SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je leert nog wat van deze muziekquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
Ahw no she DID'N'T!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wie lok jequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je leert nog wat van deze muziek
Onze jonge krijger, ons geteisem, ons stuk vreten, het kreng dat eens moet gaan slapen omdat grote mensen pratenquote:
Oh die luistert niet eens, hommoquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onze jonge krijger, ons geteisem, ons stuk vreten, het kreng dat eens moet gaan slapen omdat grote mensen praten
Wa'n hommoquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh die luistert niet eens, hommo
Mag ik je nummer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn whatsapp heeft jou niet, daar heb ik niets aan(en nee, je krijgt m'n nummer niet)
die heb ik al joh, kijk zo je gesprekken maarquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef LompeHork het volgende:
(en nee, je krijgt m'n nummer niet)
Ohquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan je al heul lang zien tut
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef LompeHork het volgende:
"I went in a nailhouse" ja, je moeder. Duidelijk, helder.
Ik kill allesquote:
Niet waarquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef LompeHork het volgende:
Het is zo stil in mij en je moeder draait maar door
Of maartquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zing dan altijd; Zo stil in april.
quote:
Je bent echt een Harryquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik was het vergeten, zag toevallig dit topic
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik was het vergeten, zag toevallig dit topic
Oh, moest dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |