Gestemtquote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gestemt vriend
Welk niveau doe je?quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben jullie veel gemeen, kunnen jullie elkaar niet gezellig anaal gaan vingeren ofzo?
Ik ook, vooral omdat alle stages 40u p.w. zijn en ik daarnaast nog colleges moet blijven volgen. Zit de stage in jouw curriculum verwerkt of doe je het ernaast?quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die krijg ik al als ik hoor dat ik stage moet lopen
Erg flauw. Voor cemeteryslut werkt het ook en Dima kan het bevestigen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben jullie veel gemeen, kunnen jullie elkaar niet gezellig anaal gaan vingeren ofzo?
Als je even een foto van jezelf gooit denk ik dat er nog vrij weinig mensen deze fatoes over je gaan maken.quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Een bij de rechtenfaculteit en een bij geesteswetenschappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Terwijl je MBO hebt gedaan lol.quote:Op maandag 15 december 2014 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gewoon een terechte opmerking.
Oh, dan neem ik mijn woorden terug. Ik hecht heel erg veel waarde aan jouw mening namelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gestemt vriend
quote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een bij de rechtenfaculteit en een bij geesteswetenschappenDoe dan niet zo denigrerend over mijn voorstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou maar even op met denken, want je blijft maar onzin typen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Als je even een foto van jezelf gooit denk ik dat er nog vrij weinig mensen deze fatoes over je gaan maken.
Zit erin verwerkt. 100 werkdagen van 8 uur moet ik makenquote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat alle stages 40u p.w. zijn en ik daarnaast nog colleges moet blijven volgen. Zit de stage in jouw curriculum verwerkt of doe je het ernaast?
Vwo en door WisA te kiezen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:12 schreef Blackings het volgende:
[..]
Welk niveau doe je?
En dit kan niet, want hoe kan je niets doen en wiskunde shit weten.
hee serieus wat slim van jee!quote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik mijn woorden terug. Ik hecht heel erg veel waarde aan jouw mening namelijk.
Overigens is het 'gestemd'.
quote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef BozeHaas het volgende:
ik doe ook nog ff streepje over haar ogen want stel het is houses
Doe niet ogen zijn moou manquote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef BozeHaas het volgende:
ik doe ook nog ff streepje over haar ogen want stel het is houses
En hbo.quote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Terwijl je MBO hebt gedaan lol.
Ik typ waarheden zoals T.I.quote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hou maar even op met denken, want je blijft maar onzin typen.
Ik heb vandaag echt geen zin in je opmerkingenquote:Op maandag 15 december 2014 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo denigrerend over mijn voorstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |