en omzetbelasting 21% wat er nog bovenop komt, uiteindelijk ben je dan zo'n ¤650,- kwijt.quote:
Dat is echt heel goedkoop, wowquote:Op woensdag 17 december 2014 13:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omgerekend zo'n ¤500,- excl. importkosten. Dus inklaringskosten, douane 6% en omzetbelasting 21% wat er nog bovenop komt, uiteindelijk ben je dan zo'n ¤650,- kwijt.
Daarvoor krijg je dan wel de tv, soundbar, subwoofer en twee 3D-brillen bij, plus dat het een 4K/Ultra HD TV is met 3D-functie en vrijwel alle andere specificaties matcht die je hier ziet op 4K-tv's van duizenden euro's.
Balen van die oordopjes trouwens. Dat is wel het nadeel van importeren natuurlijk, je bent ze lange tijd kwijt als ze kapot zijn. Ik denk dat ik zoiets dan toch liever hier gewoon in Nederland haal.
Niet meer in de spiegel kijken danquote:
Is het op zich best waard ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is echt heel goedkoop, wow
Ja, vond ik ook. Uiteindelijk ook Sennheisers gekocht
Crip snapt het leven.quote:
d4v1dquote:
Eensquote:
Ja?quote:
quote:
quote:
quote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 17 december 2014 13:57 schreef Crip het volgende:
Altijd dezelfde kerstliedjes, wanneer komt er wat nieuws.
True that.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef FL_Freak het volgende:
Nieuwere kerstliederen zijn vaak juist bagger.
Hoe is het?quote:
Matig, heb besloten mijn opleiding in februari te herstarten. Liep te ver achter om het, ook met verbeterde motivatie en discipline, in te halenquote:
Hoop dat het dan wel goed luktquote:Op woensdag 17 december 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Matig, heb besloten mijn opleiding in februari te herstarten. Liep te ver achter om het, ook met verbeterde motivatie en discipline, in te halen
Komt goedquote:Op woensdag 17 december 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Matig, heb besloten mijn opleiding in februari te herstarten. Liep te ver achter om het, ook met verbeterde motivatie en discipline, in te halen
Ik kan al een aantal studiepunten meenemen, dus kan het eerste kwartiel op 1 course ipv 2 focussen.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoop dat het dan wel goed lukt
Ohhh moet makkelijk te doen zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan al een aantal studiepunten meenemen, dus kan het eerste kwartiel op 1 course ipv 2 focussen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Godverdomme die klootzakken van de studiefinanciering
Weet niet hoe je daar bij komtquote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik dacht dat je anti facebook was
ik ook best weinigquote:Op woensdag 17 december 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik post sowieso amper iets op facebook
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 17 december 2014 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
En nee ik wil geen friends worden met je op FB
chillquote:Op woensdag 17 december 2014 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Straks kerstgala van school/studievereniging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |