Klinkt als een HMF-actie die dreigde ook altijd.quote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen toen er onz meet zou komen typisch zei hij komt misschien.
ging steven hem met ploertendoder bedreigen in die toppa
Je mist nog de E voor Etsuquote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Q - Queer and Questioning
U - Unidentified
I - Intersex
L - Lesbian
T - Transgender, Transexual
B - Bisexual
A - Asexual
G - Gay, Genderqueer
huilen
Ah kijk, Aseksual.quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
U - Unidentified
I - Intersex
L - Lesbian
B - Bisexual
A - Asexual
G - Gay, Genderqueer
huilen
haha godverdomme.quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als een HMF-actie die dreigde ook altijd.
Hij zou me bij Groene Haas injecteren met helium en dan in de Maas gooien.
Zei zo maar blijf ik dan niet drijven? NEE JE KRIJGT EEN BLOK KANKERBETON AAN DIE KLOMPVOETEN VAN JE![]()
![]()
![]()
uh ok
ik denk dat ik dat benquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah kijk, Aseksual.
Kaneel, pas je er toch nog tussen
Daarom postte ik het alquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah kijk, Aseksual.
Kaneel, pas je er toch nog tussen
nou je krijgt zo teringmakkelijke vragen in elk gevalquote:
waarmee?quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uitdagen!
en terechtquote:
wat?quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de term QUILTBAG gebruiken
HMF leest dit mee, dus ik zou morgen maar onder je auto kijken voordat je ergens heen gaat.quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als een HMF-actie die dreigde ook altijd.
Hij zou me bij Groene Haas injecteren met helium en dan in de Maas gooien.
Zei zo maar blijf ik dan niet drijven? NEE JE KRIJGT EEN BLOK KANKERBETON AAN DIE KLOMPVOETEN VAN JE![]()
![]()
![]()
uh ok
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
U - Unidentified
I - Intersex
L - Lesbian
B - Bisexual
A - Asexual
G - Gay, Genderqueer
huilen
Hoiquote:
Quiz up of wat is datquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nou je krijgt zo teringmakkelijke vragen in elk geval
[..]
waarmee?
Weg met de hetero`s dusquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en terecht
iedereen die niet hetzelfde denkt als ik is vuil
Shitquote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF leest dit mee, dus ik zou morgen maar onder je auto kijken voordat je ergens heen gaat.
Quizup ja. Er is alleen nog geen Alba-categoriequote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Quiz up of wat is dat
duimpie omhoogquote:
Inso zou het sluiten als ze hem zijn terechte rechten geven.quote:Op maandag 15 december 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Shit![]()
Misschien zo maar een #freeHMF topic maken dan.
GGMM kan hem nu toch niet meer sluiten met zijn aardstengels
Dat is het enige wat mij weerhoudt van het downloaden van die appquote:Op maandag 15 december 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Quizup ja. Er is alleen nog geen Alba-categorie
Knappe manquote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Quiz up of wat is dat
Ik ga Golbat gebruiken vanaf nuquote:Op maandag 15 december 2014 23:39 schreef 2Happy4U het volgende:
lesbiennes die niet de naam GOLBAT wilden omdat mannen dan voor vrouwen in het rijtje zouden staan en dat is seksistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |