Dat ik dit in ongeveer een uur liep ben ik niet verbaasd over had alleen echt verwacht dat het 4/5 km was.. En thanks ik ga het even aanpassenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het staat nog beschermd, je moet ergens bij je instellingen aanvinken dat wij het ook kunnen zien.
Waarom kan je het niet geloven? 5km in 55 minuten is ook best wel doorwandelen, zeker met hond, dus 3.5 klinkt dan wel logisch. Ach joh, zodra je je hardloopprogramma gedaan hebt doe je dat rondje dan gewoon 2 keer
Precies wat L-T zegt. Straks loop je dat rondje met gemak 2xquote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef xMissi het volgende:
Hai , ik ben weer terug![]()
Het bleek dus helemaal geen 5KM te zijn maar 3,5. Ik was echt verbaasd..
Heb er dus 55 minuten over gelopen met snuffelende en steeds stilstaande hondjes. Heb ook een klein stukje heel rustig hard gelopen .. Dat is de piek in Endomondo.. Ik kan het nog steeds niet geloven dat het zo weinig kms zijn. Maargoed ik heb hier de link van endomondo,hoop dat ik hem ook goed heb ingevuld, snap het nog niet helemaal.. Dus als jullie me willen helpen( ook binnenkort ) dan graag
.
http://app.endomondo.com/workouts/448528287/19432788
Jaa hoop het maar 7 km dat duurt nog even, eerst maar 5km haha! En ja zag het al had je geaccepteerd en wou net kijken wie het was maar jij bent het dus leuk !quote:Op woensdag 17 december 2014 14:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies wat L-T zegt. Straks loop je dat rondje met gemak 2x![]()
Heb je trouwens een friend request gestuurd.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
http://running.competitor(...)nner-step-ups_118941
Hier wordt aanbevolen om laag te beginnen en daarna te verhogen.
Ik ben ook wel benieuwd wat Jero er van zegt. Ik wil hier ook wat meer aandacht aan besteden. Hoeveel herhalingen en hoe vaak doe je deze oefeningen Jero?
Doen!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:01 schreef xMissi het volgende:
Thanks LT & Jero is geaccepteerd![]()
Ik merk wel dat mijn conditie nu al verbeterd is. Sinds ik met de fysio aan het trainen ben.
En laten we eerst maar even bij de 5 KM zijn .
Ik zit wel te denken om als eerste wedstrijd aan de ladiesrun in rotterdam mee te doen. Die is pas in juni en dan kan ik daar na toe werken. Werkt voor mij motiverend als ik een doel heb
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:40 schreef runninglinda het volgende:
En nu heb ik een vraag over de "step up" oefening.
Op internet word dit aanbevolen als alternatief voor heuveltraining. Met een opstapje ter hoogte van een bierkratje maar heb niets stevigs van die grote.
Kan het kwaad als het opstapje een stuk hoger is (hoogte tot de knie)? Of belast je dan je spieren heel anders.
En je stapt er op en dan weer terug zodat je weer op dezelfde plaats staat. Je hoeft er niet over heen toch?
Ik doe het niet zoals hij het doet. Ik vind het heel vervelend als het opstapje hoger dan 40 á 45 cm wordt. Je loopt ook de berg niet op met je knieën hoger dan je heupen, dus waarom nu wel?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
http://running.competitor(...)nner-step-ups_118941
Hier wordt aanbevolen om laag te beginnen en daarna te verhogen.
Ik ben ook wel benieuwd wat Jero er van zegt. Ik wil hier ook wat meer aandacht aan besteden. Hoeveel herhalingen en hoe vaak doe je deze oefeningen Jero?
Veel te herkenbaar ditquote:Op woensdag 17 december 2014 16:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Hopen dat ik nu een beetje van die winterdip af kom, want daar heb ik toch ook wel last van. Vaak geen zin, veel kutweer ook enzo. Maar het is toch altijd wel weer lekker als je eenmaal bezig bent.
Nee valt onder de importeur Pon.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Bugatti, Bentley, Porsche, Lambourghini.
Dus mijn Golf valt in hetzelfde rijtje. Ik rij op stand
Die Salland trail is inderdaad al best wel bijnaquote:Op woensdag 17 december 2014 16:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben vandaag trouwens eindelijk begonnen met mijn schema voor de Sallandtrail. Had hem vorige week al gekregen, maar toen niet veel aan lopen toegekomen. Nog maar 3 maandjes voor de 75km!Dat is echt al veel te snel, wordt veel kilometers maken de aankomende tijd. Pfoe, waar ben ik aan begonnen.
![]()
Training ging in ieder geval erg lekker, op het schema stond 5 x 1200 in 3'40/km, maar heb het gelopen op 3'30. Omdat het gewoon zo soepel ging, leek wel of alles klopte. Ook wel erg strak trouwens de tussentijden van de tempo's.Op de eerste na steeds 0.4 seconde sneller.
[ afbeelding ]
Hopen dat ik nu een beetje van die winterdip af kom, want daar heb ik toch ook wel last van. Vaak geen zin, veel kutweer ook enzo. Maar het is toch altijd wel weer lekker als je eenmaal bezig bent.
https://www.endomondo.com/workouts/448515606/2368823
Ja, dat zeg ik, min of meerquote:Op woensdag 17 december 2014 07:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Evy is een zoetsappige muts. Om mee te lopen vond ik Renate stukken fijner.
Ibuprofen erin en een rustig stukje joggen?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb niet zo zeer last van niet willen maar niet kunnen lopen.. en dat is zo nu en dan frustrerend.
Eerst de lange enkelblessure, dan het weer terug op niveau komen, vervolgens een griep, nu weer een tandvleesontsteking waar ik al een week last van heb.
Dan nog de drukke feestdagen met het gezin en familie... Het is iedere keer wel weer iets waardoor ik niet lekker in een schema kom dus als ik denk aan een goed voornemen.. Heel en gezond blijven, en vooral weer tijd hebben om 3x in de week te gaan lopen!
Precies dit! Doe ik ook altijd! Biertje uit de koelkast, benen op tafel en voetbal kijken! Houdt voor mij de regelmaat er wel in. Alleen nu die winterstop...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef Murmeli het volgende:
En vervang anders je training door iets anders dat op sport lijkt en dat je wel kan doen. Dat houdt de regelmaat er een beetje in.
Ga in een kroeg naar darten of biljart kijken, das ook sport en er is ook bier. Benen omhoog kan lastiger wordenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Precies dit! Doe ik ook altijd! Biertje uit de koelkast, benen op tafel en voetbal kijken! Houdt voor mij de regelmaat er wel in. Alleen nu die winterstop...
Misschien de salontafel .quote:Op woensdag 17 december 2014 16:41 schreef Tarahumara het volgende:
Na m'n advent running ook maar eens aan de stepups. Heb alleen buiten een geschikt bankje, voor binnen ook eens iets bedenken.
Hoe ziet je schema er ongeveer uit voor de 75km? Wellicht kan ik hier nog wat inspiratie uit halen voor mijn 60k-schema.
Daarom ga ik hardlopenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt verschillende bloesems, deze haalt de scherpste kanten eraf om ervoor te zorgen dat de depressieve gevoelens niet de overhand hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |