niet en eigen hersenspinsel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef Vortix het volgende:
Vraag me af in welk gedeelte van het sollicitatieproces dit naar boven is gekomen. En hoe TS tot deze mogelijke conclusie is gekomen.
Doe het nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:12 schreef techguy het volgende:
Goedendag,
Zoals het er nu naar uitziet start ik aankomende februari aan de KMA.
Nu vroeg ik mij af (voor het financiele plaatje) of het klopt dat je je militaire uitrusting zelf moet betalen van je eerste salaris (van de KMA).
Dit aangezien ik wil gaan samen wonen en dit een aardige verschil kan maken.
Zo ja, kan iemand mij een richtbedrag geven?
Andere tips omstreden het starten aan de KMA zijn ook welkom;)
Vriendelijk bedankt!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:46 schreef Jahr00n het volgende:
Enige wat je moet betalen is contributie aan het cadettencorps.
Verder mag je al je salaris houden.
en dan weet je alles ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:36 schreef Shockwave12 het volgende:
Lees ''ik koos het wapen'' van van Uhm maar vast ter voorbereiding.
wat overigens binnen het officiersgilde niet onbelangrijk isquote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef Bouke-p het volgende:
Je hebt enkel mes en vork nodig, meer leer je daar niet.
Wel bolle kant van vork en lepel naar boven.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wat overigens binnen het officiersgilde niet onbelangrijk is
Waar zeg ik dat?quote:en dan weet je alles ofzo?
Dat ZOU je inderdaad wel denken jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
Oeh, lange tenen![]()
Nou is het al een tijdje geleden sinds de Generaal b.d. op de KMA geplaatst was. Denk je niet dat er inmiddels zoveel veranderd is dat de ervaringen van de Generaal niet helemaal meer overeen komen met de huidige situatie?
Ik heb m'n nagels weer bijgeknipt.quote:Oeh, lange tenen![]()
Nou is het al een tijdje geleden sinds de Generaal b.d. op de KMA geplaatst was. Denk je niet dat er inmiddels zoveel veranderd is dat de ervaringen van de Generaal niet helemaal meer overeen komen met de huidige situatie?
Tradities.quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Ik heb m'n nagels weer bijgeknipt.
OT: Er zal vast wel iets veranderd zijn, maar niet veel denk ik. Waarom: Defensie is een organisatie die erg hecht aan tradities. Gewoontes die al 50 jaar werken, blijven de komende 50 jaar ook nog wel werken. En ik ben daar zelf ook heel blij mee. Lang opgebouwde tradities zijn mooi en moeten zo blijven. Het inspireert, geeft vastigheid en je bewaart daarmee een rijke historie.
Zijn er bij defensie ook normale mensen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:01 schreef fathank het volgende:
Hoe kan iemand die naar de KMA wil dit soort dingen op een forum gaan vragen ipv even een belletje met W&S te plegen
Je hebt de hele sollicitatiecarrousel al doorlopen. Daar zal uit gebleken zijn dat je niet volslagen debiel bent. Gedraag je dan ook niet zo.
Ik zit erbij.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zijn er bij defensie ook normale mensen dan?
Volgens mij zit er geen 1 normaal weldenkend mens bij die club..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |