Ik zag niet dat ik de lapo hadquote:
O die vallen onder armen jaquote:Overigens, train je dan niet je borst/rug? Of valt dat onder de armen?
Je moet wel zorgen dat je in verhouding blijft, anders gaat je houding/posture naar de maan. Just sayin'.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag niet dat ik de lapo had
[..]
O die vallen onder armen ja
Rug het minste van allemaal.
Borst wel. Heb al tietjes![]()
Die is al naar de maanquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet wel zorgen dat je in verhouding blijft, anders gaat je houding/posture naar de maan. Just sayin'.
Dan moet je juist rug gaan trainenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is al naar de maan
Ik loop al krom sinds ik 12 werd.
Ga ik dan meer achterover lopen? Trekken de spieren dat dan weer recht of zo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je juist rug gaan trainen
Yeah, dan ben je beter in balans. Ik merk het zelf ook, rechtop lopen, met mijn schouders naar achter, wordt steeds makkelijker. Ik moet er nog wel zelf aan denken om niet in elkaar te zakken, maar het kost minder moeite, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga ik dan meer achterover lopen? Trekken de spieren dat dan weer recht of zo?
Ik word een lelijk oud gebocheld mannetjequote:Op woensdag 17 december 2014 14:23 schreef wonderer het volgende:
Is me nooit opgevallen bij jou, trouwens.
Da's nog maar afwachten, of je oud wordtquote:Op woensdag 17 december 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word een lelijk oud gebocheld mannetje
Ik ben t alquote:Op woensdag 17 december 2014 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's nog maar afwachten, of je oud wordt
Je weet dat ik je anders finaal in elkaar gerost had he. Because I lift!quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ik je anders finaal in elkaar gerost had he. Because I lift!
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit pas echt een goeie grap.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Die paar gram eiwit maken me geen zak uit, alsof je daar iets van merkteen afwijking van 20% okay, je gooit een schepje in je shake dus dat is maximaal 6 gram eiwit wat je mist. Ik ejaculeer alleen al het dubbele (nohomo).
Zit je Sappie hier d'r nou aan te naaien?quote:
Euh.. Ik woon al heel lang op mezelf?quote:
Ik kreeg vorige week een kaart met een van die zegels eropquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe weer mee aan een voorstelling
Bier & Liefde
Nou ja, 2x.
Nou ja, als ensemble.
Ach. Houdt me van de straat
Ze blijven me maar vragen. Voor de film, voor dit. Laatst weer voor een ander gezelschap.quote:
Ahahah. Geniet er maar van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze blijven me maar vragen. Voor de film, voor dit. Laatst weer voor een ander gezelschap.
Ik speel ook een keer een (glans)rol als Angel hoor![]()
![]()
Dat geldt voor meer dingenquote:Op woensdag 24 december 2014 09:22 schreef Xiance het volgende:
Beter teveel gevraagd worden zodat je kunt kiezen, dan te weinig zodat je wanhopig overal bovenop springt
Denk ik..
Mijn wijze woorden zo vlak voor kerst!
Word.quote:Op zondag 28 december 2014 15:09 schreef Xiance het volgende:
Ziezo.. dat hebben we ook weer gehad
Nou O&N nog en dan kunnen we weer gewoon verder met waar we gebleven waren!
Ik vermoedde al zoietsquote:
Brits, volgens mij.quote:Op maandag 29 december 2014 19:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets
Is dat niet gewoon een Amerikaanse uitdrukking?
hehehe ik ben ook gewoon te moe om helder na te denken!quote:Op maandag 29 december 2014 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brits, volgens mij.
Realiseerde me later dat het weleens verkeerd geinterpreteerd kon worden maar toen was ik te lui om het aan te passen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik had dus een Great Gatsby feestje met O&N
*LIKE*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:52 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Ang3l, iets voor jou? http://www.m-lab.nl/rent/
Ik ken de NL versie niet, maar de engelse maar al te goed, dus ik zit nog enorm te twijfelen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]ZIjn al voor kaarten aan t kijken met de cast.
T is wel Cohen en dus denk ik de NL versie, en dara ben ik niet zo'n fan van.
Ik vind de NL vertaling echt heel vervelend. Heb er normaal geen gruwelijke moeite mee, maar bij deze wel (Spring Awakening vond ik bv best prima). De vertaling is van Daniel zelf, en anagezien die m ook regisseert denk ik dat ie wel in t NL zal zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ken de NL versie niet, maar de engelse maar al te goed, dus ik zit nog enorm te twijfelen...
Misschien moet ik de NL versie eerst maar eens gaan beluisteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de NL vertaling echt heel vervelend. Heb er normaal geen gruwelijke moeite mee, maar bij deze wel (Spring Awakening vond ik bv best prima). De vertaling is van Daniel zelf, en anagezien die m ook regisseert denk ik dat ie wel in t NL zal zijn.
Ik denk dat ik 'm maar oversla. Net iets te veel andere dingen op de agenda...quote:Op zondag 18 januari 2015 13:36 schreef Ang3l het volgende:
SCHOP!
Ik moest gewoon naar pagina 2 van MyAt
Anyway, Twof, ik heb kaartjes gekocht voor Rent. We gaan met ene deel van de Rent Ehv cast op de zondagmiddag. Ik ga proberen niet te veel t zeuren over de vertaling OF t feit dat Jim de Groot meedoet![]()
We blijven in de hofstadquote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef Cosmo. het volgende:
Nice nice, waar ga je naar toe als ik vragen mag?
Klinkt goed.quote:
Ik kom wel weer ff spammen. Met 7u tijdverschil dan welquote:
Of America...quote:
Lymfomen. Maar is niet levensbedreigend en zo blijkt. Maar wel dikke kut.quote:
Bij de moeder van mijn beste vriendin zijn ze dat nu ook aan t doen. Ze hoefde geen bestraling maar gaan ook iets met hormonen doen. Geen idee hoe dat allemaal werkt eigenlijk. Maar dat was dus voor borstkanker en lymfen en zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:14 schreef Renesite het volgende:
Ja klopt. Maar we zijn hier al een jaar mee bezig. Bestralingen mogen niet meer, domme fout van UMCG. Nu kijken of hormooninjecties wel werken
Ja nee snap ik. Maar zo moet je dit dus niet zienquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:16 schreef Ang3l het volgende:
Als je moeder begin 60 mis zou me die overgang echt kunnen verrotten, als ze maar gezond wordt.
Meerendeel is er nog (sporadisch)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef Steve het volgende:
Wat heb ik hier al lang niet meer gekeken..
We miss you Steve!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:29 schreef Steve het volgende:
Wat heb ik hier al lang niet meer gekeken..
Ik mezelf ook.quote:
Hartverwarmend.quote:
Zullen we de laatste scene van ep3 naspelen?quote:
In WIDM?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:04 schreef Peter het volgende:
Weekend
Wie is de Mol vanavond
Hoeveel homo's zitten er nu nog in eigenlijk?
is dat belangrijk dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:04 schreef Peter het volgende:
Weekend
Wie is de Mol vanavond
Hoeveel homo's zitten er nu nog in eigenlijk?
Dat maakt kiezen makkelijk, de mol is meestal vrouw of homoquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat maakt kiezen makkelijk, de mol is meestal vrouw of homo
De pot is dan ook weer historisch laag, nog nooit zo laag geweest. Maar dat zeggen ze ook elk seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:33 schreef wonderer het volgende:
Ik kijk het al een poosje niet meer, het irriteerde me vooral dat ze allemaal zo dom aan het doen waren tijdens de opdrachten.
Ja ja, vandaag weer geweest hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:29 schreef Indomitable het volgende:
Waar blijven die ballen met spier?
kan gebeurenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:01 schreef Peter het volgende:
We doen al meer dan 2 maanden met 1 topic.
Bye Bye homo-SC in onzin
Doet t hier nietquote:Op zondag 22 februari 2015 02:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto?
Hier is eentje van mij van vorige week
Oh. Nou ja, zo belangrijk was het ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet t hier niet
En mijn lijf is niet fotowaardig hoor
Barst wel van de spierpijn nu. Een maand niks doen en dan koppig toch gewoon dezelfde gewichten er aan hangen was wellicht GEEN goed ideeAu.
Ach. Gata wel weer overquote:Op maandag 23 februari 2015 10:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, zo belangrijk was het ook niet.
En nee, da's niet handig...Veel eiwitten eten en je spieren warm houden.
Hopelijk ga je vanavond benen doen, want je spieren moeten wel rust krijgen om te herstellen...quote:Op maandag 23 februari 2015 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Gata wel weer over
Niet zo erg als de 1e keer fitness... toen kon ik echt m'n armen niet eens meer recht doen
Nu zijn t vooral mijn schouders en borst. Maar vanavond gewoon weer richting de sportschool.
Die hard![]()
![]()
Nee.
Ik heb gisteren toch gerust?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk ga je vanavond benen doen, want je spieren moeten wel rust krijgen om te herstellen...
"Zo veel pijn"quote:Op maandag 23 februari 2015 11:08 schreef wonderer het volgende:
72 uur wordt aangeraden, zeker als je nog zo veel pijn hebt. Je spiervezels zijn gescheurd, je wilt toch dat ze helen voor je ze opnieuw gaat scheuren...
Cool. Veel succes vast. Moet er nog veel gebeuren of kun je er zo in?quote:
Wiz heeft de helft van de muren al geschilderd, geiser hangt er sinds vandaag in, morgen de afvoer daarvan aan laten leggen, nog meer schilderen. Donderdag nog schilderen, schappen ophangen + lampen.. en ook in het oude huis nog flink inpakken..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool. Veel succes vast. Moet er nog veel gebeuren of kun je er zo in?
Ja, verhuizen is geen sinecurequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Wiz heeft de helft van de muren al geschilderd, geiser hangt er sinds vandaag in, morgen de afvoer daarvan aan laten leggen, nog meer schilderen. Donderdag nog schilderen, schappen ophangen + lampen.. en ook in het oude huis nog flink inpakken..
Dank!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, verhuizen is geen sinecureSucces ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |