Tof dat het bij jou wel goed gaat.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Sarasi, hier met 52-53 kg nergens last van hoor, hoeft niet per se iets te zijn waar je wat van gaat merken!
Ja, net als of je enge ziektes hebt. Maar als je geen bericht krijgt, is het goed nieuws (en heb je dus niks). Dat betekent dat je moet wachten op je eerste oproepkaart om je bloedgroep te horen te krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Je bloedgroep wordt toch al bepaald voor je eerste donatie?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:51 schreef Capezza het volgende:
Ik heb me nu aangemeld door dit topic
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:51 schreef Capezza het volgende:
Ik heb me nu aangemeld door dit topic
Van de website van Sanquin:quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:14 schreef Thezappa het volgende:
ik wil wel bloed geven eigenlijk , checken ze ook of je xtc en of wiet neemt? mag je dan niet bloed geven?
mm, word niets dus hahaquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:35 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Van de website van Sanquin:
Drugs:
In verband met een verhoogde kans op bloedoverdraagbare infectieziekten mag je geen bloed geven bij verslaving of verdenking op verslaving.
Je mag geen bloeddonor zijn als je ooit drugs gespoten hebt. Ook als het eenmalig was en/of lang geleden.
Bij het snuiven van cocaïne mag je 1 jaar na het laatste gebruik bloed geven. Als je eens per jaar of vaker gebruikt, mag je dus geen bloed geven.
In alle andere gevallen mag je bloed geven als je niet onder invloed bent.
Specifieker over wiet:
Bij incidenteel gebruik van cannabis mag je bloed geven. Je mag tijdens het bloed geven niet onder invloed zijn.
Bij verslaving kun je geen donor zijn.
Ah, balen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef krullebol81 het volgende:
Ik mag voorlopig niet donerenwant ik ben zwanger!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ah, balen.zodra het mag ga ik zeker weer doneren. Weet iemand of het uitmaakt of je borstvoeding geeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, ik ook! Tijdens borstvoeding zou het gewoon moeten kunnen trouwens.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef krullebol81 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef krullebol81 het volgende:
Dankje wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En na de bevalling mag je ook n paar maanden niet. Maar dan heb je het toch druk met wat anders.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |