Nee, ze wil gericht schieten op scholen. Want hunnie pakken ook de kinderenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus ga je willekeurig schieten op moslims in Nederland?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:33 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:dawn_com twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 13:23:566th terrorist killed in last block: ISPR http://t.co/TOxbNxdaxX #PeshawarAttack reageer retweet
Nee. Ik blijf erbij dat een andere taal spreken niet gaat werken, nooit. Ze lachen ons daarmee kijkhard in ons gezicht uit. Een kernbom er op gooien zoals veel mensen voorstaan is zinloos; dan zou je de hele wereld moeten vernietigen. Ze terugpakken op hun kinderen is zinloos omdat dat hen geen moer interesseert.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En nu net doen alsof je niks heb gezegd ?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf erbij dat een andere taal spreken niet gaat werken, nooit. Ze lachen ons daarmee kijkhard in ons gezicht uit. Een kernbom er op gooien zoals veel mensen voorstaan is zinloos; dan zou je de hele wereld moeten vernietigen. Ze terugpakken op hun kinderen is zinloos omdat dat hen geen moer interesseert.
Maar voor wat betreft de talibanstrijders en IS aanhangers die we te pakken weten te krijgen mogen we wat mij betreft alle westerse normen en waarden laten varen. Spreek maar eens terug in hun eigen taal.
Veel verboden werken voor geen ene meter. Waarom zou zo'n verbod wel werken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
Enige oplossing, Islam verbieden!
Prima idee!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus ga je willekeurig schieten op moslims in Nederland
Dat klopt helaas, maar als dit geloof er niet zou zijn zouden er zoveel minder problemen zijn, het is niet meer van deze tijd, ideologieën zijn nog uit Middeleeuwen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Veel verboden werken voor geen ene meter. Waarom zou zo'n verbod wel werken?
Verzinnen mensen wel weer iets anders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat klopt helaas, maar als dit geloof er niet zou zijn zouden er zoveel minder problemen zijn, het is niet meer van deze tijd, ideologieën zijn nog uit Middeleeuwen.
Daarnaast is vrijheid van godsdienst een mensenrecht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Veel verboden werken voor geen ene meter. Waarom zou zo'n verbod wel werken?
Ik had het niet over land, maar over de extreme islam. Jaag ze op waar ze ook zitten. Daar is een andere methode voor nodig dan tot nu toe gangbaar, maar legers/jachteenheden (ja, geef het maar een naampje) moeten ze kunnen aanvallen waar ze zijn, waar ze ook zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. De situatie is heel anders dan nu. Besef je niet dat de grootste slachtoffers van die randdebielen hun eigen volk is? Een land aanvallen heeft dus geen zin.
Als dat miljarden mensen levens zou redden; ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als het ze wel interesseerde was het oke om kindjes dood te schieten in Nederland?
Ga eens gauw de huisarts bellen.
Die eigenlijk geschrapt zou moeten worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarnaast is vrijheid van godsdienst een mensenrecht.
Klop, als destijds een mongool had gezegd dat Donald Duck een profeet zou zijn had iedereen in dat soort landen nu geloofd in de Donald Duck, hoezo manipulatief?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verzinnen mensen wel weer iets anders.
Gevaarlijk volkje dus.....quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Fastfoob, geen werk, weinig geld enz.
Eensch,quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Mani89 het volgende:
We moeten sowieso stoppen met het importeren van woestijnvolken, die brengen ideeën en gewoontes mee die hier niet passen.
nou ja ik geloof dat we ons nu meer zorgen moeten maken over onze eigen inheemsen die kindertjes wil gaan afschieten hier om een punt te maken,quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Mani89 het volgende:
We moeten sowieso stoppen met het importeren van woestijnvolken, die brengen ideeën en gewoontes mee die hier niet passen.
Hmmm volgens mij pas je prima tussen die Syrië gangers.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als dat miljarden mensen levens zou redden; ja.
Gaat het alleen niet doen.
Filmpjes van onthoofde Syrië gangers op het web gooien zou ik echter wel toejuichen.
Alleen ontvangen wij ze met wijd open armen terug want tja.. moraal hé?
Hoe onderscheid je een extreme moslim (heb je een preciezere definitie?) van een gewone moslim?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik had het niet over land, maar over de extreme islam. Jaag ze op waar ze ook zitten. Daar is een andere methode voor nodig dan tot nu toe gangbaar, maar legers/jachteenheden (ja, geef het maar een naampje) moeten ze kunnen aanvallen waar ze zijn, waar ze ook zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |