SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Kutje B: Ik ga hem niet kitsch maken, alleen wat gezellige kleurtjes er op
Als dit een voorproefje is van 2.0 dan zie ik er weinig heil in.![]()
Jut en Jul hebben het zoals verwacht weer bijgelegd? Zet net de streams aan en dit is wat ik als 1e zie. Het echtpaar naast elkaar.![]()
Hoi Jan ! Ja Laub kan dat wel allemaal domme geit dat ze is !quote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Als dit een voorproefje is van 2.0 dan zie ik er weinig heil in.![]()
Als Ivan dan zo hard bezig is, mogen we hem toch ook wel eens zien, ipv urenlang doodsaaie streams van dezelfde figuren te tonen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
De ene helft van de dag maken ze ruzie, de tweede helft maken ze het weer goedquote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef Luna1956 het volgende:
Jut en Jul hebben het zoals verwacht weer bijgelegd? Zet net de streams aan en dit is wat ik als 1e zie. Het echtpaar naast elkaar.
Morgen repeatBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Je zou haast gaan denken dat sommigen daar even een middagje vrij krijgen of zo.....quote:Op maandag 15 december 2014 18:39 schreef Scherzo het volgende:
Als Ivan dan zo hard bezig is, mogen we hem toch ook wel eens zien, ipv urenlang doodsaaie streams van dezelfde figuren te tonen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
dat kind is inderdaad erg vermoeiend..quote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Als dit een voorproefje is van 2.0 dan zie ik er weinig heil in.
en even reagerend op je vorige bericht (over Isa schuimpjes)
Los of ik het terecht vond of niet maar het feit dat Isa met 3 (of meer) nominaties en vele tegenstanders in de loods eruit is gezet is wat mij betreft alleen maar logisch.
Met de keuze voor Naomi (9-6) was het voor iedereen daar duidelijk dat Isa moest wieberen.
Daarnaast is dat kind buiten de poort veel beter af.
Triest triest triest om aanhoudend een puber van 19 voor hoer, snol of slet uit te maken.![]()
A gossie Pat wil met Col gaan zitten met bloemetjes en zo hoor ik Pat tegen Vanessa zeggen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja. Ik zit al te smullenquote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
De ene helft van de dag maken ze ruzie, de tweede helft maken ze het weer goed
Morgen repeat![]()
![]()
Dat denk ik al langer. Soms zie je bepaalde mensen uren lang niet op de streams.quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat sommigen daar even een middagje vrij krijgen of zo.....![]()
dat vermoeden had ik de eerste maanden al toen het een stuk lastiger was om je te verstoppen. Nu kun je zo een paar uur gaan feesten buiten de poort zonder dat de streamer dit merktquote:Op maandag 15 december 2014 18:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat denk ik al langer. Soms zie je bepaalde mensen uren lang niet op de streams.![]()
Met dat laatste ben ik het eens....quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat kind is inderdaad erg vermoeiend..
en even reagerend op je vorige bericht (over Isa schuimpjes)
Los of ik het terecht vond of niet maar het feit dat Isa met 3 (of meer) nominaties en vele tegenstanders in de loods eruit is gezet is wat mij betreft alleen maar logisch.
Met de keuze voor Naomi (9-6) was het voor iedereen daar duidelijk dat Isa moest wieberen.
Daarnaast is dat kind buiten de poort veel beter af.
Triest triest triest om aanhoudend een puber van 19 voor hoer, snol of slet uit te maken.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Niet alleen dat kind, maar dat gedweep met goede doelen begint mij vooral de keel uit te hangen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat kind is inderdaad erg vermoeiend..![]()
het eerste was geen mening maar een feit volgens mijquote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens....![]()
![]()
rijkeluis kindje... die doen niet aan zelf centjes verdienenquote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet alleen dat kind, maar dat gedweep met goede doelen begint mij vooral de keel uit te hangen.![]()
Ik kan me het wel een beetje voorstellen. Constant die camera op je kop maakt je anders hartstikke paranoia.quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat sommigen daar even een middagje vrij krijgen of zo.....![]()
Dat merk je aan het feit dat ze dan de 36 o uitzetten.quote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef japie1971 het volgende:
dat vermoeden had ik de eerste maanden al toen het een stuk lastiger was om je te verstoppen. Nu kun je zo een paar uur gaan feesten buiten de poort zonder dat de streamer dit merkt“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ach, het zegt meer -zo niet alles- over degene die die suffe bijnamen gebruikt. En dat is lelijker dan Naomi ooit zal worden.quote:Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef japie1971 het volgende:
Triest triest triest om aanhoudend een puber van 19 voor hoer, snol of slet uit te maken.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Echt waar zei hij dat???quote:Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef Joke43 het volgende:
Zei Joey nou iets van. Niet zo stom hinneken tegen LauraB ?![]()
En Patrick is weer in deemoedige stemming...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
zeker als je erop gaat letten of het lampje van de cam bij je in de buurt gaat branden..... dan ben je echt in beeldquote:Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik kan me het wel een beetje voorstellen. Constant die camera op je kop maakt je anders hartstikke paranoia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |