Jup. Maar als je uiterlijk dus niet mee zit heb je dus veel minder kans dat iemand uberhaupt dichtbij genoeg komt om je innerlijk te leren kennen. Ja, veel mensen zijn zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
uiterlijk: chick aan te trekken
innerlijk: chick te behouden
Uiterlijk is makkelijk te verhelpen, persoonlijkheid is veel lastiger te veranderen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jup. Maar als je uiterlijk dus niet mee zit heb je dus veel minder kans dat iemand uberhaupt dichtbij genoeg komt om je innerlijk te leren kennen. Ja, veel mensen zijn zo oppervlakkig.
Uiterlijk makkelijk te verhelpen? Ook maar tot op zekere hoogte. Een kaal hoofd, korte lengte en een lelijk gezicht vallen niet te veranderen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Uiterlijk is makkelijk te verhelpen, persoonlijkheid is veel lastiger te veranderen.
Wellus :pquote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Uiterlijk makkelijk te verhelpen? Ook maar tot op zekere hoogte. Een kaal hoofd, korte lengte en een lelijk gezicht vallen niet te veranderen.
Kaal hoofd is toch geen probleem? Jason Statham is kaal en ziet er wel OK uit. Lengte maakt in principe ook niet zoveel uit. Zoek een meisje die kleiner is dan jij; mannen zijn gemiddeld alsnog 10 centimeter langer dan vrouwen. En wat is lelijk? Ik heb nog nooit iemand gezien die afgrijselijk is door niet zijn eigen toedoen. Als je gezicht verbrand oid is, dan heb je een punt.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Uiterlijk makkelijk te verhelpen? Ook maar tot op zekere hoogte. Een kaal hoofd, korte lengte en een lelijk gezicht vallen niet te veranderen.
lolquote:Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Kaal hoofd is toch geen probleem? Jason Statham is kaal en ziet er wel OK uit. Lengte maakt in principe ook niet zoveel uit. Zoek een meisje die kleiner is dan jij; mannen zijn gemiddeld alsnog 10 centimeter langer dan vrouwen. En wat is lelijk? Ik heb nog nooit iemand gezien die afgrijselijk is door niet zijn eigen toedoen. Als je gezicht verbrand oid is, dan heb je een punt.
vertelquote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
lol
jij hebt echt een bord voor je kop.
Dan mag je de restjes hebben, uitgewoonde slettenkutjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je iemands beta bux wil zijn is dit de juiste strategie ja.
Denken dat lengte niet uitmaakt, denken dat mensen niet puur door genetisch ongeluk te hebben lelijk zijn... Jezelf tegenspreken in 2 zinnen, echt een prestatie.quote:
als je klein bent zeg 170 als man zoek je vrouwen die 160 zijn. Als je een scheve neus heb of wat dan ook dan kan je dat gewoon corrigeren door plastische chirurgie.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:33 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Denken dat lengte niet uitmaakt, denken dat mensen niet puur door genetisch ongeluk te hebben lelijk zijn... Jezelf tegenspreken in 2 zinnen, echt een prestatie.
dus lengte maakt wel uit? maar als je 1,50 bent als man wordt het toch lastig om een vrouw te vinden die korter is, kortom: je spreekt jezelf tegen, knuppel.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:35 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
als je klein bent zeg 170 als man zoek je vrouwen die 160 zijn. Als je een scheve neus heb of wat dan ook dan kan je dat gewoon corrigeren door plastische chirurgie.
ben jij dom ofzo? als je 1.50 dan neem je iemand die 1.40 is. Jij doet net of lengte alles bepalende factor is, wat het dus niet is.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:39 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
dus lengte maakt wel uit? maar als je 1,50 bent als man wordt het toch lastig om een vrouw te vinden die korter is, kortom: je spreekt jezelf tegen, knuppel.
En jij denkt echt dat met plastische chirurgie iedereen mooi te maken is?
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:41 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
ben jij dom ofzo? als je 1.50 dan neem je iemand die 1.40 is. Jij doet net of lengte alles bepalende factor is, wat het dus niet is.
WOENSELLLLLLLLquote:Op woensdag 17 december 2014 01:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Succes waarin? Schaakkampioen van Woensel-west?
Brede algemene kennis, zodat je over veel kan (mee)praten, humor, verzorgd uiterlijk (=/= knap), goede smaak en je bent al een eind bij veel vrouwen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
WOENSELLLLLLLL
Sorry.
Maar zelfvertrouwen scheelt heel veel, als je onzeker overkomt zien mensen je minder snel staan.
Korte mannen zijn toch niet meteen lelijk?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef bulldogking123 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe TS er uit ziet..
Hij verzorgt zichzelf (redelijk) en is niet (mega) dik ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:44 schreef Deezertje het volgende:
Ik merk dat vrouwen toch snel op uiterlijk oordelen. Die lijken gewoon meer keuze te hebben uit het mannenaanbod. Zelf let ik ook op uiterlijk en ook beetje gewicht. Dat zegt namelijk best wel veel over iemand. Te dikke meiden zijn vaak ook gewoon heel lui, eten ongezond en willen als prinses behandelt worden, en dat werkt in een relatie niet. Beetje generaliserend ja, maar dat is mijn mening
Niet lelijk, maar het heeft wel invloed op hoe aantrekkelijk je wordt gevonden. Dat je een uitzondering kent die de regel bevestigd zegt mij niet zoveel.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:06 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Korte mannen zijn toch niet meteen lelijk?
Kale mannen ook niet, kun je er nog steeds prima uitzien.
Ik ken een kale, korte man die toch écht genoeg aandacht krijgt, hoorHij had liever een flinke haardos gehad omdat hij dat zelf mooier vindt maar hé.. no such luck en qua dames genoeg keuze.
Maar het is inderdaad makkelijk om in een hoekje te gaan zitten en "alles" te wijten aan je uiterlijk. Vrolijker zul je er dan echter vast niet op worden.
als je een 5 bent moet je mensen zoeken die 5 of lager zijn en niet een 6je.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar het heeft wel invloed op hoe aantrekkelijk je wordt gevonden. Dat je een uitzondering kent die de regel bevestigd zegt mij niet zoveel.
Kale mannen hebben het moeilijker om een leuke vrouw te vinden?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar het heeft wel invloed op hoe aantrekkelijk je wordt gevonden. Dat je een uitzondering kent die de regel bevestigd zegt mij niet zoveel.
Nergens beweer ik trouwens dat ze het dan maar moeten opgeven. Alleen hebben zij het wel veel lastiger om een leuke partner te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |