#crewmasterracequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knopjes en schuifjesquote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen komt deze binnen ter uitbreiding van m'n ProTools-set. Eens kijken of ik hem ook kan laten werken i.c.m. Mixxx
[ afbeelding ]
Knopjesquote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen komt deze binnen ter uitbreiding van m'n ProTools-set. Eens kijken of ik hem ook kan laten werken i.c.m. Mixxx
[ afbeelding ]
Dat is een thumbstick jonguh!quote:Op maandag 15 december 2014 23:28 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een gat waar je het glijmiddel in stopt?
Goed ideequote:Op dinsdag 16 december 2014 15:05 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb 'm alvast aangezet.
[ afbeelding ]
7.5 voor GSquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe ging je geschiedenis proefwerk gisteren dan
Brave fielaxjequote:
6.3quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Aardrijkskunde is slecht ja, maar het hoofdstuk waar we nu mee bezig zijn ken ik helemaal uit mijn hoofd dus dat ga ik weer ophalen, en aardrijkskunde kies ik volgend jaar toch niet.
Toch wel wiskunde, ookal haal ik daar dit jaar kei goede cijfers voor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Kally het volgende:
Wat is voor jou je moeilijkste vak, Fylax?
Moet nog meer mijn best doen voor economie en ak inderdaad, komt wel goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
6.3
6.2
6.1
3.6
5.8
5.4
7.2
2 onvoldoendes en 1 kantje boord dus
minder focussen op meisjes meer op schoolquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet nog meer mijn best doen voor economie en ak inderdaad, komt wel goed.
Zijn dat al je vakken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Aardrijkskunde is slecht ja, maar het hoofdstuk waar we nu mee bezig zijn ken ik helemaal uit mijn hoofd dus dat ga ik weer ophalen, en aardrijkskunde kies ik volgend jaar toch niet.
Ik zou eigenlijk vandaag met mijn crush gaan leren, maar ze mocht niet van d'r moeder omdat ze naar training moest enzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
minder focussen op meisjes meer op school
heb je d'r al volgepompt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vandaag met mijn crush gaan leren, maar ze mocht niet van d'r moeder omdat ze naar training moest enzo
Ja mijn kind zit op VWO, dus ik was aan het vergelijkenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat komt nog niet echt in de buurt.
We kennen elkaar pas net, en nog niet afgesproken. Alleen elkaar op school zien/spreken.quote:
Neukzequote:Op dinsdag 16 december 2014 19:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
We kennen elkaar pas net, en nog niet afgesproken. Alleen elkaar op school zien/spreken.
We gaan in de kerstvakantie hopelijk veel afspreken.
Doe jij je eens niet verantwoorden voor wat jij met je vriendin doet. Dat gaat alleen jou en haar aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
We kennen elkaar pas net, en nog niet afgesproken. Alleen elkaar op school zien/spreken.
We gaan in de kerstvakantie hopelijk veel afspreken.
Oke.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe jij je eens niet verantwoorden voor wat jij met je vriendin doet. Dat gaat alleen jou en haar aan.
quote:
Ik wacht nog liever een tijd met neuken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad niet aan denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |