Ja, zeker in dit internettijdperk waar nieuws razendsnel de wereld rond gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee maar dat soms niet meer opkijkt van naar nieuws. Dat gewoon begint te worden en je er gewend aan raakt.
haha die vos in je UI is zooo lief...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dat soms niet meer opkijkt van naar nieuws. Dat gewoon begint te worden en je er gewend aan raakt.
Dat is een niet waar hoor. Wanneer er in Nederland een oorlog uitbreekt dat zitten wij allebei te trillen in ons keldertje, hoeveel filmpjes je op bestgore hebt gekeken is irrelevant.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh absoluut.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is een niet waar hoor. Wanneer er in Nederland een oorlog uitbreekt dat zitten wij allebei te trillen in ons keldertje, hoeveel filmpjes je op bestgore hebt gekeken is irrelevant.
Het zegt dus allemaal geen moer. Gewenning rondom echt heel zwaar geweld bestaat niet echt.quote:
Waarom moet er een oorlog in Nederland uitbreken? Heb je geen les getrokken uit WO II? Niks beters te doen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is een niet waar hoor. Wanneer er in Nederland een oorlog uitbreekt dat zitten wij allebei te trillen in ons keldertje, hoeveel filmpjes je op bestgore hebt gekeken is irrelevant.
Rustig kaalkopje van me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waarom moet er een oorlog in Nederland uitbreken? Heb je geen les getrokken uit WO II? Niks beters te doen?
Dat bedoel ik ook niet..... Heb het over het nieuws wat ons hier bereikt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zegt dus allemaal geen moer. Gewenning rondom echt heel zwaar geweld bestaat niet echt.
Die mensen in Syrië denken nu echt niet "ahja, ik ben het gewend"...
Daar heb ik het ook over. De enige reden waarom ik de onthoofdingsfilmpjes nu minder schokkend vind dan de eerste keer, is omdat ik al weet wat er komen gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet..... Heb het over het nieuws wat ons hier bereikt.
Jij denkt dat ik een discussie met je wil aangaan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Met dit soort beledigingen plaats je jezelf uit de discussie als capabele...
Nah onthoofdingen ben ik niet zon fan van.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. De enige reden waarom ik de onthoofdingsfilmpjes nu minder schokkend vind dan de eerste keer, is omdat ik al weet wat er komen gaat.
Maar de onthoofdingen blijf ik even verschrikkelijk vinden. Jij niet? dan spoorde je vanaf je geboorte al niet helemaal.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah onthoofdingen ben ik niet zon fan van.
Heb jij iets tegen Westerlingen en Nederlanders? Racist.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een discussie met je wil aangaan?
Ik heb over het algemeen wel iets tegen de Nederlandse mentaliteit, ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef mig72 het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen Westerlingen en Nederlanders? Racist.
Iets met koekje en deeg.
Hij wel. Dat is schering en inslag in zijn koeltoer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah onthoofdingen ben ik niet zon fan van.
Wat dan ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen wel iets tegen de Nederlandse mentaliteit, ja.
Dan verhuis je. Waar je lekker in Turkmenistan riant kan wonen van je staatsuitkering.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen wel iets tegen de Nederlandse mentaliteit, ja.
Staatsuitkering kan hier ook hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan verhuis je. Waar je lekker in Turkmenistan riant kan wonen van je staatsuitkering.
Nederland is altijd al een klaagcultuur, maar dat zag ik en de meesten neem ik aan altijd als positief. Doe dan maar lekker mee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zuur, alles willen verbieden/betutteling, zeuren, mensen het succes niet gunnen.
Neenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nederland is altijd al een klaagcultuur, maar dat zag ik en de meesten neem ik aan altijd als positief. Doe dan maar lekker mee.
Maar nu zeik je toch ook. Maar dan alleen omgekeerd, tegen alles wat Nederlands is. Dat kan niet de bedoeling zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar nu zeik je toch ook. Maar dan alleen omgekeerd, tegen alles wat Nederlands is. Dat kan niet de bedoeling zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |