Waar baseer je dit op?quote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Alleen homo's herkennen elkaar.
quote:
Hij is faggot ten top. Die user he, niet dat plaatjequote:
Kom haten dan.quote:Op maandag 15 december 2014 19:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Hij is faggot ten top. Die user he, niet dat plaatje
Nee. Dat is een beetje plagen, dat doet men wel vaker richting mij op FOK!.quote:
Dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee. Dat is een beetje plagen, dat doet men wel vaker richting mij op FOK!.
Bang dat je een ban krijgt of wat?quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik durf hier niet om te lachen :s :s
Nee, bang dat je straks denkt dat ik je grappig vindt en allemaal vieze dingen met me wilt doen :$ :$quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Bang dat je een ban krijgt of wat?
Maar nu moet ik stiekem toch wel een beetje gniffelen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, bang dat je straks denkt dat ik je grappig vindt en allemaal vieze dingen met me wilt doen :$ :$
quote:
Bron: http://www.nrcreader.nl/a(...)s-van-die-klotetreinquote:Haar thuissituatie is evenmin alledaags. Mansveld heeft geen kinderen maar ontfermde zich wel al op haar 22ste over een pleegdochter van 12. Haar huidige vriend Jakob Bos, voorheen ook actief voor de PvdA, lijdt aan een ernstige longziekte. Toen Mansveld door PvdA-leider Diederik Samsom werd gevraagd om staatssecretaris te worden, twijfelde ze of dat te combineren zou zijn met haar privéleven. Ze zou door de week in Den Haag wonen en extra hulp voor Jakob moeten regelen. Maar diepgaand overleg met haar vriend bleek overbodig. Hij reageerde wat verstoord, omdat hij daarvoor de voetbalwedstrijd op televisie moest uitzetten. Staatssecretaris worden? Daar kun je geen nee op zeggen, zei hij. Waarna hij de tv weer aanzette.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |