SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed topic.
[ Bericht 99% gewijzigd door yvonne op 15-12-2014 23:49:09 ]
Peki, özür dilerim. Maar kap met dat uitlokken steeds.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Olm, je beschuldigt mij ergens van. En je zit er naast. Hoe kan je daar zo luchtig over zijn?
Cool.quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Peki, özür dilerim. Maar kap steeds met dat uitlokken.
Waarom doe jij zo, Amar?quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef AMAR420 het volgende:
crip was jaloers dat iedereen die iraanse of iraakse meid aandacht gaf op normale tc..
daarom maakte ze een nieuwe. fail.
lolquote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef AMAR420 het volgende:
crip was jaloers dat iedereen die iraanse of iraakse meid aandacht gaf op normale tc..
daarom maakte ze een nieuwe. fail.
wablief?quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WIE THE HEK DENK JIJ DAT JE BENT OM ZOMAAR MIJN PLEK VAN PSYCHO DER PSYCHO OVER TE NEMEN?!
Bu gelince senin psycho oldugun günleri arar oldum valla.quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WIE THE HEK DENK JIJ DAT JE BENT OM ZOMAAR MIJN PLEK VAN PSYCHO DER PSYCHO OVER TE NEMEN?!
Gelen gideni aratirrrrrrquote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bu gelince senin psycho oldugun günleri ara oldum valla.
Nobody cares.quote:Op maandag 15 december 2014 22:40 schreef AMAR420 het volgende:
ik bak patat. iemand heeft die salade opgegeten
quote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik word niet snel beledigd op fokquote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh sorry ik zag de TT niet, echt!!
Voordat ik weer in een rel terecht kom. CRIP WAS NIET ZO BEDOELD.
HARAMquote:
geen zorgen ik stuur ISIS niet op je afquote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet het niet met die moslims, snel op hun pik getrapt enzo.
mag ik ook?quote:Op maandag 15 december 2014 22:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
nieuwe ww erop gezet, pm voor nieuwe ww!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |