abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147714242
Ik verzorg me inderdaad prima en ben juist te licht voor mijn leeftijd... heb wel een paar
witte 'joekels' op mijn gezicht die maar niet weggaan dus dan is je zelfvertrouwen automatisch wel stuk lager want dat valt iedereen meteen op als ze je zien zeg maar....
pi_147714850
Zelf val ik voor mannen die humor hebben, er verzorgd uitzien en leuke kleding. Overigens praat ik tegen iedereen terug die tegen mij praat, dat is gewoon een kwestie van beleefd zijn. En als ik ze niet zie zitten, dan maak ik dat wel duidelijk wanneer het gesprek verder die kant op gaat.

Ligt denk ik ook wel aan de dame in kwestie. Die moet er wel voor openstaan en niet verwaand zijn.
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 12:27:51 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147737624
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_147737662
quote:
_O-
pi_147747690
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ik verzorg me inderdaad prima en ben juist te licht voor mijn leeftijd... heb wel een paar
witte 'joekels' op mijn gezicht die maar niet weggaan dus dan is je zelfvertrouwen automatisch wel stuk lager want dat valt iedereen meteen op als ze je zien zeg maar....
Boeiend.
pi_147747770
Een goed gevoel voor humor, leuk kapsel, goed kleden en sympathie tonen
  vrijdag 19 december 2014 @ 17:59:55 #182
416020 K44S
The bearded man
pi_147748256
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:45 schreef Opoefiets het volgende:
Een goed gevoel voor humor, leuk kapsel, goed kleden en sympathie tonen
Ik geef je gelijk.

Maar deze punten zijn voor elke dame anders, de ene wil een bondkraagje die een 24/7 een pet op heeft en glad geschoren kin.

De andere dame valt voor die man in het pak en stropdas op de eerste dat en met een leuk baardje.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147748357
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Met mijn postcount
een zelfmoord icoontje doet ook wonderen?
pi_147776643
Even dat verhaal over de vicieuze cirkel van zelfvertrouwen:

De manier waarop je omgeving op je reageert (in dit geval vrouwen) verschilt van keer op keer. Dat zal niemand hier ontkennen hoop ik. Welnu, focus je op de keren dat ze wat positiever reageren. Het zal toch praktisch iedereen wel eens gebeuren dat een (voor jouw doen) leuke/knappe meid lief naar je lacht of je anderszins positief benadert. Steek dat sowieso in je zak; het bewijst dat dat gebrek aan vertrouwen in jezelf op z'n minst niet altijd terecht is.
Vervolgens kan deze 'abnormale' gebeurtenis aan twee dingen hebben gelegen; aan jou of aan haar. Ga na wat ze van je zag, wat je deed of hoe je je voelde op t moment dat zij je zag. Kennelijk deed je iets goed. Kan je niks bedenken dan was het dus waarschijnlijk gewoon een lief meisje dat positief tegenover je stond. Verder niet achteraf gaan lopen piekeren wat er allemaal mogelijk was; gewoon in je zak steken.

Eigenlijk gewoon een kwestie van de dingen positief bekijken.

Als je dat (het positieve zien van jezelf en je omgeving) maar continu bij dit soort dingen doet stijgt je zelfvertrouwen stapje voor stapje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')