Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.quote:
Scheelt als je niet in dezelfde subfora post.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
FOK!koppels. FOK!koppels als het uit gaat
![]()
![]()
.
Verleer je zoiets? Misschien kan je het nog wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.
Eigenlijk wel jammer dat ik er nooit meer verder in ben gegaan, misschien had ik dan nog wat kunnen lerenMaar nu creatief op een andere manier. Zal eens kijken of ik nog iets op m'n laptop heb staan.
Hmmm?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
.
Mijn schriften stonden vol met teksten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tekenen, maar ik tekende altijd cartooneske poppetjes. Vroeger tekende iedere dag. In mijn schriften stonden meer tekeningetjes dan opdrachten. Tekenen was mijn favoriete vak.
Eigenlijk wel jammer dat ik er nooit meer verder in ben gegaan, misschien had ik dan nog wat kunnen lerenMaar nu creatief op een andere manier. Zal eens kijken of ik nog iets op m'n laptop heb staan.
Hoezo 'kan' je het niet meer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohai jijquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
Ik post hier niet maar zag de tt bij nieuwe topics.![]()
![]()
Doei.
Doeiquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
![]()
Doei.
Ik ben niet zo'n relnicht, eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FantastischJij kan dat wel...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
.
Lok TT werpt zijn vruchten af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef JJH het volgende:
![]()
Doei.
No more... Damn, drama, GTST is er niks bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |